پروین: هیچ قولی به بازیکنان ندادم/ شرایط این‌طوری باشد من هم می‌روم/ پرسپولیس ۶۰ میلیارد بدهی دارد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علی پروین می‌گوید دیگر حاضر نیست به بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس قولی بدهد.

به گزارش ممتاز؛ علی پروین مدیرعامل پرسپولیس که امروز به تمرین این تیم رفته بود، در جمع خبرنگاران در مورد ناراحتی علی دایی از خودش گفت: «دایی ناراحت بود و این مصاحبه را انجام داد. او بازیکنان پرسپولیس حق دارند ناراحت باشند. من چند روز قبل خواستم در تمرین شرکت کنم که فرصت نشد. امروز در جلسه‌ای که با بازیکنان و مربیان پرسپولیس داشتم برای آن‌ها توضیح دادم که وزارت ورزش می‌خواست تیم را ۴ سال به پیشکسوتان بدهد و سالی هم ۲-۳ میلیارد کمک کند تا روی پای خودمان بایستیم اما این اتفاق نیفتاد. حالا هم بازیکنان پرسپولیس حق دارند اعتراض کنند چون فصل رو به اتمام است و هنوز حقوق آن‌ها پرداخت نشده. امروز هم که اعتصاب را تمام کردند به خاطر مردم و هواداران بوده نه به خاطر من. هر تصمیمی که بازیکنان و مربیان بگیرند، از آن‌ها حمایت می‌کنم و به تصمیم آن‌ها احترام می‌گذارم.»
او ادامه داد: «بازیکنان فقط به خاطر هواداران مقابل فجر سپاسی به میدان می‌روند. این مسابقه برای تیم اهمیت زیادی دارد. اگر برنده شویم در راه قهرمانی قرار می‌گیریم. امیدوارم نتیجه بگیریم و بعد از آن هم مشکلات تیم رفع شوند. البته من هیچ قولی به بازیکنان پرسپولیس نداده‌ام و بعد از این هم نمی‌دهم. هفته قبل وزارت ورزش گفت که ۲-۳ میلیارد به ما می‌دهند تا مشکلات برطرف شود اما وزارت ورزش پول نداد و من هم از این به بعد هیچ قولی به بازیکنان و دایی نمی‌دهم.»
پروین که از شرایط فعلی ناراضی است گفت: «اگر شرایط همین‌طوری باشد من هم ادامه نمی‌دهم و می‌روم. هر تصمیمی که بچه‌ها بگیرند من هم انجام می‌دهم. قرار بود وزارت ورزش باشگاه را ۴ ساله به پیشکسوتان بدهد و ۳ پیشکسوت در هیات مدیره تیم قرار بگیرند. اگر این اتفاق می‌افتاد ما ۱۰ الی ۱۵ میلیارد تومان برای باشگاه درآمدزایی می‌کردیم ولی هنوز این اتفاق نیفتاده. بدهی‌های باشگاه یک قران و دوزار نیست. ما فقط ۱۴ میلیارد تومان به کادر فنی و بازیکنان تیم بدهکار هستیم. کل بدهی‌های باشگاه هم حدود ۶۰ میلیارد تومان است.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.