پسری که دائما خود را می خاراند +عکس

۰۹م اسفند ،

“آرون هیگینس” پسر بچه ۴ ساله ای است که از یک بیماری نادر به نام “سندروم الاجیل” رنج می برد. این بیماری سبب می گردد بسیاری از اندام های بدن آغاز به خارش کنند.

ممتازنیوز: خاراندن یکی از حرکات غیر ارادی است که با به وجود آمدن حس خارش بدون کنترل دست به سمت آن می رود و آغاز به خاراندن می کند. حال فرض کنید بیماری دارید که همیشه سبب حس خارش در بدن شما می گردد.

“آرون هیگینس” پسر بچه ۴ ساله ای است که از یک بیماری نادر به نام “سندروم الاجیل” رنج می برد. این بیماری سبب می گردد بسیاری از اندام های بدن آغاز به خارش کنند و حتی گاهی اوقات قلب او نیز می خارد.

مادر این پسربچه انگلیسی می گوید:” آرون نیاز به یک کبد جایگزین دارد تا کمی از درصد این بیماری کاسته شود.” او همچنین در ادامه به بدن فرزندش اشاره کرد و گفت که بدن او دچار زخم های بسیار بسیاری به سبب خاراندن های شدید شده است. 

بدن این پسر بچه در یک لحظه آغاز به خارش می کند و پوست آن به گونه ای می گردد که انگار نیم میلیون پشه در آن واحد او را نیش زده اند. او تا به حال ۱۵ عمل جراحی سخت را تحمل کرده است.

لازم به ذکر است که این بیماری بیشتر شب ها سراغ او می آید و خواب را از آرون می گیرد. این پسر این روزها منتظر است تا کسی کبدش را به او اهدا کند تا بتواند زندگی دوباره را از سر بگیرد. بیماری او از میان هر ۱۰۰ هزار نفر به یک نفر می رسد. 

باشگاه خبرنگاران


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.