پس از رابطه جنسی، با آن دختر دیگر ازدواج نمی کنند !

یک آسیب‌شناس اجتماعی با اشاره به نتایج تحقیق بر روی ۵۰ پسری که با دوست دختران خود رابطه جنسی داشتند، گفت: این پسران عنوان کردند که اگر تا آخر عمر هم مجرد باقی بمانند حاضر به ازدواج با این دختران نیستند چون خیانت توسط این افراد دور از انتظار نیست.

امان الله قرائی مقدم با اشاره به نتایج تحقیق بر روی پسرانی که قبل از ازدواج رابطه جنسی با دوست دختر خود داشتند، اظهار داشت: در این تحقیق ۵۰ پسری که در دوران تجرد رابطه جنسی داشتند،‌بررسی شدند.

نکته جالب در تحقیق این بود که آنها اعلام کردند به هیچ عنوان حاضر نیستند با دختری که رابطه جنسی با او داشتند ازدواج کنند.

وی افزود: این پسران عنوان کردند دختری که با آنها ارتباط جنسی برقرار کرده به راحتی می‌تواند پس از ازدواج به همسر خود خیانت کند و مخفیانه از همسر با فرد دیگری رابطه جنسی داشته باشد.

آموزش رابطه زناشویی

مستندهای جنجالی ایران

تا این لحظه ۴۸۰نظر ثبت شده
  1. غزال:

    سلام
    من غزال هستم
    ایمیلم ghazalam1993@yahoo.com
    ۲۵ سالمه
    اگ پسر خوب و باایمان و با معرفت باشه امیدوارم باهاش آشنا شم

  2. 770:

    راهکار دراز مدت و کلی:
    به جای این همه بحث بی پایه و حدیث نفس، نخست خودتان را بشناسید.
    ۱- جنسیتتان چیست؟ رنگ پوستتان چیست؟ تندرست هستید؟ بلندید یا کوتاه؟ رنگ چشم؟ نیرو و توان؟ پیری و جوانی؟ چاقی و لاغری؟ تاس یا مودار؟ زشتی زیبائی؟
    ۲- در کجا زندگی می کنید؟ خانه دارید؟ در شهر؟ روستا؟ خانواده دارید؟ چند نفرند؟ استقلال دارید یا وابسته آنها هستید؟ جامعه شما ثروتمند است؟ شلوغ است؟ گرمسیری هستید؟ امنیت شغلی دارید؟ روابط انسان ها چگونه است؟ مردان و زنان متحدند؟ بچه ها راحت آموزش می بینند؟ خیابان ها جولانگاه افراد بیکار و سرگردانست؟ اقتصاد چگونه است؟ قیمت اقلام ضروری زندگی چگونه است؟ جامعه تان زندان هم دارد؟ کوانخانه چطور؟ بیمه بیکاری وجود دارد؟ امنیت چطور؟ و…
    ۳- حال خودتان چطور است؟ پژمرده اید؟ آسانگیرید؟ به آینده امیدوارید؟ عصبی هستید؟ ترسوئید؟ کمرو یا پررو هستید؟ درونگرا یا برونگرا؟ کم حرف یا پرحرف؟ خیالاتی؟ دیوانه یا عاقل؟ پرخاشگر یا آرام؟خودشیفته اید؟ دروغگو یا راستگو؟ سودائی، صفراوی، شهوتی، سردمزاج؟ تمایل به جنس موافق دارید؟ مفعول یا فاعل؟ در جامعه خود ناچار به پنهانکاری هستید؟ به مردم ناشناس اعتماد دارید؟ مشکل خود را به پلیس می گوئید؟ و…
    آنگاه می توانید تصویری نه چندان واضح از کل وجود خود بدست آورید. پس از آن داشته های خود را با شخص مورد علاقه تان مقایسه کنید. به یکی از نتایج زیر می رسید:
    ا- با شما تقریبآ همخوانی دارد. می توانید با او رابطه جنسی یا زناشوئی برقرار کنید.
    ب- نصفه نیمه با شما مشترکاتی دارد. در صورت توافق می توانید تنها برای رابطه جنسی و ازدواج بدون فرزند موقت پیمان ببندید.
    پ- هیچ چیزتان به هم نمی خورد و مشترکان بسیار اندکی دارید. در اینصورت بدون معطلی رابطه عاطفی را ببرید و تنها دورادور دوست و آشنای هم باشید.
    اگر خردمندانه با تیزهوشی این راه را پیمودید نه پسر و نه دختر از رندی، نامردی، بیوفائی و…زوج خود گلایه نخواهد کر. و اگر توان جستجوی در خود و یا فرد مورد نظرتان را نداشته باشید باید فاتحه جامعه ای که در آن زندگی می کنید و تربیت خود و اطرافیانتان را خواند. حالا حالاها دختران و پسران به هم بدبین و بی اعتماد خواهند بود.

    راهکار کوتاه مدت فعلی:
    بلافاصله پس از آشنائی موبایل هوشمند او را بگیرید. شماره تلفن ها را چک کنید و پیام ها و مطالب را در تلگرام، اینسباگرام، وایبر و…چک کنید.
    چند حالت اتفاق می افتد. یا با تغیر و بهانه دنیای خصوصی و…مانع می شود. شما بدانید طرفتان آدم ازدواج نیست و می خواهد خود را گندم جلوه دهد و جوبفروشد. پس اگر در آن لحظه شما هم به هر دلیلی تنها خواهان رابطه سکسی هستید نترسید و بهش پیشنهاد بدید. ایشان یا از شما فرار خواهد کرد و یا پیشنهاد شما را خواهد پذیرفت.
    اگر موبال را در اختیار شما گذاشت دو حالت دارد: ۱- افراد متعدد مشکوک، تصاویر جنسی و ویدیوهای غیرمتعارف و پیام های سکسی را در آن می بینید. در این موقع طرف هم به شما نخ خواهد داد و در به روی روابط سکسی باز می شود و شما می تعوانید بدون ترس از این که بهتان تهمت بیوفائی، خیانت، ناجنسی و… بزنند با او طی کرده و مشغول شوید..
    اگر موبایل او پاک و پر از مطالب خانوادگی، دوستانه، فیلم و عکس های مناسب ادعایش بود دست و پایتان را جمع کنید و بدانید ایشان به هوای دوستی، آشنائی و رابطه پاک در حضور شمایند. پس اگر هدف ازدواج دارید و ایشان را مناسب دیده اید اقدام کنید و پس از چندی انشاالله اطمینان خواهید یافت که برای زندگی مشترک مناسبند. اگر خیال رابطه کوتاه مدت دارید دمتان را بگذارید روی کولتان و دیگری را نشان کنید. زیرا در طورتی که چنین نکردید انگ ناجنس، شیاد، خلافکار، بیشعور، لاشی، ک… لیس و…. در انتظار و شاسیته شماست.
    آقایان از معاینه پزشکی بکارتشان هم نترسند. حقوق شما بر فرض اثبات دست خوردگی شما پابرچاست و بسیاری از دختران باکره این حق مرد را شناخته و به آن باور دارند و حاضرند با چنین مردی به شرط سلامت جان وتن و موقعیت اجتماعی ازدواج دائم کنند.
    حقوق سرشتین خودتان را بشناسید، به حقوق دیگران احترام بگذارید، لااقل زندگی جنسی تان را سامان دهید و البته در اندیشه درست برآورده کردن سایر نیاز ها که بسیار دشوارتر از غرایز جنسیست باشید.

  3. دختر غمگین:

    سلام آجیا وداداشهای عزیزم
    راست حسینی کامل بخونید وبدون مسخره کردن نظربدید
    من دختری ۲۵ساله ام که درعمرم ،نجابتم برام خیلی مهم بود وهست وخداییش دست هیچ پسری بم نخورد ،واهل نمازوقرانم
    خلاصه این چندسال ،گره بدی درازدواجم افتاد ومجبور شدم به دعانویسا رو بیارم
    هیچکی گره منوبازنکرد ،و یه دعانویس معرفی کردن که خداییش دیدم خیلیا ازش نتیجه گرفتن
    اون اقا گفت ،کسی بخت توروبسته و این روزبیا
    من روز موعودرفتم ولی اون آقا گفت باید دعا روبدنت بنویسم ،خلاصه بزور لباسامودراوردم چون برام سخت بود ،دستمالی انداختم رو بدنم
    اون اقا اومد رو بدنم چیزی نوشت بعد گفت به پشت بخواب
    من پشت خوابیدم ،ااو نشست رو پاهام چیزی نوشت بعد حس کردم چیزی رو به پای من میمالونه ،نگاه کردم دیدم التشو میزنه به پام
    یدفعه گریه کردم گفت باید بانجاست برطرف بشه وهرگز کار الت هات ندارم
    خلتصه اون اقا با نجاستش انجام داد و تموم شد
    حالا من ازاون روز بشدت وسواس فکری دارم که نکنه من هرزه ام وکثیفو واقعا رو پاکیم حساسم،غذاهم نمیخورم هیچ ،بسیار پڗمرده شدم
    خواستگار خوبی اومدکه ازقبل دوسش داشتم ولی هی میگم اگه بفهمه فکربد داره درباره من و ولم میکنه
    مادر پسره بشدت روی پاکی من قسم میخوره ومن هی خجالت زده ام
    بچه هاچی کنم؟فکرنمیکردم روری ،حرمت و پاکی من بره اینجور
    ایا من هنوز همون دختر پاکم؟قبلا با افتخار قسم میخوردم من قبلا رابطه نداشتم الان اگه خواستگارم قسم خواست چی بگم؟البته من بلکره ام و واقعا ارتباطی نداشتم ولی وسواس فکری بدی دارم که منو داره میکشه
    پسرا شما باشید ،گردن میندازین تقصیر رو؟به همون امام حسین قسم من پاک زیستم و برای مشکلم رفتم پیش این اقا

