پسر خواننده ۱۱ ساله آشر از دنیا رفت + عکس

آشر بخاطر مرگ پسرخوانده اش داغدار است.

به گزارش سه نسل به نقل از آفتاب ، اوایل ماه جاری ، کایل ۱۱ ساله با یک جت اسکی تصادف کرد و راهی بیمارستان شد اما سرانجام در اثر صدمات وارد شده در این حادثه درگذشت.

کایل در اثر این حادثه دچار مرگ مغزی شده بود و بنا به تشخیص پزشکان متخصص ، هیچ امیدی به بازگشت او نبود ، به همین دلیل پزشکان بعد از دو هفته تلاش برای نجات او، در نهایت دستگاههایی که جسم او را زنده نگه داشته بودند را از او جدا کردند.

تامکا فاستر ، مادر کایل و همسر سابق آشر برای اینکه چنین تصمیم سختی بگیرد خیلی تحت فشار بود و در حال حاضر به شدت ناراحت و افسرده است.

کایل و یک پسر ۱۵ ساله دیگر سوار یک تیوپ بودند و یک قایق موتوری در حال کشیدن آنها بود که ناگهان یک مرد ۳۸ ساله که سوار جت اسکی بود به آنها برخورد کرد . بلافاصله بعد از حادثه کایل به بیمارستان آتلانتا منتقل شد.

پرونده این تصادف در حال برسی است.

بنا به گزارشات رسیده ، آشر بعد از شنیدن خبر این حادثه به شدت ناراحت شد.

یک منیع خبری گفت:” اگرچه آشر بعد از جدایی ، با تامکا رابطه خوبی نداشت اما به کایل خیلی نزدیک بود . او کایل را خیلی دوست داشت و این حادثه واقعا” برای او غم انگیز و وحشتناک بود.

آشر و تامکا در سال ۲۰۰۹ بعد از ۲ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند . دو فرزند با نامهای نوید ۳ ساله و آشر ۴ ساله حاصل ازدواج این زوج است.


جدیدترین مطالب تفریح و سرگرمی

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. انی احب الراب لاماکنتو اسمعونی ارید اقلکم رزعو اناطع ربک عظیم:

    نرخ دلار چه تلخ

  2. SHAKY:

    ۶۰

  3. نسیم:

    من عاشقه اشرم براش میمیرم این خبرم برای من خیلی ناراحت کننده بود از همین جا هم بش تسلیت میگم واقعا ناراحت شدم.مرسی از این که این خبر رو نوشتید ممنون.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.