پسر ۱۵ ساله با هک تلگرام مادرش دوست پسر تلگرامی او را کشت



تاریخ انتشار: ۱۸ December 2015 | 8:50 am

هیچ‌یک از اهالی خیابان شهید همدانی منطقه خزانه ندیدند که امید پسر ۱۵ ساله، چاقو را در شکم رفیقش فرو کرد و او را کشت.
 
 هیچ‌یک از اهالی خیابان شهید همدانی منطقه خزانه ندیدند که امید پسر ۱۵ ساله، چاقو را در شکم رفیقش فرو کرد و او را کشت. اما همه فهمیدند که حسین (مقتول) همراه با مرد بستنی‌فروش مشغول جابه‌جایی جعبه‌های بستنی از وانت حمل بار بودند که امید چاقو به دست، با صورت خون افتاده از راه رسید و بی‌حرف شکم حسین را درید.

مرد بستنی فروش حیرت‌زده زبانش بند آمد و فریاد هم نزد. چاقوی تیز هر لحظه بافت بیشتری از شکم حسین را پاره می‌کرد و به همین راحتی بیرون نمی‌آمد. تلاش چندباره امید برای بیرون کشیدن چاقو بافت‌های بیشتری از بدن حسین را می‌شکافت و سیلاب خون با شدت بیشتری از بدنش بیرون می‌رفت.

مادر امید بعد از مشاجره کوتاه‌مدت با پسرش دید که امید با چشم‌های خون افتاده چاقو را از آشپزخانه برداشت و به مغازه حسین در طبقه پایین رفت. همین شد که پله‌ها را یکی دوتا کرد و پایین رفت تا جلوی پسرش را بگیرد اما همین که چاقوی خونی آشپزخانه‌اش را در دست امید دید ماجرا را فهمید. چاقو را از دست پسرش گرفت و زیر چادرش پنهان کرد ناخودآگاه فریاد زد: «بیایید، بگیرید، زد، کشت…» اما حالا که چیزی کمتر از یک هفته از این ماجرا می‌گذرد هر کدام از اهالی خیابان شهید همدانی ماجرا را یک جور تعریف می‌کند و علتش را یک چیز می‌داند.

سراسر کوچه‌های خیابان شهید همدانی پر از حجله‌های حسین است. صدای قرآنی که از حجله‌ها پخش می‌شود صدا را به صدا نمی‌رساند. تصویرمعصوم چهره حسین که مات و مبهوت رفت و آمد آدم‌ها را تماشا می‌کند زبان گویای خانواده‌اش است. خانواده‌ای که در تمام این چند روز سکوت کرده و حاضر نیست حتی کلامی برای روشن شدن ماجرا بگوید.

مردم هنوز روایت کشته شدن حسین را برای هم تعریف می‌کنند و تفسیرهای‌شان از ماجرا را با هم درمیان می‌گذارند. از همان روز اول انتشار خبر همه جا پیچید که مادر امید با حسین رابطه داشته و وقتی امید ماجرا را فهمیده با مادرش در این باره بگو مگو کرده. اما خیلی زود عصبانی شده و آنوقت چاقو را از آشپزخانه برداشته و برای ترساندن حسین راهی مغازه شده است.

رازی که با قتل برملا شد

قدم به قدم خیابان شهید همدانی، به دلیلی نزدیکی به ایستگاه مترو و تردد زیاد، پر از سوپری است. صاحب جوان یکی از مغازه‌ها رفاقت حسین و امید را دیده و از حرف و حدیث‌های میان شان باخبر است: «امید و خانواده‌اش تازه دو سال بود که به این محل آمده بودند. اما پدر حسین از قدیمی‌های محل بود و ۴۰ سال اینجا مغازه داشت.

می‌گویند امید همین که چاقو را در شکم حسین فرو کرده تازه به خودش آمده و وقتی خواسته چاقو را بیرون بیاورد زورش نرسیده، چاقو را که چرخانده طحال حسین پاره شده. ۴۰ دقیقه طول کشید تا اورژانس بیاید و او را ببرد. اما پلیس ۱۰ دقیقه بعد از قتل از راه رسید. شاید اگر اورژانس زودتر می‌آمد حسین نمی‌مرد.»