  4. غریبه آشنا:

    با هر دست بزنی باهمون دست میزنند ولی خودت خبردار نمیشی .پسری پاک بودم خدارو شکر همسرس بسیار پاک تر از خودم قسمتم شده.تجربه ثابت کرده اگرپاک میخواهید پاک باشیدقانونش همینه عزت زیاد

  5. الهه:

    به نظر من ادم نباید بدنشو ر ااختیار کسی دیگه ای به جز همسرش بذاره

  6. نیما:

    من ۲۷ سالمه .
    مهندس عمرانم
    دنبال یک دختر خوب و پاک از کرج یا تهرانم
    ۰۹۱۲۶۶۲۸۵۶۰

  7. فهیمه:

    همه ی پسرامثل هم نیستن

  8. تمیم استم:

    من دونبال یی دختربسیارخوب مسلمان هستم اگرکسی دوست داردبه این شماره به تماس شوند۰۰۹۳۷۰۲۴۰۶۷۵۷

  9. آیت:

    سلام من دنبال یه دختر خوب از اصفهان هستم واسه ازدواج۰۹۳۷۴۷۹۸۲۵۱

  10. صبا:

    فقط تو ایران که اینطوره این دخترهایی که این پسرها باهاشون رابطه درند نصیب پسرهای دیگه میشه و ان دخترها نصیب اون پسرها جا به جا میشه خیانت و گناه اونها رو نمیپوشونه خیلی خوش خیالن این پسرها

  11. جواهر:

    منکه کلی خاستگار داشتم ولی هیچکدومو دوست نداشتم بغیر از یه نفرشون بقیه هم خواهانم بودن ولی در کل به این نتیجه رسیدم تا وقتی با پسری دوست نشم نمیتونم بهش علاقه مند بشم، االانم که اومدم اینجا میبینم با دوست پسرم نمیشه به جایی رسید، انگار باید تا اخر عمرنم مجرد بمونم با این وضعیت ازدواج بیفایدست

  12. مژگان:

    بعضی از پسرها احمق و نادان هستند . چون فکر می کنند با دختری که رابطه دارن نباید ازدواج کنند .یکی به این هابگه چطور کسی که خودتون رابطه باهاش برقرار کردین بدهستن ولی اون دختری که قبل شما با صدها نفر بوده و تو هم روحت خبر نداشته و حسابی عشق و حال کرده و بعدش در آخربا تو ازدواج میکنه بغل تو می خوابه و خامت میکنه خوبه.چرا شما پسرها افکارتون پوسیده ست.

    • جواااااااااااااااااااااااااااب به مژگان:

      مژگان شاید همون دختره که با دوست پسرش رابطه داشته قبل از اون هم با هزاران نفر دیگه رابطه نداشته ؟؟ دختری که بی حیاست و گناه هالیش نیست هزاران مرتبه باز گناه رو تکرار میکنه و قابل اعتماد نیست .

  13. حسين:

    این دیگه چیه/ دختر بیچاره اگه بر اساس غریزه خدادادی و طبیعی رابطه برقرار کنه میشه ناپاک و خائن ولی مرد اگه تو این زمینه رزومه ارائه بده و با ۵۰ نفر باشه میگن خیلی کارش درسته ………عجب …به نظر من فرقی نمیکنه هر چی هست این غریزه تو مسیر و راهش باید در سن مناسب ارضائ بشه وگرنه منجر به بسیاری از اختلالات روانی میشه که جونا الان درگیرشن….متاسفانه این محدودیت برای دخترا خیلی زیاده مثلا دختری که از سن ۱۴ سالگی احساس نیاز میکنه و تا ۳۰ سالگی ازدواج نمیکنه(۱۶ سال سرکوب و درگیری روانی ) چی بسرش میاد همین طور پسرا واقعا فاجعه است و متاسفانه جامعه هم کاملا موضوع رو رها کرده و هر کی هر کاری دلش می خواد بصورت پنهانی در حال انجامه اونی که پول و امکانات و روشو نداره داره داغون میشه اونائی دیگه هم که از رابطه زیاد هرزه شدن….

  14. ف س:

    ربط به جنسیت نداره نهدخترایی که دست نخوردن دوست دارن با پسر خررررراب باشن نه بالعکس!اصن توو قرآن اومده که زن و مرد با هم طرازشون ازدواج میکنن. کبوتر با کبوتر باز با باز ولی لاشی کند با هردو پرواز!

  15. کربلایی:

    البته همه خانومها این کاررو نمیکنن بلکه فقط اونهایی که دوست دارن تجربه کنند و یا اینکه فکر میکنن با این کار علاقه دوستشون بهش بیشتر میشه /// دیگه فکر اینجاشو نکردند که شاید طرفشون گاو باشه گاو باشه گاو باشه

  16. کربلایی:

    تجربه در موراد و موضوعات دیگه ثابت کرده که تفکر اعتقادی آدمها یکی نیست و همه دخترها به این دلیل که فقط بتونن تجربه کنند … تن به این رابطه نمیدن //
    تحقیق اینجانب نیز ثابت کرد که خانومها بیشتر از علاقه زیاد و ترس از دست دادن عشقشون تن به این کار میدن — کمی فکر کن میفهمی ///

  17. bahar:

    منم حاظرنیستم با پسری ک رابطه داشته قبلا ازدواج کنم کلا ب نظرم اینجورادما بمیرن بهتره حاظرم بمیرم ولی ب شوهرایندم خیانت نکنم

  18. سامان:

    رابطه جنسی عجب لذتی داره وای هوس کردم بدن دختروبخورم

    • فرهاد:

      سامان تو اینجام هستی پسر ازدواج کن وگرنه کار دست خودت میدی

  19. فایناز:

    ?نظر ثبت شد؟

  20. کریم:

    لیلی راست میگه پسرا همه بی احساس و بی تعهدن آخه لیلی به هرکی داده ولش کرده

    • فایناز:

      من با شوهرم قبل از ازدواج رابطه داشتم و حتی میدونست باکره نیستم
      الان بهم وفاداریم اونم رابطه زیاد داشته و هر۲ از گذشتمون پشیمونیم
      .پسری ک فقط وا۳ نیازش دخترو بخاد ارزش دوستی و دوست داشتن نداره من بخاطر شناخت جنس مخالف دوست بودم اما از احساسم سواستفاده کردن و دوستی بی سرانجام لذت نداره ذلت و خفت داره.لعنت بر پسری ک شعله عشقو در وجود زن بدون دوست داشتن شعله ور کنه

    • مهران:

      تو از اون کره خرایی هستی که هرگهی میخورن و میخوان با افتاب مهتاب ندیده ازدواج کنن.تشخیصت راحته یارو

  21. نام شما...:

    کلا از ازدواج ناامید شدم

  22. مریم:

    نوشتم نیومد بقیشو

  23. مریم:

    پرسیدم گفت لطف خدا به تو بوده. ولی گفت اون جایگاه خودشو داره تو جایگاه خودت ۰اون با افرادی مث خودش در نظر گرفته میش
    من با کسایی که توبه کردم
    فک کنم غیر مستقیم گفت اون جایگاهش بالاتره
    من الان ازدواج کردم البته تو عقدیم کلی با خودم کلنجار رفتم هنوز نتونستم کنار بیام با اینکه بخشیده شدم
    تا اونجایی که میتوانید خودمونو قبل ازدواج حفظ کنید
    فرقی بین پسر و دختر نیست
    خدا خیلی خوبیه۰۰ همه چی رو میبینه

  24. مریم:

    میخوام تجربه براتون بگم من الان متاهل هستم خداروشکر همسر خوبی دارم خودم قبلا با ی پسر بودم البته به قصد ازدواج البته رابطه جنسی نداشتم در حد خیلی کم روابط عادی توبه کردم خدا در رحمتش به روم باز کرد,ولی خدا شاهده نمیدونستم نمیفهمیدیم دارم اشتباه میکنم
    خیلی اذیت شدم بدتر از اون همسرم صفر کیلومتر بود اینقدر عذاب وجدان داشتم که خدایا من لیاقت دارم از ی بنده خدایی که تا حدودی اطلاعات مذهبی داشت

  25. پریسا:

    میخوام تجربه براتون بگم من الان متاهل هستم خداروشکر همسر خوبی دارم خودم قبلا با ی پسر بودم البته به قصد ازدواج البته رابطه جنسی نداشتم در حد خیلی کم روابط عادی توبه کردم خدا در رحمتش به روم باز کرد,ولی خدا شاهده نمیدونستم نمیفهمیدیم دارم اشتباه میکنم
    خیلی اذیت شدم بدتر از اون همسرم صفر کیلومتر بود اینقدر عذاب وجدان داشتم که خدایا من لیاقت دارم از ی بنده خدایی که تا حدودی اطلاعات مذهبی داشت

  26. مریم:

    سلام،میخوام تجربه بگم

  27. مریم:

    سلام

  28. شهناز دختيار:

    أین اقا بسر ها فکر کنند أین کارى را که با دوست دختر خود انجام میدن اکًر یکى دیکًه با خواهر شون انجام بده جه میشه

    • arma 3:

      از کجا میدونی خواهرشون هم مثل این دخترا جن….؟مگه هر کی یه برادر خراب داشت خواهر اون پسره هم صد در صد خرابه؟

  29. پیرزن:

    جریمه سنگین براشون در نظر بگیرید تا عبرت دیگران باشه منظورم جریمه مالیه مثلا دویست میلیون تومان

  30. فاطمه:

    اگه ما حجابمونو درست کنیم رفتارمون متین باشه این همه باعث بدبختی توی جامعه نشیم ایران بهشت دنیا میشه به خدا اینو با تمام وجودم میگم اما حیف :!

