پرپاداش‌ترین مدیران صنعت IT در سال ۲۰۱۲

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

وب‏‌سایت zdnet در گزارشی به معرفی ده تن از مدیران صنعت آی تی پرداخته است که در سال ۲۰۱۲ بیشترین پاداش را دریافت کرده‌‏اند. 
 
بر اساس این گزارش، شرکت پژوهشی اِکیلار (Equilar) که کار تجزیه و تحلیل میزان پاداش‌‏های دریافتی مدیران در شرکت‏‌ها و صنایع مختلف را برعهده دارد، فهرستی از مدیران صنعت آی تی را که بیشترین پاداش را دریافت کرده‌‏اند، منتشر کرده است. استفن الوپ، مدیر عامل نوکیا از جمله مدیرانی است که نامش وارد این فهرست شده است. وی در سال ۲۰۱۲ حدود یک میلیون دلار پاداشِ عملکرد (bonus) و بیش از ۸ میلیون دلار مزایا (perks) دریافت کرده است. انتظار می‌‏رود اگر معامله خرید نوکیا توسط مایکروسافت نهایی شود، الوپ ۲۵ میلیون دلار دیگر نیز دریافت کند. 
بوبی کوتیک، رئیس و مدیر عامل شرکت اکتیویزیون بلیزارد نیز ۶ میلیون و ۹۵۴ هزار دلار پاداش و ۶۶ هزار و ۱۵۰ دلار مزایا دریافت کرده است. راندال استفنسون، مدیر عامل شرکت اِی‏تی‌اند تی (AT&T) نیز از جمله مدیرانی است که پاداش بسیاری دریافت کرده است. وی بیش از ۶ میلیون دلار پاداش و ۸۰۳ هزار دلار مزایا دریافت کرده است. واندل ویکز، مدیر عامل شرکت کورنینگ نیز در سال ۲۰۱۲ بیش از ۶ میلیون و ۲۶۵ هزار دلار پاداش و ۵۷۲ هزار دلار مزایا دریافت کرده است. 
جان کوین، رئیس و مدیر عامل شرکت وسترن دیجیتال نیز سال قبل بیش از ۶ میلیون و ۷۷۲ هزار دلار پاداش و ۴۱ هزار دلار مزایا دریافت کرده است. پاول اوتلینی، مدیر عامل و رئیس سابق اینتل نیز بیش از ۵ میلیون و ۲۳۴ هزار پاداش و ۵۲۳ هزار دلار مزایا دریافت کرده است. ویلیام براون، مدیر عامل شرکت هریس نیز در سال قبل ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار پاداش و ۴۳۴ هزار دلار مزایا دریافت کرده است. لری الیسون، مدیر عامل شرکت اوراکل نیز موفق شده است نام خود را وارد فهرست پرپاداش‌‏ترین‏ مدیران کند. وی سال قبل بیش از ۳ میلیون و ۹۱۸ هزار دلار پاداش و یک میلیون و ۵۴۸ هزار دلار مزایا دریافت کرده است. دانیل هس، مدیر عامل شرکت اسپرینت نیز در سال ۲۰۱۲ بیش از ۵ میلیون دلار پاداش و ۱۶۷ هزار دلار مزایا دریافت کرده است. 
ویرجینا رومتی، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره آی بی‌ ام نیز تنها زنی است که موفق شده نام خود را وارد این فهرست کند. وی در سال ۲۰۱۲ بیش از ۳ میلیون و ۹۱۵ هزار دلار پاداش و ۶۷۸ هزار دلار مزایا دریافت کرده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.