پس از تعطیلی لیگ، اعزام تیم ملی ایروبیک هم لغو شد

۱۵اردیبهشت،

پس از لغو لیگ ژیمناستیک این بار نوبت به ایروبیک ژیمناستیک ها رسیده تا حضور در مهم ترین مسابقاتشات رویایشان شود.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، مهر ماه سال قبل بود که اولین مدال برون مرزی ژیمناستیک توسط ملی پوشان ایروبیک ژیمناستیک کسب شد. این اتفاق خوش یمن خوشحالی ورزشکاران این رشته را به همراه داشت.

 مسابقات جهانی کلمبیا که قرار بود مرداد ماه ۹۲  برگزار شود فرصت دیگری بود برای ملی پوشان ایروبیک تا بار دیگر شادی مدالی دیگر را برای خانواده این رشته ورزشی ما به ارمغان آورند.
 
با وجود اینکه قبل از آغاز سال تازه رئیس فدراسیون ژیمناستیک حضور ملی پوشان در این عرصه را وعده داده بود اما در کمال ناباوری رئیس کمیته ایروبیک ژیمناستیک این حضور را منتفی اعلام کرد.

طی مصاحبه هایی که با مسئولان مربوطه داشتیم کمبود بودجه فدراسیون و عدم اعلام آمادگی حامیان مالی سبب ناکامی ایروبیک ژیمناستیک در رده این رقابت ها عنوان شد.

 البته این اتفاق بسیار هم دور از ذهن نبود چرا که لیگ ژیمناستیک هم به همین سبب لغو شد و همچنان از برگزاری آن خبری نیست.

هیچ نهادی و هیچ حامی مالی به داد این رشته نمی رسند و اگر هیئت ها برای برگزاری رقابت های  کشورها هزینه مسابقات را تقبل نکنند دیگر صدایی از این رشته ورزشی ما در شنیده نمی شود.

 در هر صورت حضور در مسابقات جهانی کلمبیا برای ملی پوشان ایروبیک به یک رویا تبدیل شد و هیچ مسئولی هم نخواست که رویای آنان را بر هم زند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.