  31. فرزانه:

    به نظرمن وقتی یکی خودش رابطه داشته حق نداره کسی روبخواد که پاک بوده.توایه قرانم هست زنان پاک برای مردان پاک.اینجور ادما نباید فک کنن درصورتی که رابطه ای باشه نمیشه اعتمادکرد.اونی که باشما به دلیل هرزگی بوده باکسی که چشم وگوش بسته اینکاروکرده فرق داره..دنبال سیب بالای درخت نباش چون اندازه وسعت قلبت نسیبت میشه

  32. ارش:

    نظر رو با اصلاحات و ویرایش فرستادم لطفا نظر جدید رو منتشر کنید.
    ممنون

  33. ارش:

    دختراس.ک.س. ندیده هم نباید با شماها ازدواج کنند. من شده دیگه خوب یا بد بالای چهل سالمه نه دوست دختر داشتم نه رابطه جنسی. حتی یه لب کوچیک و سالهاست به خاطر درد جنسی و جور نشدن برای ازدواج خود ارضایی میکنم (جغ) و نابود هم شده ام بهنرین ورزشکار بودم مسابقات علمی اول نابود شدم خدا از باعث بانیاش نگذره لعنتشون کنه می دونید که چیو و کییا رو میگم.می تونم توقع ازدواج با یه افتاب مهتاب ندیده رو داشته باشم و اگر رابطه ای داشته باشم نه حقشو ندارم. شماها هم همینطور.بدون پسری که س. ک. س داشتی باکره ای زنت نشه حقته. فقط یه راه واست می مونه هم واسه شما پسرا هم شما دختر که س. ک. س داشتید وقتی ازدواج کردیدبه هیچ وجه خیانت نکنید. اگه هم می کنید مرده به زنش بگه و زنش به مرده .از نظر بنده گرفتن زن دوم هم خیانته.چون اون موقع زن هم باید حق داشته باشه. و دیگه اینکه به هم بگید و دوتاتونم با زن و مردای دیگه رابطه داشته باشید(ما اینجا به بحث و چالش کشیدیم صحبتمون سر خوب و بد بودن نبود اونا فکر کنند)این حرفها یه حرفهای منطقی و عادلانه ای بود. هر کس غیر از این فکر کنه و فقط چیزی رو برا خودش بخواد به بیراهه رفته و نا عادلانه و ظالمانه عمل کرده فکر کنید ببینید کدوم یا کدوما خوبه قبول می کنیدکدوم بهتره؟چیزی که برای خود تو می خواهی ان چیز برای دیگران هم خواهی
    وان چیزم برای خود نمی خواهی از بهر دگر هم نباید خواهی
    اینم بگم فکر کنید احساسی جاهلانه متعصبانه فکر و قضاوت نکنید. ماها عقل داریم فکر داریم وجدان داریم علم و سواد و اگاهی داریم. فکر کنید

  34. ارش:

    دختراس.ک.س. ندیده هم نباید با شماها ازدواج کنند. من شده دیگه خوب یا بد بالای چهل سالمه نه دوست دختر داشتم نه رابطه جنسی. حتی یه لب کوچیک و سالهاست به خاطر درد جنسی و جور نشدن برای ازدواج خود ارضایی میکنم (جغ) و نابود هم شده ام بهنرین ورزشکار بودم مسابقات علمی اول نابود شدم خدا از باعث بانیاش نگذره لعنتشون کنه می دونید که چیو و کییا رو میگم.می تونم توقع ازدواج با یه افتاب مهتاب ندیده رو داشته باشم و اگر رابطه ای داشته باشم نه حقشو ندارم. شماها هم همینطور.بدون پسری که س. ک. س داشتی باکره ای زنت نشه حقته. فقط یه راه واست می مونه هم واسه شما پسرا هم شما دختر که س. ک. س داشتید وقتی ازدواج کردیدبه هیچ وجه خیانت نکنید. اگه هم می کنید مرده به زنش بگه و زنش به مرده .از نظر بنده گرفتن زن دوم هم خیانته.چون اون موقع زن هم باید حق داشته باشه. و دیگه اینکه به هم بگید و دوتاتونم با زن و مردای دیگه رابطه داشته باشید(ما اینجا به بحث و چالش کشیدیم صحبتمون سر خوب و بد بودن نبود اونا فکر کنند)این حرفها یه حرفهای منطقی و عادلانه ای بود. هر کس غیر از این فکر کنه و فقط چیزی رو برا خودش بخواد به بیراهه رفته و نا عادلانه و ظالمانه عمل کرده فکر کنید ببینید کدوم یا کدوما خوبه قبول می کنیدکدوم بهتره؟چیزی که برای خود تو می خواهی ان چیز برای دیگران هم خواهی
    وان چیزم برای خود نمی خواهی از بهر دگر هم نباید خواهی
    اینم بگم فکر کنید احساسی جاهلانه متعصبانه فکر و قضاوت نکنید. ماها عقل داریم فکر داریم وجدان داریم علم و سواد و اگاهی داریم. فکر کنید.

  35. ارش:

    دختراس.ک.س. ندیده هم نباید با شماها ازدواج کنند. من شده دیگه خوب یا بد بالای چهل سالمه نه دوست دختر داشتم نه رابطه جنسی. حتی یه لب کوچیک و سالهاست به خاطر درد جنسی و جور نشدن برای ازدواحج خود ارضایی میکنم (جغ) و نابود هم شده ام بهنرین ورزشکار بودم مسابقات علمی اول نابود شدم خدا از باعث بانیاش نگذره لعنتشون کنه می دونیئ که چیو و کییا رو میگم.می تونم توقع ازدواج با یه افتاب مهتاب ندیده رو داشته باشم و اگر رابطه ای داشته باشم نه حقشو ندارم. شماها هم همینطور.بدون پسری که س. ک. س داشتی باکره ای زنت نشه حقته. فقط یه هم راه واست می مونه هم واسه شما پسرا هم شما دختر که س. ک. س داشتید وقتی ازدواج کردیدبه هیچ وجه خیانت نکنید. اگه هم می کنید مرده به زنش بگه و زنش به مرده .از نظر بنده گرفتن زن دوم هم خیانته.چون اون موقع زن هم باید حق داشته باشه. و دیگه اینکه به هم بگید و دوتاتونم با زن و مردای دیگه رابطه داشته باشید(ما اینجا به بحث و چالش کشیدیم صحبتمون سر خوب و بد بودن نبود اونا فکر کنند)این حرفها یه حرفهای منطقی و عادلانه ای بود. هر کس غیر از این فکر کنه و فقط چیزی رو برا خودش بخواد به بیراهه رفته و نا عادلانه و ظالمانه عمل کرده فکر کنید ببینید کدوم یا کدوما خوبه قبول می کنیدکدوم بهتره؟چیزی که برای خود تو می خواهی ان چیز برای دیگران هم خواهی
    وان چیزم برای خود نمی خواهی از بهر دگر هم نباید خواهی.

  36. رویا:

    بدبختیهای بیچاره فکر کردی اونا نگرفتی یکی دیگه را گرفتی خوبه اونم دوست دختر یکی دیگه بوده بعدشم اونا ازرو محبت ولی شما سواستفاده میکنید

  37. arma 3:

    چطوری رو این پسرا تحقیق کردید…

  38. محمدرضا نرگسی:

    خیلی از پسر ها خیلی هم متعهد و با اخلاق و احساسند

    • لیلی:

      هیچ کدوم از پسرا متعهد و بااخلاق واحساس نیستند

      • محمدرضا نرگسی:

        وقتی با احساسشون بازی بشه ترجیح میدن سنگ باشن

        • محمدرضا نرگسی:

          درضمن تعمیم دادن به هیچ عنوان درست نیست.
          پسر های تو خیابونو میبینید بر همون مبنا هم نظر میدین.