جسد حسین تا رسیدن نیروهای پلیس میان پیشخوان و یخچال افتاده بود و هیچ کسی جرات نزدیک شدن به آن را نداشت. صاحب سوپری خنده‌ای تصنعی را گوشه لبش می‌اندازد و می‌گوید: «مردم ایستاده بودند جنازه حسین را تماشا می‌کردند. مادر امید بعد از قتل چاقوی خونی را از دست پسرش گرفته بود و زیر چادر پنهان کرده بود. وقتی ماموران آگاهی آمدند مردم که پنهان کردن چاقو را دیده بودند به پلیس گزارش دادند و زن به داخل خانه رفت و چاقوی شسته شده را برای پلیس آورد.»

اغلب کسبه خیابان شهید همدانی هیچ یک اسم امید را هم نمی‌دانند و فقط از خوبی حسین تعریف می‌کنند.

صاحب فلافلی نزدیک سوپرمارکتی که قتل در آن اتفاق افتاده، می‌گوید: «حسین دیپلم داشت. پسر خوبی بود. ساعت ۱۲ ظهر که می‌شد، می‌آمد می‌ایستاد پشت دخل و تا آخر شب می‌ماند. از صبح تا شب سرش تو گوشی‌اش بود. با کسی کاری نداشت. نه خودش نه پدرش آزارشون به کسی نمی‌رسید.»

خرده‌حساب مالی عامل قتل

قدیمی‌های محل هیچ یک اتهام ارتباط حسین با مادر امید را نه دیده‌اند و نه باور می‌کنند. انگیزه قتل حسین از نظر آنها خرده‌حساب مالی است که از مدت‌ها پیش میان‌شان وجود داشته.

جوانان از پر شدن خبر رابطه حسین و مادر امید در تلگرام می‌گویند و میانسال‌ها پای خرده‌حساب مالی را وسط می‌کشند که از چندی قبل میان امید و حسین وجود داشته است.

یکی از پیرزن‌های محله که حرف‌های ما و مردم را می‌شنود، می‌گوید: این آخریا یعنی دو سال آخر حسین معتاد شده بود. می‌دونستم. شیشه اینا نمی‌کشید ولی پنهانی تو کوچه سیگار می‌کشید. پیرمرد قدیمی همین که حرف‌های او را می‌شنود با فریاد می‌گوید: چی می‌گی خانوم؟ قلیون می‌کشید شیشه چیه؟

روی کرکره‌های مغازه حسین را با بنر‌های تسلیت پوشانده‌اند و چیزی از بیرون مغازه دیده نمی‌شود. انگار نه انگار که همین چند روز پیش کسی در آن کشته شده باشد. وقتی از یکی از پسربچه‌های محل آدرس خانه حسین را می‌پرسیم بی آنکه بداند برای چه و که به مغازه رفیقش می‌رود و با کاغذی که کروکی دقیق خانه حسین در آن کشیده شده به سراغ‌مان می‌آید.

سکوت خانواده مقتول

خانه حسین در انتهای یک کوچه باریک و طولانی در منطقه جوانمرد است. مردم آنجا را هم پر از حجله کرده‌اند و صدای قرآن می‌آید. همسایه‌ها با شک و تردید چهره تازه‌واردها را تماشا می‌کنند و ته چهره‌شان به اخم می‌رسد. آنها هم حسین را قربانی بی‌گناه امید می‌دانند.

زن جوانی بی آنکه اسم و رسم‌مان را بپرسد آیفون خانه را می‌زند و خودش جلوی در می‌آید. دیگ‌ها و وسایل آشپزی مراسم ختم دیروز را تازه شسته‌اند. دیوارهای آجری پر از تصاویر حسین است. زن جوان جلوی در می‌آید و به داخل خانه دعوت‌مان می‌کند. اما همین که می‌فهمد خبرنگار هستیم مردی میانسال را صدا می‌کند.

مرد از بدحالی پدر و مادر حسین می‌گوید. از خبرهایی که برای بی‌آبرویی حسین در روزنامه‌ها نوشته‌اند. کم‌کم تعداد جمعیت زنان و مردانی که وارد حیاط می‌شوند تا داستان را بدانند بیشتر می‌شود.

خواهر و برادر حسین می‌گویند: ما هیچ حرفی برای گفتن نداریم. انگار که با ورود ما اشک‌ها به چشم خشک شده باشد کسی هیچ نمی‌گوید. در آخر همان مرد میانسال از ما می‌خواهد پرونده را از دادگاه پیگیری کنیم و از زبان خانواده حسین چیزی نگوییم.

