پزشکیان: خاتمی مناسب‌ترین گزینه برای اصلاح‌طلبان است

۳۱فروردین۱۳،

مسعود پزشکیان نماینده‌ی مردم تبریز در مجلس در پاسخ به این پرسش که «اگر جای آقای احمدی نژاد بودید، چه می‌کردید؟»، گفت: من اگر جای ایشان بودم به زیرساخت‌ها بیشتر توجه می‌کردم و به طور مثال دو مشکل آب و راه را حل می‌کردم، در زمینه آب واقعا کشور با مشکل موجه است ولی راهکار دارد، همینطور وقتی راه و وسایط نقلیه‌ی عمومی در سراسر کشور مشکلی نداشته باشد، دولت اگر بنزین را گران هم بکند مشکلی پیش نخواهد آمد، چون مردم می‌دانند با چه وسیله‌ای و با بهره‌وری بیشتر به راحتی به مقصد می‌رسند، باید به نحوی مدیریت صورت بگیرد که اگر از من مالیات اتوبان و راه بگیرند ناراضی نباشم و با کمال میل بدهم، چون بدانم برای سهولت کار خودم است، حالا شما ببینید با ۷۵۰ میلیارد دلار پول نفت چه کردند؟ کدام طرح زیربنایی به سرانجام رسید؟
پزشکیان همچنین با تاکید بر ضرورت حضور گروه‌ها و سلایق مختلف سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: حماسه سیاسی جز با حضور سلایق مختلف و خواسته‌های آن‌ها شکل نمی‌گیرد. باید جوی در کشور درست شود تا همه مطمئن باشند سلیقه، فکر و نظر آن‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد، در غیر این صورت حضور آن‌ها در این حماسه ضعیف می‌شود که قطعا این مساله در جهت نامگذاری مقام معظم رهبری نخواهد بود.
پزشکیان دربارهٔ چگونگی حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری افزود: اگر شرایط برای حضور اصلاح طلبان فراهم شود، خاتمی مناسب‌ترین گزینه برای آنهاست و سخت است روی گزینه دیگری تفاهم کنند.
/۲۹۲۹۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.