          از بچه های تو خیابون (دختر پسرش فرق نداره) که دنبال رابطه ی خیابونی هستند نبایدم انتظار احساس داشت

          • دختر های بدحجاب چون خواستگار ندارند در خیابان دنبال خواستگار میگردن ولی پسرها ازشون سواستفاده میکنند تا بگیردشون.:

            پسرها من دخترم و دخترها رو خوب میشناسم . دختری که با پسر تن به رابطه ی جنسی میده که همشونم از نوع بدحجاب ها هستند قبلا هم با پسرهای دیگه بودند . من دیدم .

  39. سمانه:

    به نظرمن بجای اینکه بگیم پسرها اکثرشون با دوست دخترشون ازدواج نمی کنن یا خیلی راحت بگیم اونا اینطورن یا اون طورن بهتره بهشون انسانیت رو یاد بدیم .پسرهای ما اکثرشون بویی از انسانیت نبردن و یاد نگرفتن باید به یک خانم احترام گذاشت.م این توجیه که میگن دختر خودش احترام قائل باشه.تو به عنوان یک مرد می دونی دختر احساساتیه پس چرا ازش سواستفاده می کنی بعدم کارتو توجیه میکنی.اقایونی که راحت یک دختر و ول می کنن شک ندارم روزی تاوانشو پس می دن فقط امیدوارم دختران معصومتون چوب گناهان شمارو نخورن.(قابل توجه اقایونی که با افتخار میگن ما با دوست دخترمون ازدواج نمی کنیم از کجا معلوم ال از کجا معلوم بل)

    • moh3en:

      همه پسرا اینطور نیستن مثل بچه های پاک بسیجی که حتی به نامحرم نگا نمیکنن.خواستی در این مورد بیشتر بدونی ایمیل بده تا ی ادمی رو بهت معرفی کنم که حرفاش عالیه.m.rammadanghaem313@gmail.com

      • وانیا:

        منباهات موافقم خیلی ازپسراهم هستن باکسی ک دوستی دارن خیلی هم دوسشدارن ودررابطه اشون زیاده روی نمیکنندتوهروقت دیدی پنج تاانگشتت یکیه میتونی بگی همه پسرابدن

  40. کاوی:

    عسل جان بنظرت اگه زندگی فقط درغذا وهوس خلاصه میشه پس انسان باحیوون چه فرقی داره؟؟ مگه
    انسان میخوان چندسال زندگی کنه که بخاطر لذت های زودگذر نفسانی روحش رو درلجن فرو کنه؟ بنظر شما زندگی ما محدود به همین دنیاست؟! فراموش نکنیم که روزی باید بابت تک تک اعمالمون جواب پس بدیم…سارا جون یادت باشه که ارزش شمادخترخانما بیشتر ازاینه که تنش رو دراختیارهرکسی قرار بده مگرشوهرش اینوبدونیم که لذات نفسانی سیری ناپذیرند والبته که خداوند توبه پذیرمهربان است

  41. عسل:

    سلام عزیزان هرکسی نظری داره ولی نظر من اینه .ساراجونم اصلا ن نگران باش ن احساس گناه کن رابطه ی تو از عشق بود.به نظر من آدم میخواد چندسال زنده باشه که خودشو از زندگی منع کنه اون لذتی که تو وقتی باهاشی میبری هیچ جا نمیتونی ببری.تا وقتی جدا نشدید وفادار هم باشید همدیگه رو دوس داشته باشید و باعشق زندگی کنید بزرگترین لذت ها ۱غذا۲هوس باعشق هس زندگی کن برا خودت ن برا دیگرون

  42. مريم:

    بچه ها به نظر من ادم تا وقتی خودش توشرایط دیگران قرار نگرفته نباید نظر بده خیلی از دخترا به خاطر اینکه بیرون نمیذارن باشن با دوستشون میرن خونه من رابطه نداشتم ولی به نظر من هیچ کس درجایگاه خدا نیست والان خیلیل از مردان متاهل هستن ک چشمشون دنبال زنای دیگه س

  43. Nazanin:

    خیلی احمقانه اس فقط میتونم بگم از بیشعوری مردای کشورم متاسفم اینکه یکی قبل از ازدواج رابطه داشته یا نه نشونه خیانت کردنش تو آینده نیست کمتر چرت بگین!قصاص قبل از جنایت کردن خیلی مسخره اس آقایون محترم سن ازدواج دیگه ۱۴ سال نیست! یه چیز به این سادگی رو اینقدر پیچیده نکنین

  44. bb:

    بابا شما چقدر سخت میگیرین
    اگه دوست داری با طرفت رابطه برقرار کن دوستم نداری برقرار نکن!!! چرا اینقدر رابطه داشتن یا نداشتن دیگران واسمون مهمه؟ هر کس مسول رابطه خودشه یکی سرده یکی معمولیه یکی هاته و حالا که سن ازدواجم بالا رفته همه که مثل هم نمیتونن باشن این حرفم غلطه که چون من خودمو نگر داشتم همسرمم باید مثل خودم باشه چراکه هیچ دونفری رو نمیشه باهم مقایسه کرد و باید دید همسرت تو چه شرایطی بوده و اصولا این حرف خیلی احمقانست که ما طرفو قبل از اینکه باهاش اشنا بشیم به خاطر گذشتش که ما توش نبودیم به خیانت متهم کنیم!!!!

  45. حامد 66:

    دخترای داغ برای ارضا تماس بگیرن ماشینه عالیو خونه هم دارم دوستی تا هر زمان که بخوایین ۰۹۱۰۲۲۰۶۶۱۰

  46. حامد:

    دخترای داغ تماس بگیرن اول دوستی تا زمانی که خوب اشنا بشن دوست داشته باشن ماشینه عالیو خونه هم دارم

  47. محدثه cr7:

    اتفاقا اون پسره وقتی میبینه که اون دختره به راحتی تونسته با اون یه رابطه ی جنسی برقرار کنه باخودش فکر میکنه اگه این دختره به راحتی بامن رابطه ی جنسی برقرار کرده پس به راحتی میتونه با یه پسردیگه هم همچین رابطه ای برقرار کنه وممکنه بعداز ازدواج بهم خیانت کنه وبا هاش ازدواج نمیکنه ودختره ی بدبخت میمونه این وسط

  48. يه پسر ايرونی:

    توجه کنید زنا هیچ ربطی به رابطه ی قبل از ازدواج نداره.
    مثلاً یک زن بیوه یا مطلقه می تونه دوباره ازدواج کنه و کسی هم نگاه بدی بهش نداره.
    ولی زنا یک نوع دزدی، کار پنهانی و دروغ هست. گاهی خود فرد دوست داره از دفتر خاطراتش حذف کنه.
    هیچ تعهدی نسبت بهش نداره و از نظر حقوقی حاضر نیست مسئولیتی را در این مورد بپردازه برای همین از واژه ی بی بند و بار استفاده می کنیم چون طرف خودش از هر قیدی آزاد کرده.
    بله البته حس غیرت مردانه شامل حال بیوه ها و مطلقه ها نمیشه هر چند دختران را ترجیح میدن.

  49. يه پسر ايرونی:

    واقعیت این هست که وقتی پسرا لزوماً به فکر سؤاستفاده نیستن. وقتی عاشق میشن همه چیز رو فراموش می کنن. حس غیرتشون، حتی ممکنه زشت بودن دختر را هم نبینن!!
    من پسرایی را دیدم که حتی کت و شلوار دومادی هم گرفتن. خواستگاری رفتن ولی بعد از رابطه دست از ازدواج کشیدن.
    می دونید چرا؟ چون این حس جنون عشق همیشگی نیست. یک لحظه هورمون ها تموم میشه و اون لحظه طرف سبک سنگین می کنه و می بینه ادامه ی راه به نفعش نیست و دختره ضرر می کنه.
    اینایی که می گن من افرادی را می شناسم که حاضر به ازدواج هم شدن. من هم تأیید می کنم یک پسر مجنون حتی حاضر هست با یک فاحشه هم ازدواج کنه ولی احتمال بدید حتی بعد از ازدواج سر عقل بیاد و اون وقت باید تا آخر عمر همدیگه رو تحمل کنید.
    برای همینه که آمار طلاق زیاد شده. همش طلاق بین ازدواج های خیابانی هست.
    بیایید از سر عقل و داشته هاتون ازدواج کنید و عشق رو بعد از ازدواج به مرحله ی جنون برسونید. اون وقت هست که باید چشم ها بست و کور شد.
    مشکل جامعه ی ما این جاست که اول عشق را به نهایتش می رسونن و خودشون را کور می کنند و بعد از ازدواج تازه چشمانشون را باز می کنند.

  50. mohamad:

    chera enghadr be han dary vary migid ? haghighat ine ke too injoor ravabet makhsoosan oonaiy ke barpayeye alagheye vagheiy nabashan khatarate ziady vojood daran.behtarin kar az nazare man baraye zendegy ine ke ba residan be tafahom dojanebe va etminane nesbatan kamely az ayande ezdevaj konim. dar zemn mabnaye ghezavat hale afrad va na gozashteye anhast va hame zarfiuate eslah daran

  51. نام شما=به تو چه مربوط:

    نه تنها در این روابط بلکه در همه ی روابط دختر فقط ضرر میبینه

  52. alireza:

    در قران امده مردان پاک برای زنان پاک و….