اعتراف زن به ارتباط تلگرامی

امید متهم به قتل درباره این حادثه گفته: در سوپرمارکت محل‌مان مشغول به کار بود و خیلی وقت است که وی را می‌شناختم تا اینکه چندی پیش متوجه شدم وی در تلگرام با مادرم در ارتباط است، زمانی‌ که از مادرم درباره علت ارتباط با این مرد سوال کردم، مادرم به من گفت که این جوان چند وقتی است که مزاحمش شده و در تلگرام برایش پیام می‌فرستد اما من با این توضیحات مادرم قانع نشدم. آن‌وقت از شدت عصبانیت چاقویی را برداشتم و در خانه را به روی مادرم قفل کردم و به سمت مغازه مقتول رفتم؛ زمانی‌ که به آنجا رسیدم با حسین درگیر شدم و با چاقو ضربه‌ای به پهلوی او زدم. البته قصد نداشتم او را بکشم، فقط قصد ترساندنش را داشتم.

همچنین مادر این پسر جوان درباره قتل حسین به بازپرس جنایی تهران گفت: زمانی‌ که پسرم تلگرام من را هک کرد، گمان کرد مقتول با من در ارتباط است، اما من هر چه به او توضیح دادم که حسین مزاحم من شده است باور نکرد و حوالی ساعت ۱۴:۳۰ با چاقو از خانه خارج شد و در خانه را روی من قفل کرد، من هم دقایقی بعد موفق شدم از خانه خارج شوم اما کار از کار گذشته بود و پسرم با چاقو به مقتول ضربه زده بود.

او درباره رابطه‌اش با مقتول گفت: چندی پیش که برای خرید به سوپرمارکت رفتم، مقتول به من گفت که پسرم مشکلات روحی پیدا کرده است و برای اینکه حرفش را اثبات کند، از من شماره تلفنم را خواست تا پیام‌ها و درد ودل‌های‌ پسرم را برایم درون تلگرام بفرستد اما بعد از این ماجرا، مزاحمت‌های مقتول شروع شد تا اینکه کار به اینجا ختم شد.

 
منبع: روزنامه اعتماد
 
 
تا این لحظه ۶۶نظر ثبت شده
  1. متین:

    مادر که هیچی من خودم ۱۵ سالمه دختر عموم شوهر داشت با یکی پیام رد و بدل مسکرد منم گفتم رندگیش به هم نخوره به شوهرش نگفتم با پسر عمه هام رفتیم دختر عمومو با طرف گرفتیم موقع قرار هر دوشونو زدیم جوری ک حالی برای یک قوم داشتن نکنن بعد پسر عمه هام گرفتن تو ملع عام زدنشون منم تماشا پلیس اومد جمع جور کرد هر ۲ تا پسر عمه ام رفتن زندان ۲ روز بعد با رضایت اومدن بیرون منم ک پلیسا ندیدن بزنمشون چون تو ملع عتم نزدمشون منو نگرفتن الانم دختر عموم تو زندگیشه تلگرامش حذف شده گوشی نداره هیچ وسیله ارتباطی نداده

  2. ابی :(:

    دوستان عزیزم اون موقعی هم ک بدونیم کله ما جرا رو و جرایاناتی ک پیش اومده باز هم نمیتونیم نظر بدیم

    چرا ؟ چون هر کسی تو یه فرهنگی بزرگ شده ک حسو حال و اخلاقیات ادم رو میسازه و ما نمیتونم کسی رو متهم کنیم

    نمیتونیم بفهمم ک اون لحضه تو دل اون بچه چی میگذشته با خودش چی فکر میکرده یا میخواسته چکاری رو انجام بده

    هیچ وقت حتی اگر استاد روان شناسی و … باشیم نمیتونم از دل کسی یا افکارش با خبر باشیم

    پس خیلی ساده نباید نظر بدیم ک ترسو بوده یا شجاع کار خوب بوده یا بد

    گاهی وقتا هم قانون با عدالت زمین تا آسمون فرق شون میوفته امید وارم حرفمو فهمیده باشید سپاس.

  3. محسن:

    امین اقا اگر این این مرغ قرقاول ندا دهد که هر کسی خود دست به قتل بزند دیگر احتیاجی به دادگاه و قاضی و قانون نمیماند بنده خدایی از بستگان می اید خانه می بیند جوانی در خانه است او جوان را در پشت در اپارتمان می گیردو با چاقو میکشد الان چند سال است به جرم قتل در زندان است چرا چون نتوانسته ثابت کند که ان فرد مجرم است زندگیش تباه شده خدا برای کسی نیاورد که گذر ادم به محاکم برسد زندگی خودش نابود شده تازه بهکار هم هستند و دیه می خواهند

  4. مجید:

    هک تلگرام هست، مخصوصا تلگرام اطرافیان که باهاشون هستید، کافیه شما با تلگرام یا موبوگرام و یا هر برنامه دیگه، شماره شخص مورد نظر رو بدین به اون برنامه بعد گوشی شخص هم پیشتون باشه کد که رفت به گوشیش شما بگیرین و با گوشی خودتون وارد تلگرام شخص بشین بعد هر دو وارد تلگرام هستین یعنی یک تلگرام در دو گوشی.

