پسر ۸ ساله ی بندرعباسی زنده به گور شد + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

قاتلان پسر بچه بندر عباسی که او را پس از سه روز شکنجه در حالی که هنوز جان در بدن داشت دفن کردند، صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند پسر بچه هشت ساله سال ۸۸ پس از خروج از خانه به منزل باز نگشت و نیمه‌های شب والدین این کودک ماجرا را به پلیس اطلاع دادند.

پسر 8 ساله ی بندرعباسی زنده به گور شد + تصویر


پلیس در ابتدای تحقیقات برای پیدا کردن کودک بود که با تماس تلفنی افرادی و درخواست ۲۵ میلیون تومان به ازای آزادی کودک همه چیز مشخص شد و پلیس جستجوی خود را برای کشف مخفیگاه آدم ربایان آغاز کرد .گفته می‌شود در نهایت مشخص شد آدم ربایان این پسر بچه را سه روز متوالی به درخت بستند و پس از آن با وارد کردن ضربات به گردنش در حالی که هنوز جان داشت دفن کردند.


لازم به ذکر است ، مجرمان پس از دستگیری و بازجویی به اتهام خود اقرار و با تشریح نحوه قتل به جرم خود اعتراف کردند و در نهایت رای دادگاه کیفری استان با تایید دیوان عالی کشور در خصوص یک فقره آدم ربایی و قتل صادر و امروز اجرا شد نمی دانیم چه بگوییم.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. hamideh:

    بچه بیگناه روباوحشی گری تمام کشتن باحیوانات کثیفی مثل این افرادبایدجدی بود دستشون دردنکنه قاطعانه این کثافتان رابایدنابودکردتاجامعه ازوجوداین کثیفان پاک شود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.