پزشک متخصص نخاع، کتاب فروش از آب درآمد!

۲۱ آبان ،

DSC05718.JPG

رییس پلیس آگاهی زنجان از دستگیری فردی که خود را پزشک جا زده و از جوان قطع نخائی کلاهبرداری کرده بود، خبرداد.

به گزارش تفسیری سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه زنجان، سرهنگ مصطفی طلوعی درباره جزئیات این خبر، گفت: فردی به پلیس آگاهی زنجان مراجعه و از کلاهبرداری فردی تحت عنوان پزشک اعلام شکایت کرد.

وی تصریح کرد: این مرد به ماموران گفت پسرش بر اثر سانحه تصادف دچار قطع نخاع شده و در بیمارستان بستری شده بود که فردی ناشناس تماس گرفته و با ارائه مشخصات پسرم خود را دکتر معرفی و اعلام کرد که پسرتان باید در تهران تحت نظر دکتر «ص» عمل جراحی شود که به سبب نگرانی از وضعیت فرزندم برای عمل جراحی مبلغ ۲۸ میلیون ریال از طریق دستگاه خودپرداز به حساب اعلامی وی واریز و بعد متوجه شدم که وی دکتر نبوده و از او خبری نیست.

رییس پلیس آگاهی زنجان خاطرنشان کرد: با شکایت این شهروند تحقیقات در این زمینه آغاز و با بررسی حسابی که پول به آن واریز شده بود، متهم به نام «ع-ع» ساکن تهران شناسایی و دستور دستگیری وی صادر شد.

طلوعی تصریح کرد: متهم که به شغل کتاب فروشی مشغول بود در عملیاتی دستگیر و به پلیس آگاهی زنجان منتقل شد.

وی افزود: متهم در بازجویی‎ها ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری شد که با ارائه دلایل و مدارک در نهایت لب به اعتراف گشود و به کلاهبرداری از شاکی تحت عنوان پزشک اعتراف و اعلام کرد که از این مبلغ ۱۶ میلیون ریال به یک زندانی پرداخت کرد.

رییس پلیس آگاهی زنجان با اخطار به شهروندان مبنی بر عدم‌اعتماد به اشخاص ناشناس و نامطمئن، گفت: متهم با پرونده متشکله به دادسرا معرفی و از آن طریق قرار لازم صادر شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.