  5. بی نام:

    درود به غیرتش

  6. علی قاسمی:

    خود کرده را تدبیر نیست … !!!

  7. سعید:

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخ بهشت زیرپای مادران است
    مادرا چی شدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • فرجاد:

      به همه مادرها نسبت نده دوست عزیز

  8. شهاب:

    دمش گرم خیلی با غیرته

    • سعید:

      مردبوده باید سر مادر کثیفو هرزشو هم میبرید
      خدا میدونه مادر چندتا دوست پسر دیگه داشته؟

  9. امید همون پسر 15 ساله:

    خوب اولا تلگرام هک میشه مخصوصا اگه مال اعضا خانواده یا کسایی که فرصت کنارشون بودنو داشته باشی. دوما کسی کشتمش چون اشغالایی که حرمت هیچیو ندارن باید کشت سوما اون زنی که منو بدنیا اوردم باید میکشتم . چهارم اینکه ناز شصتم . اون خدنگایی که حرف مفت زدنو گفتن بچه سوسوله احتملا ننشونو زیر کسی بگیرن میگن الهی غرق بشی پسره بی ادب لطفا در بیار از درون مادر ما . تو بسیار مرد گناهکاری هستی اه . خخخخخخ حتما همین طوره .

  10. ممد:

    دروغه چون هرکی بتونه تلگرامو هک کنم یک میلیون دلار جایزه داره

  11. محمدرضا:

    دقیقا.

  12. سارینا:

    والا من نمیدونم ب منو شما چ ربطی داره آخه.چیکار مردم داری.شما کلاه خودتو بچسب بادش نبره.اینقدم تهمت وقضاوت بیجا نفرمایید لطفا.والااااااااااا

    • Tt:

      چه حرصی میخوره … خخخخخخخخخخخخ

  13. memol:

    بابا بحث نداره امروزه بیشتره زنها ودخترها مشکله اخلاقی دارن. ۹۸% مادرش رابطه داشته , اول باید مادرشو میکشت بنظرم بعدش پسررو چیزشو قطع میکرد, این بهترین محاکمه بنظرم. والا

    • سعید:

      دمت گرممممممممممممممممممممممممممممممممممممم– حرفت حساااااااابه

  14. parisa:

    من ایرانیم ولی بابت فرهنگاورفتاروبرخوردبعضی ازهم وطنانم خجالت میکشم..
    اخه زن حسابی توباوجودداشتن ی پسر۱۵ساله بازم باکس دیگه رابطه داری هه

  15. ناصر کرمانی:

    سلام – قضاوت جزء یکی از سخت ترین و تخصصی ترین شغل های دنیاست و نمیتوان بدون اطلاع دقیق و کامل از شرایط هر دو طرف پرونده ، در مورد انها قضاوت کرد – بیاییم کار قضاوت را به کارشناسان و متخصصان این امر واگذار کنیم و این نقطه ضعف فرهنگی خودمان را که همیشه در حال قضاوت رفتار و کردار دیگران بوده و در نهایت منجر به یکی از گناهان کبیره، یعنی غیبت میگردد را کنار زده و به دورانی بنگریم که رفتار و کردار و روابط انسانی مردم سرزمین پارس زبانزد خاص و عام بود ، واقعا تا حالا از خودمان پرسیده ایم که ما با آن پیشینه عظیم تاریخی و فرهنگی و تمدن داریم به کدامین راه انحرافی میرویم و ریشه این همه بدبختی و فلاکت در چیست ؟ گاهی لازم است با خودمان خلوت کنیم و به گذشته و آینده با تعمق بیشتری بیندیشیم – خداوند کشورمان را از دروغ و دورنگی و فساد دور بدارد – امین

  16. لیلی:

    اون صد در صد روابط نامشروع بوده.. ولی من نفهمیدم رفته پسره رو کشته یا باباشو….ماذا فاذا?? ??? میگم عجب بزن بهادری بوده این پسر پانزده ساله…خب بچه هم بوده دیگه تو عصبانیت این کارو کرده. خدا لعنت کنه ک مادرشو ک باعث این قتل و قاتل شدن پسرش شده.. حیف اون پس حییییییییف

  17. لیلی:

    اون صد در صد روابط نامشروع بوده.. ولی من نفهمیدم رفته پسره ذو کشته یا باباشو….ماذا فاذا?? ??? میگم عجب بزن بهادری بوده این پسر پانزده ساله…خب بچه هم بوده دیگه تو عصبانیت این کارو کرده. خدا لعنت کنه ک مادرشو ک باعث این قتل و قاتل شدن پسرش شده.. حیف اون پس حییییییییف

  18. مطهره:

    خدالعنت کنه اونایی رو که ایت سایتای مجازی رو راه انداختن ادمای بی فرهنگ رو خونه خراب کردن.اخه درد دل تو تلگرام اونم با نامحرم

  19. محمد:

    لعنت به چنین مادرایی که باعث تباهی خونواده ها میشن،ارزش تباهی زندگی پسرش داشت واقعا
    چنین زنانی از پشت دست شیطان بسته اند.

  20. محمد:

    لعنت به چنین مادرایی که باعث تباهی خونواده ها میشن

  21. محمد:

    بی غیرتی فریاد میزنه اینجا،اگه صحت داشته باشه که مقتول با مادر قاتل ارتباط نامشروع داشته انتظار دارید میرفت بهاش دست میداد ومیگفت دیگه مزاحم نشو،باید مادرش هم میکشت

  22. عليرضا:

    به نظر من حقش بود منم بودم همین کارو میکردم

  23. فاطمه:

    نباید پسره رو میکشت اصل کار مادر بود امید دراین صورت باید یه چاقو برداره بیفته دنبال مردها! ولی اگه مشکل رو با مادرش حل میکرد تموم میشد میرفت

    • شاهین:

      امید باید اگر قرار بر کشتن حسین بود اول مادرش رو میکشت حسین فعل امامفعول مادرش بوده متاسفانه همیشه بجای اسلاح خودمان دیگران رو میخایم حذف کنیم

  24. محمدرضاغمگین:

    سلام خدمت برادران و خواهران ،چی بگم والا، خدایاخودت همه ی جوونا رو عاقبت به خیر کن ، بچه ها چیزی رو که نمیدونید الکی قضاوت نکنید،یاعلی بچه ها، موفق باشین

  25. نام شما...:

    معمولا نیات وقصداکثرجرمهابیشتر اوقات شناخته نمیشن اما یه زن که مادر هم هست تلگرام واسه چشه از دید انصاف قضاوت کنی تلگرام ماهواره وایبر واتس آپ و…چه کمکی میکنه جز باعث دوری و فساد شده به جای تلگرام بیشتر به زندگی وپسرت توجه میکردی پسرتو میساختی اگر درست بار اومده بود ویادش داده بودی کسی رو دوست انتخاب میکرد که د نبال رابطه با مادرش نمیومد

  26. Saba:

    هر کی هر کاری میکنه به خودش ربط داره .هر کی رو تو قبر جدا میذارن .به اصطلاح مسلمونیم ولی زود قضاوت میکنیم و تهمت میزنیم .اگه هر کاریم کرده به خودش و خدایه خودش ربط داره اگه مردا هزار تا کثافت کاری در روز انجام بدن اشکال نداره ولی زنا حتا اگه یه مانتو کوتاه بپوشن یه زنه خرابن .اونایی که ادعا میکنن خیلی خوبن فقط میگم به خودتون ننازید چون شیطون خیلی راحت میتونه گولتون بزنه .هه

  27. یار گل:

    اگر تربیت ” غلط ” به تو آموخت
    غیرت داشتن دخالت کردن است و حیا را در صندوق کردن!
    شهید مطهری به من گفت:
    غیرت، عشق مرد به ناموسش است ؛
    و حیا، احترام زن به خودش…!!!

    اگر تربیت ” غلط ” به تو آموخت
    که مرد میتواند زنش را بزند !
    اسلام من به من آموخت که زن ریحانه است
    و مرد وظیفه دارد تمام اسباب راحتی و آسایشش را فراهم کند…!!!

    اگر تربیت ” غلط “به تو گفت که
    زن عقلش نصف مرد است و نمی تواند به تنهایی در دادگاه شهادت دهد…؛
    شهید مطهری در کتاب حقوق زن به من گفت :
    که زن احساسات و عواطفش دوبرابر مرد است و از این رو
    ممکن است در شهادت دادن دچار تزلزل شود…!!!

