پست رنگرز در آسیا نمایشی و بی‌تاثیر است

۲۷خردادماه،

محمد توکل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: این پست در واقع هیچ چیزی نیست؛ چون اجازه‌ی رای دادن ندارد و فرد انتخاب شده فقط در بعضی جلسات برای صحبت کردن و در جریان مباحث قرار گرفتن شرکت خواهد کرد و در واقع یک مساله‌ی نمایشی است.

وی افزود: گرفتن این پست‌ها فرمول خاصی دارد که اگر از این راه وارد نشویم موفق نخواهیم بود. دوستان می‌توانند بیایند و از کسانی مثل من بپرسند که چه‌کار کنند، من هم می‌توانم با رایزنی کردن تلاش کنم تا یک پست خوب در فیلا و آسیا به ایران برسد، نه این پست نمایشی که هیچ تاثیری ندارد.

توکل ادامه داد: با قالیچه دادن و پست گرفتن به نتیجه‌ای نمی‌رسیم. در واقع این چیزی که آقایان از آن به عنوان کرسی آسیا نام می‌برند بیش از یک صندلی معمولی نیست.

نایب رییس سابق فیلا در ادامه با انتقاد از مشخص نبودن تکلیف فدراسیون کشتی گفت: فعلا که چیزی به اسم فدراسیون نداریم تا بخواهند در مجامع بین‌المللی کاری کنند. این مساله ممکن است برایمان مشکل‌ساز شود. اگر یکی از کشورها در فیلا اعتراض کند که فدراسیون ایران مدت‌هاست رییس ندارد و آنها بخواهند اذیتمان کنند حتی می‌توانند فدراسیون ایران را محروم کنند.

توکل در پایان اظهار کرد: امیدوارم هرچه زودتر تکلیف فدراسیون را با برگزاری انتخابات مشخص کنند تا همه از بلاتکلیفی دربیایند و وضعیت کشتی سر و سامان بگیرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.