پست بانک روزانه ۹ دفتر خدمات بانکی دایر کرده است

۲۸م آذر ،

پست بانک روزانه ۹ دفتر خدمات بانکی دایر کرده است | چاپ |
چهارشنبه ۲۹ آذر ساعت ۱۶:۱۶

بینا- عضو هیات مدیره پست بانک گفت: افزایش اعتماد عمومی جامعه نسبت به این بانک بیانگر اقدامات خوب و موثر و جایگاه آن در جامعه است.
به گزارش بینا، عادل قبادی زاده در مراسم افتتاح دفترخودگردان خدمات بانکی ایوانکی گرمسار با بیان این نکته که تلاش می کنیم خدمات متنوعی را به هموطنان ارائه کنیم چون ظرفیت ها و توانمندی های لازم در مجموعه های ستادی و اجرایی پست بانک وجود دارد، افزود: این بانک در راستای گسترش عدالت و خدمتگزاری به هموطنان ساکن در مناطق روستایی و محروم کشور از ابتدای دولت نهم به طور متوسط روزانه ۹ دفترخدمات بانکی را در بستر زیرساخت های ارتباطی دولت مورد بهره برداری قرار داده است.
وی افزود:هم اکنون  تمامی خدمات پست بانک در این دفاتر به هموطنان عرضه می گردد که خوشبختانه روز به روز شاهد رشد فزاینده خدمت رسانی به مناطق روستایی و محروم هستیم.
عضو هیات مدیره پست بانک اظهار داشت: مدیران و کارکنان این بانک بر این باورند که با توجه به زیرساخت های ارتباطی کشور به ویژه در روستاها همواره باید در مسیر توسعه، حرکت، پویایی و تحول گام بردارند و با همت و جدیّت امور را پیگیری کنند.
قبادی زاده  خاطرنشان ساخت: انتخاب طرح توسعه دفاتر ICT و خدمات بانکی از سوی مسوولان سازمان اسکان بشر ملل متحد به عنوان الگوی مناسب در منطقه خاورمیانه و اعطای لوح سپاس به آن نشان دهنده اهمیت و ارزش خدمت رسانی پست بانک در نقاط محروم و دوردست است.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.