  53. سینا:

    در این جور روابط تنها طرفی که متضرزر میشه دختره

  54. mohammad:

    اخه بدبخت…
    بیچاره…. خاک تو مخت کنن روانی…

  55. زهره:

    سلام
    این نظر منه
    خدا توبه کننده رو دوست داره چون خودش هزار مرتبه گفته.
    نمیگم این رابطه ها درسته یا اشتباه چون من در جایگاهی نیستم که راجع به بنده های خدا نظر بدم اما بیاید هرروز توبه کنیم. گناه فقط زنا نیست، دروغ، کبر، فخرفروشی و از همه مهمتر سبک شمردن گناه همگی گناه هستن.

  56. جواد:

    ریم و خرمنجا بوا ای دختریا اگه دختر شلوارو نده پایین هیچ پسری جرات تعرض رو به خودش نمیده مگه این که پسره بخواد زورگیرش کنه که دراون صورت خاک توی سر پسره نصف رابطه های جنسی نامشروع کرم از دخترهاست

    • تنها:

      من خودم یه دخترم ومیدونم دیگه عشق قلبی وجود نداره همه دوست داشتن ها الکی شده بخدا هرپسری که بهت علاقه نشون داداز سرهوس ونیرنگ شیطانی وارزش دختروفقط واسه لخت کردنش وروتخت خواب میخاد ارزش زن بالاترازاین حرفاست ماالگومون فاطمه زهراست چرابه خودمون افتخارنکنیم…اگه آدم میخواد این غریضه جنسی روارضاکنه چراحلال نباشه که لذتش دوچندان بشه

  57. سارا:

    آقا فرامرز با این حرفی که زدی داری کار پسرا رو توجیح میکنی به نظر من چه دختر و چه پسر که این کارا رو میکنن اصلا قابل اعتماد نیستند

  58. اسحاق قديمى:

    رابطه قبل ازدواج معنیش چى میشه.اینکه اصلاشناخت نداشته باشى خوب نیست یعنى غلطه.ولى تااون حددیگه روش جالبى نیست حالا این بکنار عشق اساطیرى از این حالت بدتره چون به سرنجام نمى رسه

    • تنها:

      آفای شاه کلید اولاپای خودتوکنارنکش فرقی نداره چه پسر باشی چه دختر…وقتی آدم حاضرباشه ارزش وحرمت خودشوبخاطرچندلحظه هوس له کنه هردوکلیدوقفل خرابن هیچی نصیبت نمیشه جز برچسب بی حیای هیچ کس بهت حتی اعتمادجزعی نداره بین خانواده یافامیل یادوستانتم ارزش نداری جزاینکه بهت بگن ج باز

  59. sarina:

    نه میتونم بگم ازدواج سنتی خوبه، نه ازدواج با کسی که قبلا باهاش دوست بودی این چیزها سلیقه ای هست ولی واقعا رابطه جنسی قبل از ازدواج رو زشت ترین راه ابراز احساس دو نفر به اصطلاح عاشق میدونم ولی متاسفانه این روزا خیانت هم زیاد شده چه برسه به این

  60. زهرا:

    اصل مطلب همینه که ایشون گفتن از هر دست بدی از همون دست میگیری پاک باشین تا یه ادم پاک نصیبتون بشه …
    اخه دختر یا پسری که اپسیلون غرور و غیرت و حیا نداشته باشن چه ضمانتی وجود داره که بعد از اردواج دوباره فیلشون یاد هندسون نکنه….

  61. کوروش کیانی:

    از هر دست بی از همون دست خواهی گرفت .

  62. وبلاگ سعدابادمذهب:

    فقط یه جمله میگم

    خواهران گرامی مواظب خودتون باشید به هیچ پسری اعتماد نکنید …

    ما رشته جزا و جرمشناسی هستیم هیچ پسری تورو بخاطر ازدواج نمیخواد جز اونی که رابطه را پنهان نکنه …

    هوشیار باشید

  63. 76:

    ربطی به غیرت نداره سمیه کبوتر با کبوتر باز با باز. خدا هم وعده داده که زناکار فقط با زناکار ازدواج میکنه چه بخوان چه نخوان می دونی که دنیا دار مکافاته

  64. 76:

    خوب می کنن که بعد از رابطه ی جنسی باهاشون ازدواج نمی کنن دختری که واسه خودش ارزش قائل نیست و غرور نداره حقشه همچین بلایی سرش بیاد رابطه ی جنسی قبل از ازدواج ایراد داره عشق هم نمی تونه توجیهش کنه

  65. بانو:

    سلام برهمه دوستان.سارا جان شاید همچین مواردی که میگی باشه ولی مطمئن باش از۱۰۰نفر شاید ۵نفرشون تا اخر کنار هم زندگی کنن. من بالا نظرمو گفتم الان بازم میگم دختری که توی پدرش داره زندگی میکنه مخفیانه دوست پسر داشته باشه که روابط جنسی داشته باشه دیگه وقتی ازدواج کنه همسرش که دیگه براش کاری نداره از اونم راحت میتونه مخفی کنه چون همچین میلی یه زمانی تو وجودش بوده که اینجوری شده پس دلیل نمیشه بگی اینجور روابط شاید خوب باشن. البته همه نظرات محترم نمیشه بگیم نظرات بدرد نمیخورن .

  66. تندیس:

    وقتی خدا فراموش شد…

    • سمیه:

      آقا اردلان آه این دخترها که این بلاها رو سرشون اوردی یه روز گریبانتو میگیره یکیش همینه که میگی نامزدم هم این کاره است واقعا برات متاسفم خیلی بی غیرتی

  67. درودبابک:

    فقطدخترباحجاب خوبه بقیه دخترا به دردزندگى مشترک بهتر

    • B:

      درودبابک جان نظر قبلیتو پسندیدم اما اینو خیر به عنوان مثال خود من متاسفانه حجابم کامل نست ومعمولیه اما به خودم اجازه نمیدم حتی به یه پسر نگاه کنم..افرادی مثل من هم زیادند پس اینطور نیست که هرکسی حجابش ازلحاظ شرعی کامل نبود پس اینکارست خیر!

  68. بابک:

    خب مشخصه که اکثر پسرا دوست دارن به همسر آیندشون اعتماد کنند. وقتی یک دختر علناً نشون داده که فرد قابل اعتمادی نیست پسره هم حق داره که شک کنه دختر یا قبلاً به افرادی دیگه ای داده یا این جور مسائل براش عادی هست و بعد از ازدواج هم احتمال خیانتش خیلی بالاست.

    • مریم:

      دختر به خاطر مسئله جنسی رابطه برقرار نمیکه. اون چون دوستت داره میخواد تو رو راضی و خوشحال و عاشق ببینه. هرگز شما پسرا اینو درک میکنین؟

  69. زهرا ابان:

    یعنی اینکارا اینقد بین جوونا عادی شده که بعضی ها اینجوری با افتخار ازش حرف میزنن و قبحش رو از بین میبرن…؟؟؟؟
    نکنید اینکارا رو بخدا اخر و عاقبت نداره….
    اخه به چه قیــــــــــــــــمتی….؟؟؟؟

  70. ش.ص:

    سلام خدمت شما مشاوره ای کرامى.
    من ش.ص۳۲ سالمه.من عاشق یه دخترکه سنش ۲۴هست شدم.از طریق فیسبوک باهاش اشنا شدم..همدیکرو هم ملاقات کردیم خیلی هم با حرف زدیم.اول میخواستم بیارمش .بعد از یه مدت فهمیدم نامزد داره میخواد طلاق بده.کفتم مسئله ای نیست.اما این بماند دوباره فهمیدم که تو این دوران رابطه جنسی با بسرها از عقب داره…ولی اون به من به دروغ میکه من با کسی رابطه ندارم.. من بد جور عاشقش شدم و میخواهم باهاش رابطه جنسی بیدا کنم ولی نمیتونم بخاطره همین خیلی زیر فشارم.. از فکرم بیرون نمیره.وقتی میبینم با یکی رابطه جنسی میکنه میسوزم جون واقعا دوسش دارم..از یه طرف هم میخوامش و رابطه جنسی باهاش انجام بدم.
    لطفا راهنماییم کنید.

  71. مبینا:

    ازدواج!
    تعهدکتبی! کسی که تهعد نداره نداره! حتی اگر ازدواج هم بکنه میزنه زیرش!
    من یه دختر آفتاب مهتاب ندیده بودم که اومدن خواستگاریم اونم نه ماه !ازدواجمون سنتی بود معرفی کرده بودن بهمون! مشاوره پیش از ازدواج پس از ازدواج …کللللی مثلا بالاپایینش کردم که بشناسمش ..همه اش کشکه
    تودوران عقد فهمیدم با کاراموزش رابطه داره توخونه مجردی !!! من نابود شدم چون اصلا نمیفهمیدم ینی چی واقعا که یه ادم درآن واحد به چند نفر بتونه بگه عسل بانو لبای داغتو قربون! حالافهمیدم اینا همه اش بازیه! اونی که به عشق بازی عادت کردزندگی روهم به بازی میگیره خودشم با خودش بازی میکنه ..تازه اینقدر این بازی براشون عادیه که وقتی مچش روگرفتم و باپلیس رفتم در خونه مجردیش میگفت مگه چیه؟صیغه ایمه!

