پزشکیان: کنار نکشیده‌ام

۲۶اردیبهشت،

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هنوز در انتخابات ریاست جمهوری حضور‌ دارم و به هاشمی رفسنجانی کنار نکشیده‌ام،‌گفت: ‌برنامه‌هایم سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام است.

به گزارش ممتازنیوز، مسعود پزشکیان‌کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت حضورش در انتخابات و احتمال کنار‌ کشیدن به نفع هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: فعلاً هنوز در انتخابات ریاست جمهوری حضور‌ دارم و باید ببینیم در آینده چه می‌شود.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری‌‌ در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌های خود را به شورای نگهبان ارائه داده‌‌اید،‌ گفت:‌ کسی از من برنامه‌ای نخواسته و من هم برنامه‌ای ارائه نداده‌ام.

پزشکیان در‌خصوص مهمترین برنامه‌های انتخاباتی‌اش اظهار داشت: سند چشم‌انداز کشور توسط رهبری ابلاغ شده است و سیاست‌های کلی نظام نیز متکی به عقل جمعی است و اشخاص در نهایت باید متکی به قانون باشند.

وی با بیان اینکه همه کاندیداها باید بر اساس برنامه پنجم عمل کنند و نمی‌شود هر کسی از خودش برنامه در بیاورد، افزود: بنده برای اجرای هر بخش از برنامه پنجم استراتژی‌های خاصی دارم.

وزیر بهداشت دولت اصلاحات در‌خصوص تشکیل ستاد انتخاباتی‌اش،‌گفت: ستادی تشکیل نداده‌ام و باید ببینیم در شورای نگهبان چه اتفاقی می‌افتد.

پزشکیان در پاسخ به این سوال‌که آیا تاکنون توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شده‌اید، اظهار داشت: هنوز هیچ خبری نیست و باید ببینیم چه چیزی پیش بیاید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح طلبان بر هاشمی رفسنجانی اجماع خواهند کرد،‌ گفت: من از اصلاح‌طلبان خبر‌ندارم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در خصوص اینکه آیا خود را جزو کاندیداهای اصلاح‌طلب می‌دانید؟ گفت: معتقدم بدون اصلاحات نمی‌توان کشور را درست کرد ولی وابستگی به هیچ حزب و گروهی ‌ندارم.

پزشکیان در واکنش به این پرسش که یعنی وابسته به اصلاح‌طلبان نیستید؟‌ گفت:وابسته به حزب نیستم اما اگر کسی بخواهد‌کاری کند، طبیعتاً باید با دید اصلاحات و اصولگرایی وارد میدان شود، چراکه نمی‌شود اصلاحات را نپذیرفت یا اصول را زیر سؤال برد.

وی در خصوص اینکه آیا در چند روز اخیر‌دیداری با هاشمی رفسنجانی داشته‌اید،‌ گفت:‌ دیداری با هاشمی رفسنجانی نداشتم.

وزیر بهداشت دولت اصلاحات در پاسخ به این سوال که چشم‌اندازی برای کنار کشیدن به نفع هاشمی رفسنجانی پیش‌بینی کرده‌اید، اظهار داشت: این موضوع را در آینده اعلام می‌کنم.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.