    اگر تربیت ” غلط ” به تو گفت
    که دیه زن نصف دیه ی مرد است
    چون ارزشش کمتر از مرد است…؛
    شهید مطهری در کتاب حقوق زن به من آموخت که :
    اگر من کشته شوم برای اینکه مادرت در آسایش تو را بزرگ کند
    دیه ی من بیشتر است….!!!

    ایرادی اگر هست در مسلمانی ماست
    نه دین اسلام و قرآن و احکام الهی…!!!شده “امل بازی”..
    درد اینجاست که به برهنگی میگویند “آزادی”…!!
    و به کدام عقل و منطق “فحشا” را آزادی معنی میکنید؟؟
    و وای بر آن دختری که “پاکی” و “معصومیت” خود را حرام کوبیدن لایک های پر “هوس” میکند..!!

  28. یار گل:

    میدانید درد کجاست…؟درد اینجاست که :
    برهنگی مد شده و “نجابت و حیا خز”..!!
    داستان هم از آنجا شروع شد که شما دوست عزیز لایک را بر برهنه ها زدید نه به نجیب ها!!
    خودتان قضاوت کنید کدام یک لایق لایک و تایید هستند…؟؟
    درد اینجاست که برهنگی شده “روشن فکری”..و نجابت و حیا شده “امل بازی”..
    درد اینجاست که به برهنگی میگویند “آزادی”…!!
    و به کدام عقل و منطق “فحشا” را آزادی معنی میکنید؟؟
    و وای بر آن دختری که “پاکی” و “معصومیت” خود را حرام کوبیدن لایک های پر “هوس” میکند..!!

    • جواب به یار گل:

      برهنگی و نیمه برهنگی حیوانیت و عقب ماندگی و ساده لوووووووووووووووحی و بی هویتیست .

      • هر که محجبه تر ، باکلاس تررررررررررررررررر:

        برهنگی و نیمه برهنگی که بردگی و غرب زدگی و بی هویتیست ……..
        دختر برهنه و نیمه برهنه بی خانواده و بی ریشه است . دختر برهنه و نیمه برهنه مفت و بی ارزش و مجانیست پس کلاسی هم ندارد .

  29. Lord Alireza:

    جالبه

  30. ایرج:

    اولا من تعجب نمی کنم از یک ایرانی که به خودش اجازه می ده راجع به همه چیز نظر بده وقضاوت کنه….چون این مشخصه ما ایرانیهاست
    دوما مگه تو جامعه ما فرهنگ تربیتی که باهاش بزگ شدن و بزرگ شدیم استاندارد انسانی داشته؟
    شما بجای مادر امید بودین وبجاش زندگی کردین که حالا درمورد استفاده از تلگرام یا رابطه اش با حسین قضاوتش میکنیین؟
    شمااز یک پسر ۱۵ ساله که تعریفش آبرو ،تعصب ، ناموس تعریف رایج جامعه است چه انتظاری دارید؟
    هر وقت تو جامعه ما بچه ها به موقع به دنیا بیان،تو یک محیط و تربیت سالم(با حفظ کرامت انسانی) بزرگ بشن،بعد هم به اختیار وبا شناخت آزادانه انتخاب و ازدواج کنن و…
    اونوقت اگه اتفاقی افتاد باید گفت چرا…

    • بهرام:

      اگر این تعصب و ابرو و ناموس پرستی با ایمان همراه باشه این اتفاق ها نمی افته . یک ادم باایمان و اهل نماز و روزه خیلی فهمیده تر از این حرفهاست . مطمئنا اگر اون قاتل اهل نماز و روزه بود از طریق بهتری وارد میشد . با شکایت با اطمینان بیشتر با تربیت مادرش و ….

  31. فاطمه:

    رابطه جنسی چیزی نیست بخاطر رابطه جنسی کدوم خر قتل انجام میدهبی فرهنگ

    • مجید:

      تو تمام دنیا به همین دلیل روابط نامشروع حکمهای سنگینی به طرفهای رابطه میدن؟
      حتی تو کشورهای اروپایی و امریکاهم قوانین سنگینی برای این جرم هست.