  72. .....:

    خانواده ها کدوم گوری هستن….
    بچه باید روش نظارت باشه…چه ۱ساله و چه ۲۲ ساله..

  73. محجوب:

    سلام باو ب خداقسم ب فاطمه ی زهرا قسم من تا حالا اینجارو ندیده بودم والان اولین بارمه واولین کامنت من هست اینجا تو چرا اینجا ب من نگفتی این اینقد ابرو بر بوده کاش همون نیمامیموندم سگش شرفس داشت ب این بی همه چیز از خدا بی خبر عوووووضی بی حیاااا تو چطور زنده ی گناه ب این بزرگی کردی وبا افتخار برای بقیه ی تعریف میکنی خک تو سرت کنن که لکه ی ننگی تو صورت دختر بودن ما کاش پسر بودم تو این جم اینقد خجالت نمیکشیییییدم مدیریییییییت فک نمیکنید نباید بعضی کامنتا ثبت بشه بانو فقط برام مهمه تو باورم کنی

  74. بانو:

    واقعا شرم آوره واسه دختری که راحت عفت خودشو در اختبار دیگری میذاره.این که پسر و دختری باهم رابطه جنسی داشته باشن اونم توی دوران دوستی یه جور کمبود داشتن و ضعفشون رونشون میدهاینا از لحاظ روحی کمبود دارن این کمبود روحی هم بجای اینکه کنار خانواده از بین بره متاسفانه جونای ما باهم اغوشی از بین میبرن.بنظر من اگه دختر مجردی که توی خونه پدرش نشته بتونه از اعتمادشون سواستفاده کنه و دوست پسر داشته باشه که روابط جنسی هم انجام میده ۱۰۰/ توی خونه همسر هم میتونه همچین کاری کنهو برعکس اگر پسری قبل از ازدواج روابط جنسی داشته باشه بعد از ازدواج هم با یک نفر راضی نمیشه یه جورایی دلسرد میشه همش دنبال تنوع و بهترینها میگرده. روابط جنسی در زمان خودش تاثیرات بهتری داره تا قبل از ازدواج .اگر اولین رابطتون برابری باشروع یک زندگی باشه مطمئن باشید ب ارامش روحی و جسمی که در کنار همسرتون دارید در کنار هیچکس ندارید چون قبل از اون تجربه ای نداشتید ولی اگر رابطه داشته باشید قبل از ازدواج مطمئن باشید هر کسی غیر از همسرتون هم ارومتون میکنه. اینا همه بحث خیانتش بود. اصلا میدونید چه بیماری هایی ممکن تووی بدنتون بوجود بیاد . اگه هر دخترو پسری که تا الان که مجرده انجام میداده بدونه در اینده اگه این چیزارو ازهمسرش دید نبایید قلدر بازی در بیاره چون گذشته ی خودش بوده. سعی کنید باجنس مخالف دوستی سالمی داشته باشید نه دوستی جنسی

  75. سودا:

    به حیا و عفت خودم افتخااااااااااااااااااار میکنم

  76. رضا:

    من هیچوخت دختریو که باهام رابطه داشترو نمیگیرم ولی یه دوس دختر دارم هرکاری میکنم بهم نمیده علتشو نمیدونم شما بگین چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • مهدی:

      خوشم میاد مغزت اندازه فندوق کار نمی کنه. خب برو بگیرش بهت بده

    • میم:

      خب همین چیزا رو که میگی اونم میدونه. دستتو خونده احمق جون دلیلش اینه

  77. مونا:

    من به فاحشه بودن ذهن زنان باکره وباکره بودن ذهن زنان فاحشه ایمان دارم..(دکتر علی شریعتی).×× حالم از این جمله بهم میخوره×× کاری به عمق معناش یا معناهای نهفته اش ندارم.میدونم گوینده جمله هم کلی گویی کرده( نه مطلق و صد در صد).اما این جمله به عنوان یک جمله قصار که قراره حرفهای دیگه ای تو دلش داشته باشه جمله توهین آمیز و کثیفیه. هر کس می خواد گفته باشدش.

  78. سید علی موسوی:

    به نظر من هر کسی باید با کسی ازدواج کنه که از نظر داشتن یا نداشتن رابطه تو گذشته با هم یکسان باشند و الا خیلی از مشکلات به وجود میاد.
    مثلا پسری که قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته نباید اصلا با دختر باکره ازدواج کنه چون خودش هم باکره نیست و بالعکس.
    و اگر غیر از این باشه خیلی غیر منطقیه.
    چون در مورد ازدواج باید دختر و پسر به هم بخورن و هم سطح باشند از همه لخاظ.
    من خودم قبل از ازدواج رابطه جنسی داشتم به خاطر همین دختر باکره به درد من نمی خوره
    پسر باکره باید بره دختر باکره بگیره نه من.

    • sara:

      گل گفتی آفرین

  79. دکتر بروجردی:

    سلام
    با احترام به نظرات همه شما عزیزان، نظرم رو به عنوان یک پژوهشگر در این زمینه با شما در میون میگذارم.

    نکته: وقتی این همه اختلاف نظر و بحث راجع به یه موضوعی زیاده و عده زیادی عنوان می کنند که مشکلات زیادی در مورد این موضوع در جامعه وجود داره یعنی باید ریشه این مشکلات رو پیدا کرد و چاره اندیشید و باید دید چه چیزی در جامعه ما غلط بوده که باعث به وجود آمدن این مشکلات شده.
    تمام این نظرات و مشکلاتی که همه تون عنوان کردید فقط و فقط ریشه اش در ” تصور و دانسته های غلط ” در مورد ارتباط هست.

    علت تیتر این خبر تو کشور ما اینه که یک جوان ایرانی ارتبط جنسی رو کاری زشت ، کثیف و گناه می دونه و متاسفانه همین دیدگاه عامل بسیاری از معضلات اجتماعی ناشی از ارتباط جنسی در کشور ماست.
    متاسفانه پیش فرض های غلطی در مورد ارتباط جنسی تو ذهن جوان های ما وجود دارد.
    ……
    …..
    دکتر بروجردی – روانشناس و پژوهشگر آسیب های اجتماعی

  80. لادن:

    به نظر من این حرف شعاره که میگن عشق پاک رابطه ی جنسی نمیشه توش باشه اولا همه ی اون عشقایی که میگید دوس داشتن نه عشق.بعدشم وقتی کسیو دوس داری دوس داری لمسش کنی نباید با جنس مخالف ارتباط داشته باشی که این حس پیش بیاد همه ی ما جونیم جونم نیاز جنسی داره وقتی دوس باشی با طرفت هم دختر هم پسر به سکس فک میکنه اما پسرا بیشتر که به خاطر طبیعتشونه.انقدم نگید دخترای بیچاره همش که پسرا گول نمیزنن من خودم دیدم دخترایی که فقط واسه سکس دوس بودن تو این رابطه هر دو طرف لذت میبرن دختری که میره خونه خودش میدونه چه خبره جز یه تعداد محدود پس الکی خودمون گول نزنیم خیلیا رو هم دیدم که سکسم داشتن ازدواجم کردن اما درست نیست دختر حیا داره ناز داره نباید بدنشو بزاره در اختیار پسر ولی وقتیم که گذاشت کسی نباید بگه فاحشه شاید توبه کنه از خیلی خانوما پاکتر باشه.اون پسریم که فک میکنه سر دوس دخترش کلاه گذاشته و ازش سو استفاده کرده حالا ولش کنه بره با ی دختره افتاب مهتاب ندیده اشتباه میکنه ی روزی چوبشو میخوره آه دختره میگیرش

  81. لادن:

    ببین مونا جان به تحصیل ربطی نداره عشقه عقل نمیفهمه وقتی عاشق کسی میشی خودتو گول میزنی ولی اینم قبول دارم دیگه بعضی از دوستیا که از راه دوره حتی همو ندیدن فقط با تلفن و چت فیسبوک اینام دیگه خیلی مسخرس.حرف من اینه که عاشق نشین عاشق همسرتون بشین فقط نه ی پسر غریبه مثل من بیچاره همیشه ام اینجوری نیست که پسرا نامردی کنن اما تقدیره یه اتفاقی میفته که نمیشه به طرفت برسی پسرا از دخترا خیلی منطقیترن و از دخترا بهتر کنار میان اما دخترا نه

    • عسل خانم:

      منم با مونا جان موافقم وقتی رفاقت دو تا دوست هدف نداشته باشه به هیچ دردی نمیخوره از اولی که میخایید با هرکسی عهد ببندین که رفاقت رو آغاز کنین از اولش واسه وقتتون ارزش قائل شین حتی اگه قراره فقط یکروز رفیقتون باشه اونم تواین دوره زمونه اگه اون طرف واستون وقت گذاشت بهانه های مختلف نیاورد حرفاش هرروز فرق نکرد و متناقض نبود ازتون تو دوران دوستی چیزی طلب نکرد و مطمئن باشین که بد نیست خوبه /تازه باید چند تا امتحان دیگه هم بکنید که ببینید چقدر به عهدی که یا شما بسته وفادار بوده و به کسی دیگه ای فک نمیکرده من خیلی ضربه خوردم تو این زمینه ایکاش اون روزا یکی بود و منو راهنماییم میکرد

