پروین: مثل اینکه این ‌بار همه چیز جدی است/ مسئولان فدراسیون گفتند کسی طلا نگرفته است

۳۱فروردین۱۳،

علی پروین گفت: دفعات قبل هم همیشه می گفتند می خواهند از ما تجلیل کنند اما بسیار وقت ها موضوع درست نبود ولی این بار همه چیز جدی است.

علی پروین در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در واکنش به حضور نامش در بین ۱۷ چهره سرشناس آسیا که قرار است ۱۲ اردیبهشت همزمان با برگزاری انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا از آنها تجلیل شود، گفت: بسیار وقت ها از این حرف ها می زدند اما بیشتر اوقات دروغ بود، اما مثل اینکه این بار راستی راستی همه چیز واقعیت دارد و کنفدراسیونی ها می خواهند به ما طلا بدهند.

وی افزود: با یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال حرف می زدم و او گفت که این کار برای اولین بار است که اتفاق می افتد و می خواهند به ما طلا بدهند. نمی دانم چه اتفاقی می خواهد بیفتد اما ان شاءالله اگر خدا بخواهد ترس را به جان می خرم و می روم.

پروین ادامه داد: وقتی اسم کشورم قرار است مطرح شود، آن هم در آسیا، افتخار می کنم که این اتفاق بیفتد. امیدوارم که همیشه بتوانم دلم مردم ایران را شاد کنم و برایشان طلا بیاورم. درست است قرار است از من تجلیل شود اما من هم کسی هستم که با کمک این ایرانی ها ورزشکار مورد علاقه شان شدم.

انتهای پیام/ن


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.