    • امین:

      خداوند غیور است و هر صاحب غیرتی را دوست دارد .شما چون مرد دورو برت پیدا نمی شود رابطه جنسی چیزی نیست برات حیف ان نامه فاطمه که بر تو گذاشتن. حضرت علی مرد دیوس را واجب القتل خوانده و بر هر مرد مسلمان واجب است که او را بکشد. و اگر مردی در اهل حرمش بی عفتی ببیند و عکس العمل نشان ندهد خداوند مرغی بنام قرقاول ذا مامور می کند تا ۴۰ روز بر در خانه او ندا دهد خداوند غیور است و هر صاحب غیرتی را دوست دارد اگر به خود امد که بفها وگرنه پر های خود را برروی ان مرد می کشد و روح ایمان از ان خارج می شود

    • نام شما...:

      پس میشه منو شما باهم رابطه جنسی داشته باشیم .

  32. His:

    Har etefaghi ke oftade be ma marboot nis pas alaki nayain ghezavat konid vaghti ke faghat shanidid

    • مهران:

      ایول شکر کلامت

    • ئاراس:

      آها،تو چقد زرنگی،حالا میتونی یکم اززندگی شخصی وخانواده گیتو واسه دوستان تعریف کنی اگه از خودت نمیترسی

  33. His:

    Narges siktiiir baw

  34. علی:

    اگه ۱۳ سالش بود ماجرا جور دیگه ای تمام میشد

  35. محمد رضا رفیع پور:

    بابا احتمالا رابطه داشته با زنه

    • پارسا:

      قضاوت کار ما نیست چون ما ندیدیم فقط یه چیزایی شنیدیم . قضاوت به دیدنه نه شنیدن .

      • نرگس:

        من هم قبول دارم که پسرهای بی عرضه و ترسو همه جوره اهل دلگی هستند اهل سلاح سردند . اهل دوست دخترند . اهل رفیق بازی هستند . اصلا یه مشت پسر ضعیف و ترسو و بی عرضه

        • tt:

          یه باره برن بمیرن دیگه.. راضی میشی ؟؟؟

  36. شهلا:

    واقعا برای این زن متاسفم ؛زن گنده تلگرام واسه چیته اخه.دروغگو.به نظرم رابطه نامشروع با پسره داشته. امیدهم حتما یه چیزایی دیده که اینقد عصبانی شده.مطمئن باشید. منم اگه پسربودم وهمچین چیزی بود اولا مادرمو ازبابام طلاق میدادم وپسره رو مجازاتش میکردم.پسرا بیشتر درک میکنن من چی میگم.

    • پسرهای بی دین چون ترسووووووووووووو هستند به خاطر بی عرضگی و ترسشون همیشه سلاح سرد همراهشون است .:

      بله درسته . پسرهای بی دین در کل ترسو هستند و زور و بازو ندارند از سلاح سرد کمک میگیرند . بدبختا بازو ندارند .

      • علی:

        چی میگی تو؟ بی زور و بازو چیه؟ یارو به احتمالاتی با مادرش در ارتباط بوده تو توقع داری اینم بره بگه بیا با هم کشتی بگیریم؟؟؟؟؟ یارو هم وقتی دیپلم داشته حداقل ۱۸-۱۹ سالش بوده از امید سنش بیشتر بوده…
        فکر کنم دختری که اینجوری حرف میزنی

        • صادق:

          احسنت رفیق اینا زر می زنن جدی نگیر

    • ئاراس:

      ینی زنده باشی بااین حرفت!دقیقا!خوب شد هلاکش کرد الحق که عدالت دسته مردان به معنای واقعی! نیس وگرنه باید امید رو آزاد میکردن یه جایزه هم بهش میدادن،اون مادر خرابشم که شماره شو داده واون هلاک شده حسینم یه چیزایو به مادر امید دیده و در کل هر دو تا شون هوسه همو کردن وگرنه چجوری تونسته ازش شماره بگیره و دروغ بگه بهش هااا مطمئنا زنه زمینه شو داده بهش،امید بژی

    • ابی :(:

      دوستان عزیزم اون موقعی هم ک بدونیم کله ما جرا رو و جرایاناتی ک پیش اومده باز هم نمیتونیم نظر بدیم

      چرا ؟ چون هر کسی تو یه فرهنگی بزرگ شده ک حسو حال و اخلاقیات ادم رو میسازه و ما نمیتونم کسی رو متهم کنیم

      نمیتونیم بفهمم ک اون لحضه تو دل اون بچه چی میگذشته با خودش چی فکر میکرده یا میخواسته چکاری رو انجام بده

      هیچ وقت حتی اگر استاد روان شناسی و … باشیم نمیتونم از دل کسی یا افکارش با خبر باشیم

      پس خیلی ساده نباید نظر بدیم ک ترسو بوده یا شجاع کار خوب بوده یا بد

      گاهی وقتا هم قانون با عدالت زمین تا آسمون فرق شون میوفته امید وارم حرفمو فهمیده باشید

      حتی اون زن هم نمیتونیم متهم جلوه بدیم ی نگاه بزرگی داره ک توضیح مفصلی میخواد .