  82. مونا از تهران:

    واقعا نمی تونم درک کنمتون دختران هموطنم
    شما این سالیان چه خاستگارها چه تجربه ها چه آشنایی های مفیدتری رو از دست دادید به خاطر دوستی با یه ادم مجهول الهویه ای که حتی برای خودش ارزش قائل نیست چه برسه به شما
    این دوستی ها واقعا ادامه داره؟؟؟؟؟ من فکر می کردم مال تو قصه هاست و دخترای ما حالا که دیگه لااقل کلی تحصیل کرده شدن زیر بار این خزولات نمیرن و کسی نمی تونه به این سادگی ها رنگشون کنه
    من از ضریب هوشی بعضیا که دیگه در عجبم به واقع
    اونیکه با تلفن عاشق شده که دیگه واقعا شاهکار خلقته
    یعنی ببین خدا چیا آفریده…….. البته امید وارم همش یه شوخی بوده باشه به صرف اینکه بحثی صورت بگیره

    ملت صبح تا شب تو حلق همن آخر شب بهم شک دارن که هرکی خونشه یا نه این یکی از این شهر برا اون یکی تو اون شهر داره جون میده
    بابا یه کم به خودتون بیاید این همه دولت خرجمون کرد یه مشت زن تحصیلکرده تحویل جامعه بده
    پس چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  83. مونا از تهران:

    سلام خوندم کل نظراتو
    فقط می تونم بگم خانوماااااااااااا دمتون گرم
    یعنی خدایی شما توانایی دارید ۳سال تا ۵ سال تا ۷ سالعاشق یه نفر باشید؟؟؟؟؟؟؟ و در ضمن در طول این مدت ندونید که تکلیفتون چیه؟؟؟؟؟؟؟
    واقعا نمی فهممتون
    آدم یا میره که همیشه باشه که راهش ازدواجه یا می بینه طرف کلا تو باغ نیست و نمی فهمه که معلومه هدفش چیه
    حالا فکر کن ۱۰ سال رفیقم بودی آخرش که جی؟
    غیر استرس و عمری که بیهوره رفته دیگه چی داره براتون؟
    اصلا تو کتم نمیرهههههه ۶سال با یه یارویی دوست بودی یه بارم انقدر دوست نداشت یا ببخشید ادم حسابت نکرد ازت بخاد که موندگاریتو براش همیشگی کنی و باهاش ازدواج کنی؟؟؟ اونوقت تو بازم براش مایه میزاری و میگی دوسش داری این بی لیاقت نکبت رو؟

  84. مهسا.ش:

    اینا همش حرفه که میگن با کسی دوس نمیشن و سکس نمیکنن من خودم کسی بودم که همه میگفتن تو خیلی سردی از هیشکی خوشت نمیاد ولی چی شد دوس شدم عاشق شدم تا پای مرگم دوسش دارم زندگیم دیگه مثل قبل نمیشه اون شادی و نشاط دیگه نمیاد الان ۲۲سالمه دیگه به هیچ پسری نمیتونم فک کنم چه برسه ازدواج.پسرا مث دخترا نیستن منطقیترن راحت کنار میان ولی دختر نمیتونه خواهش میکنم الکی دوس نشین اونقدری که من مطمعن بودم با ازدواج با طرفم کسی نبود همیشه اینجوری نیست که پسرا نامردی کنن بعضی وقتا یه اتفاقی میفته که دیگه نمیرسی به طرفت و ضربه ی اصلیو دختر میخوره

  85. مهسا.ش:

    من ۶ساله که با یه پسر دوستم تا این ۶سال هیچ وقت رابطه نداشتیم با اینکه همیشه اصرار داشت اما نمیرفتم ام بعدش ی روز که حال روحیم خیلی بد بود مجبور شدم که برم خونشون پریودم بودم فک نمیکردم کاری بشه اما شد هیچ لذتی نبردم الان فقط پشیمونم ولی امید دارم به بخشش خدا.خیلی عاشقشم دیوانه وار میخوامش اما نمیشه که بهم برسیم همین امشبم تموم کردیم خیلی حالم بده برام دعا کنین.هیچ وقت عاشق نشین اونم اینجور دوستی های طولانی.

  86. عسل خانم:

    ما تو کشوری داریم زندگی میکنیم که تقریبا خیلی چیزها برای دختران محدود و برای پسران ازاد/ اگه یه دختر با یه پسر رابطه داشته باشه دختره از نظر دیگران یه فاحشه محسوب میشه اما برای پسره چیزی جز اشتباهات جوانی بیش نیست. وهمینکه منه دختر وقتی دارم با یه پسر رابطه عشقی پیدا میکنم از کجا بدونم که اون مرد قراره روی قولهاش بایسته و با من ازدواج کنه-یا از کجا معلوم که شوهر اینده من براش مهم نباشه که من باکره باشم یا نه- از کجا معلوم که اون پسری که با من رابطه داشته باهام صادق بوده یانه. پس ما نمیتونیم بگیم که تو زندگی صداقت فقط مهمه شما از کجا میدونید که همسرتون با شما صادقه از حرفاش یا از برخوردش با شما هنگامی که دارید بیرون قدم میزنید؟ – تنها کسی که همه ما مجبوریم که باهاش صادق باشیم خداست چون چه ما باهاش صادق باشیم و چه نباشیم اون همه ی کارامون رو میبینه و میدونه . من خودم اصلا ادم زیاد مذهبی نیستم ویا ادم خیلی با حجابی نیستم معمولیم اما در کنار بی حجابیم دوست دارم ناموس خودم رو حفظ کنم چون ارزش ما زنها خیییلی بیشتر از اونیه که بخوایم با شهوتهای جوانی از دستش بدیم

  87. ......s.....:

    ایولاااااا…. بعضی نظرات منطقی بود ولی بعضی هاش نه..

  88. بهرام:

    مگه مغز خر خوردم

  89. شراره:

    ﻞﻗﺎﺑﻞ تﺗﻮﺟﻪ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ :ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ ﺭﺍﻫﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﺗﺸﺨﻴﺺ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﻳﻚ ﺑﺴﺮ ﺗﺎ ﺣﺎﻟﺎ ﺭﺍﺑﻂﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﻳﺎ ﻧﻪ ﻳﺎﻓﺘﻨﺪ ﺍﻳﻦ ﺍﻭﻟﻴﺶ ﺩﻭﻣﻴﺶ ﺍﻳﻨﻪ ﻛﻪ ﻳﻪ ﺑﺴﺮ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻛﻔﺖ ;ﺗﺎ ﻭﻗﺖ ﻣﺤﺮﻡ ﺷﺪﻥ ﺑﻬﺖ ﺩﺳﺖ ﻧﻤﻴﺰﻧﻢ ﺷﺎﻳﺪ ﻣﺎﻝ ﻫﻢ ﻧﺸﻴﻢ ﻧﻤﻴﺨﻮﺍﻡ ﺍﻛﻪ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻧﺒﻮﺩﻳﻤﻮ ﺗﻮ ﺳﻬﻢ ﻛﺲ ﺩﻳﻜﻪ ﺍﻳﻲ ﺷﺪﻱ ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺑﺎﺷﻲ ﺍﺻﻞ ﻋﺸﻖ ﺍﻳﻨﻪ ﺑﻘﻴﺶ ﻓﻘﻄ ﺗﻮﺟﻴﻪ ﺍﻛﻪ ﻛﺴﻲ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺩﺧﺘﺮ ی ﺭﻭ ﺑﺨﻮﺍﺩ ﺳﻌﻲ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﺗﻮ ﻓﺮﺻﺖ ﺍﺷﻨﺎﻳﻲ ﻋﺸﻘﺸﻮ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﺩﺧﺘﺮ ﺛﺎﺑﺖ ﻛﻨﻪ و ﺩﺧﺘﺮﻭ ﺑﺸﻨﺎﺳﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﺳﻴﺪﻥ ﺑﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﻫﻮﺳﺸﻮ ﻧﻜﻪ ﻣﻴﺪﺍﺭﻩ ﺗﺎ ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺑﻬﺶ ﺑﺮﺳﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﺑﻌﺪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ و ﻋﺮﻭﺳﻴﻪ ﺍﺭﺭﺭﺭﻩ ﺍﻳﻨﻪ عشق

  90. م م مرتضی:

    هر کسی که میگه رابطه داشتن موردی نداره من ادرس میدم بیاد پیش من

  91. ستاره:

    سلام. حوصله نظر دادن نداشتم ولی گفتم شاید بدرد یکی بخوره ببینید همه چیز نسبیه اره کسایی هستن که بعد رابطه ازواج میکنن اما خیلیام ازدواج میکنن من ۲۲ سالمه متاسفانه رابطه هم داشتم ببینید نباید فکر کرد هر کس رابطه داشته پس خرابه نمیگم باید اپن مایند بود ولی این طرز فکرم غلطه اون پسری که نظرشو خوندم گفت من دنبال این چیزا نیسم هنوز سنی داری وقتی تو ۲۵ سالگی اوج هوست بودباید اینو یگی پسرا دنبال سو استفادن البته ن همشون من پسرای پاکم دیدم اما خداییش یک به صدن منظورم پسر واقعا پاکه نه اب زیرکاه . ب محض اینکه بدونن طرفشون داغه ازش سو استفاده می کنن منم درگیر چنین وضعیتی به این روز افتادم چرا؟ چون از سه سنی به بعد نیاز جنسی بیدار میسه و نیاز به ارضا داره گیرم مردها تونستن صیغه کنن پس دخترا چی؟ میشه نیازو سرکوب کرد؟ تا کجا؟ تا کی؟ من نمیدونم شماها چجوری هستین ولی ادمایی که مزاجشون گرمه مدام در حال درگیری با خودشون هستن نباید زود در مورد کسی قضاوت کرد ولی اونایی ک موندین با دوست پسرتون باسین یا نه بدونین بعد رابطه اگه خوب ارضاشون نکنین ولتون میکنن اره اینجا قانون جنگله ..

