پست بانک بزرگترین و معتبرترین بانک دنیاست

بینا- پست بانک بعنوان بزرگترین و معتبرترین بانک دنیاست که با ارائه خدمات متنوع خرده بانکی سابقه دیرینه ای در عرصه های بین المللی دارد.
به گزارش بینا، مهندس فراهانی قائم مقام و عضو هیات مدیره بانک در نشست مشترک با مسئولان و کارکنان منطقه دو تهران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: دستاوردها و عملکرد پست بانک در سال های اخیر فارغ از یکسری مشکلات و چالش های فراوان قابل دفاع است و مجموعه کارکنان آن با همدلی و همکاری به نحو شایسته ای خدمات خرده بانکداری را در مناطق روستائی و محروم کشور ارائه می کنند.
قائم مقام پست بانک با اشاره به استقبال کارکنان این بانک جهت کمک به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی اظهار داشت: مجموعه مدیران و کارکنان پست بانک افرادی سالم و دلسوز هستند و با جلب رضایت خداوند امیدواریم نظم و سلامت در بانک روز به روز نهادینه شود.
مهندس فراهانی با ذکر روایتی از حضرت محمد(ص) گفت: داشتن روی گشاده، زبان و بیان نیکو، قلب مهربان و دست بخشندگی چهار ویژگی افراد اهل بهشت است که باید این چهار ویژگی را سرلوحه کارمان قرار دهیم.
وی افزود: گشاده روئی کارکنان پست بانک مناسب ترین تبلیغات، زبان و بیان نیکوی آنان تقویت کننده بازاریابی، قلب مهربانشان بهترین ابزار تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی و کمک رسانی نیز بهترین دست بخشندگی آنان است.
عضو هیات مدیره پست بانک تصریح نمود: حفظ حرمت و کرامت مشتریان وظیفه تک تک کارکنان پست بانک است و باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند چون این کار مهمترین عامل حفظ و حراست بانک به حساب می آید.
قائم مقام پست بانک خاطرنشان ساخت: توجه دقیق به بخشنامه ها، مقررات و رعایت سلسله مراتب اداری در مسیر قانونی توسط کارکنان بسیار مهم می باشد و در سیستم بانکی نظم لازم و ضروری است که بایستی پست بانک در ارائه خدمات متنوع و منظم الگو باشد.
وی عنوان کرد: باید حمایت همه جانبه از واحدهای اجرائی پست بانک صورت پذیرد و واحدهای ستادی نیز درخدمت اجرا باشند تا این بانک به عنوان یک بانک پویا و پیشگام در عرصه خدمت رسانی روز به روز تقویت شود.
مهندس فراهانی در پایان با تاکید بر مهم بودن تشویق، جرات و شجاعت در انجام امور و استفاده مناسب از نیروی انسانی متناسب با توان آنان اظهار داشت: همه فعالیت ها و اقدامات بایستی در راستای خدمت رسانی به مردم و صرفه و صلاح بانک صورت پذیرد و وصول مطالبات نیز بصورت مستمر پیگیری شود.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.