  37. حسین:

    واقعا سرهیچ وپوچ اینکاروکرد

  38. امیر:

    سلام باید پسر۱۵ساله اجازه صحبت ودفاع به حسین میداد

  39. محمد:

    صلیل الصوارم….

    • واقعا همین طوره . پسرهای ترسو و بی عرضه سلاح سرد تو جیبشونه .:

      من اهل سرزمین ایران هستم. من ایرانی هستم و به ایرانی بودنم افتخار می کنم اما نه به خاطر نژادم.
      من به ایرانی بودنم افتخار می کنم؛ زیرا سرزمینم، محل پرورش و رشد حق جویان و خردمندان بزرگی بوده است.
      من به ایرانی بودنم افتخار می کنم زیرا مردم سرزمینم، خدای واحد را می پرستند و در طول تاریخ، دست پیام آوران او را به گرمی فشرده اند. یک روز زرتشت بزرگ و روزی دیگر، پیامبر خاتم (که سلام خدا بر او و خاندانش).
      من ایرانی هستم و به ایرانی بودنم افتخار می کنم زیرا مردانی از سرزمین من، برای استقبال از پیامبر آخرین و یادگارهای او، ترک وطن نموده، مظهر آزادمردی و حق خواهی شدند.
      من ایرانی هستم و به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم زیرا سید خراسانی از سرزمین من قیام خواهد کرد.
      من ایرانی هستم و به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم زیرا بیشترین یاوران موعود بشریت، از سرزمین من خواهند بود و مردم من، در کنار مسیح (ع) به او اقتدا خواهند کرد.
      هموطن عزیزم! بگذار داستانی برایت بگویم. اگر می خواهی بدانی چه تحولی برای سرزمینت اتفاق افتاد و چگونه مردمت بزرگی خود را ثابت کردند، داستان «شهر صنعت» و «شهر شفا» را بنگر.

      • می می:

        راست میگه ای پسرهای بی دین و غررررررررررررررررررررررب زده مردی و زور و بازوووووووووووووووووووووووووووووو داری با زور و بازو بجنگ . واقعا مایه ی تاسفه .
        پسرهای بی دین و غرب زده در کل ترسو وضعیف هستند .

        • مهران:

          زر مفت نزنید

          • بدحجاب ها 4 گروه هستند:

            چهار نوع بد حجابی داریم، آن را اینگونه برشمرد که یک گروه زنان خیابانی هستند.
            گروه دوم مانکن‌ها هستند که سازمان یافته از صهوینیست پول دریافت می‌کنند تا از صبح تا شب با نوع خاصی از پوشش در خیابان‌ها بگردند
            و گروه سوم کسانی هستند که بر اثر مال حرام و خانواده ی بی ریشه و ناسالم به این درد مبتلا شدند.
            چهارم بخش زیادی از زنان بدحجاب در جامعه هستند که از روی ساده لوحی و غفلت و ندانستن درست مطلب و غرب زدگی در این وضعیت به سر می‌برند .

            • مهسا:

              ماذا فاذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        • ابی :(:

          بی 🙁 می‌گه:

          دوستان عزیزم اون موقعی هم ک بدونیم کله ما جرا رو و جرایاناتی ک پیش اومده باز هم نمیتونیم نظر بدیم

          چرا ؟ چون هر کسی تو یه فرهنگی بزرگ شده ک حسو حال و اخلاقیات ادم رو میسازه و ما نمیتونم کسی رو متهم کنیم

          نمیتونیم بفهمم ک اون لحضه تو دل اون بچه چی میگذشته با خودش چی فکر میکرده یا میخواسته چکاری رو انجام بده

          هیچ وقت حتی اگر استاد روان شناسی و … باشیم نمیتونم از دل کسی یا افکارش با خبر باشیم

          پس خیلی ساده نباید نظر بدیم ک ترسو بوده یا شجاع کار خوب بوده یا بد

          گاهی وقتا هم قانون با عدالت زمین تا آسمون فرق شون میوفته امید وارم حرفمو فهمیده باشید سپاس.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.