پرچم برزیل در لیگ برتر ایران جمع‌آوری شد!

۰۵م اسفند ،

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پیکان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۶ با حضور حدود ۱۲ هزار تماشاگر برگزار شد که با حواشی زیر همراه بود.

*با توجه به اتفاقاتی که دو هفته قبل در اهواز رخ داده بود اجازه ورود هیچ پرچمی به جز پرچم‌های ایران و فولاد به داخل ورزشگاه ندادند. حتی پرچم برزیل که در گوشه‌ای از ورزشگاه نشان داده شد جمع‌آوری شد.

*پیش از آغاز بازی بازیکنان پیکان به سمت حسین فرکی رفتند. فیروز کریمی نیز با دسته‌گلی به سمت نیمکت فولاد رفت.

*بازیکنان فولاد با توجه به درگذشت ناظم گنجاپور با بازوبند سیاه وارد میدان شدند و پیش از بازی نیز یک دقیقه سکوت در ورزشگاه حکمفرما شد.

*در نیمه اول تماشاگران اهوازی با شعار «عادل فردوسی‌پور، سرور قلعه‌نویی» نسبت به مسایل اخیر واکنش نشان دادند که لیدر‌های فولاد به این موضوع پایان دادند.

*علی فیروزی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ورزشگاه حاضر شده بود تا دیدار رقیب هفته آینده خود یعنی فولاد را آنالیز کند.

*میلاد زنید‌پور پس از به ثمر رساندن تک‌ گل پیکان به سمت نیمکت تیم خود رفت و پیراهن تیم فوتبال فولاد خوزستان را از بازیکنان نیمکت‌نشین گرفت. او پس از این کار به سمت حسین فرکی سرمربی فولاد رفت و پیراهن فولاد را به زمین کوبید. گفته می‌شود زنید‌پور قصد داشته پیش از فصل به فولاد بپیوندد که این موضوع با مخالفت فرکی مواجه شده بود.

این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود فولاد به پایان رسید.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.