  92. negar:

    من هزاران هزار دختر و پسری رو دیدم که دوست بودند رابطه با هم داشتند و با هم ازدواج کردند خیانت هم نکردند و الان در شرایط خوب و در کنار بچه هاشون دارن زندگی می کنند .

  93. mahsa:

    سلام بچه ها همه ی نظرارو خوندم خانومه سارا فقط یه درصد به این فکر کن که اون پسر قصدش فقط باهات در حد همون رابطه ی کثیف باشه میخوای چیکار کنی؟ دختر خانومای عزیز اگه پسری واقعا از ته دلش کسی رو دوس داشته باشه میاد با خانوادش حرف میزنه تا باهاش یه رابطه ی پایدار(ازدواج)داشته باشه اگه واقعا کسی دختری رو واسه زندگیش بخواد هرگز بخاطر ارضای احساسات وقیهش طرف مقابلشو به گناه نمیندازه دوستیه دخترو پسر باید کنترل شده باشه تا طرفین به مشکل بر نخورن
    مشکل ما اینجاس که تفکر مردم ایران داره به سمت غرب میره و این واقعا بده و واسه ی یه ایرانی واقعا افت داره

  94. نرمین:

    بچه ها من ازتون کمک خاستم اینا چه ربی ب موضوع من. داره؟؟؟؟؟

  95. narmin:

    بچه ها من ازتون کمک خاستم اینا چیه کمکه مثلا؟؟؟؟؟؟؟

  96. آزاده:

    امثال نینا خانم که الان ۸۵% دخترها رو تشکیل می دهند متاسفانه بدجوری خودشونو گول می زنند .اون پسری هم که همین طوری جنابعالی را راضی کرده که ضرر نمی کنه . من نمی فهمم چطوری میشه ابراز عشق یک نفر رو باور کرد بدون آنکه طرف حاضر باشه یک کار کوچک که اونم تعهد مکتوبه را به آدم بده . خوب اگه راست میگه بیاد تهعد بده ، بد از درامومد عین آدم برن جدا بشن .عین آدم هم به نفر بعدی بگن یک بار ازدواج ناموفق داشتند . همین!

  97. کیا:

    چیزم تو دهنشوت با طرز تفکرتون…. ههههههههههههه

  98. یه دختری:

    اعتقادات هرکس مثل مسواک شخصیه پس نباید اونو تو حلق یکی دیگه بکنین!!!!
    تمام نظراتتون رو خوندم… اینکه هرکس چجوری فکر میکنه چجوری زندگی میکنه ربطی به ما نداره..
    من الان ۳ ساله با کسی دوستم و این اقا از همه نظر ثابت کرده منو فقط واسه خودم میخواد نه جسمم…
    به نظر من باید طوری با طرف مقابلت برخورد کنی که حد و حدود خودش رو بفهمه.

  99. نرمین:

    منظورتون چیه اقا علی؟؟؟

  100. علی:

    من هفت سال عاشق دختری بودم .بهش دست نزدم .به خدا بیشتر وقتها پیش هم بودیم .ولی عشق ما یه عشق پاک بود .نه برای هوی و هوس .الان هم ازدواج کردیم خیلی هم خوشبختیم .دو تا بچه هم داریم.انسان باید خوی انسانیت داشته باشه .

    • رز:

      علی آقا اگه واقعا اونجوری بودی که میگی خیلی مردی واقعا اگه یه پسری دختری رو بخواد صبر میکنه تا بهش برسه آنچیز که بخواهیم و نیابیم عزیز و گرانبها میشود

  101. نرمین:

    بچه ها من باکسی دوستم که تالا فقط۱باردیدمش وتوشهردیگ زندگی میکنه و واقعادوستم دارومطمءن شدم هیچ وقتم ازم نخواسته ک من برم اونجا یاخودش بیاد بخاطر رابطه جنسی و۳سال هست باهم آشناشدیم.به نظرشما ایاواقعن دوستم داره یا نه تروخداکمکم کنید.مادرشم میدونه ک باهاش حرف میزنمو چندبارهم با مادرش حرف زدم.تروخدا راهنماییم کنید ازاین سردرگمی دربیام.اون قبلا واسه ازدواج میخاستم ولی من۲روز بهش خیانت کردمو گفت فقط واسه دوستی دیگ میخامت ولی حالا دوبار اشارمیکنه ب ازدواج و۱بارهم تصادف کردم اومد ببینه چه بلایی سرم اومده.چیکارکنم بچه ها؟؟

  102. نرمین:

    نداجون بانظرت کاملا موافقم عزیزم

  103. نرمین:

    اصلن. هم. اینجورنیست پسرا تو یه سنی به اوج شهوت میرسنوزیادخیانت میکنن ولی تویه سنی هم عشقشون تا اخرعمر پایدارو واقعی میمونه من دیدم ک میگم

  104. neda:

    سلام
    واقعا درست نیست که به نظرات هم توهین کنید،واسم جالبه که چرا همه اینجا باکره هستن و هیچ تجربه ای نداشتن و دم از قداست و اخلاق میزنن !!!! من معتقدم خیلی از دوستیها الان توجیه ایه واسه داشتن رابطه ی جنسی و متاسفانه خیلی از دخترا و پسرا یک طرفه تو این روابط عاشق میشن در حالیکه طرف مقابل فقط پی خوش گذرونیه،امّا خیلی ها رو دیدم که مدت طولانی عاشق هم بودن و بعد رابطشون به یک مرتبه نزدیکتر و رابطه ی جنسی سوق پیدا کرد،من و شوهرم ۳ سال دوست بودیم و یکسال آخر باهم رابطه داشتیم،الانم ۴سال هست ازدواج کردیم و خوشبختیم،بی بندو باری پسر دخترای امروزی که یه ماه بعد دوستی س.ک.س رو شروع میکنن فقط هوسه و هرکی تو دام اینجور دوستیا بیفته ضربه های روانی شدید میخوره،پس خودتون و طرف مقابل رو %۱۰۰ بشناسین،به رابطه زمان بدید تا هر ۲ عشقتون رو به هم ثابت کنید و ابزار عشق و حال بقیه نشید!!!

  105. قلی:

    فقط صیغه اونم بیوه خداییش هم دنیاتو هم اخرتتو خریدی گناهم نکردی از راه درستش سنت پیغمبر گوارای وجودت من واقعا لذت بردم البته هر دو مون الانم کسی بود میتونه با من تماس بگیره فقط بیوه ۰۹۱۰۸۶۳۴۴۳۶

  106. شیرین:

    سارا جان قبل از عاشق بودن تو انسانی هرگز “یک انسان نباید بخاطر هیچ چیزی حتی عشق تنش رو عرضه کنه,سارا اگه به هر دلیلی ولت کرد چی…بخدا دیدم کسایی رو که بعد از پنج سال رابطه سه سال و حتی هفت سال جدا شدن…
    دوست باش اما ار الان به بعد “رابطه جنسی”رو قطع کن ببین چقد پای دوست داشتنش میمونه..

  107. شیرین:

    سارا جان باید فرق بین وابستگی و عشق رو درک کنی اگه دوست داشت وتو رو فقط بخاطر سارا بودنت می خواست هرگز رابطه جنسی برقرار نمی کرد امتحان کن هم خودت رو وهم عشق اون رو,دیگه تحت هیچ شرایطی رابطه برقرار نکن ببین چی میشه…

  108. سارا:

    سلام دوستان ،من دو سالی هست که با یه پسری دوست هستم، خیلی هم صمیمی هستیم و حتی خونشون هم رفتم، توی سال اول هیچ رابطه جنسی نداشتیم ولی از سال دوم رابطه جنسی داشتیم، مطمئنم که دوسم داره چون جلو چشمم گریه کرده ولی امکان داره که منو به خاطر هوس بخاد؟ممنون میشم اگه کمکم کنین!!!!

    • محمد:

      صبر کن وقتی دلشو بزنی از رابطه باهات سیر بشه و یکی دیگ رو پیدا کنه خیلی راحت ولت میکنه

      دخترا ب هیچ پسری اعتماد نکنید من خودم ی پسرم پسرا فقط برای داشتن رابطه جنسی با ی دختر دوست میشن سعی کنید باکسی دوست نشید و اگه شدید کارتون رو باعقل پیش ببرید ن با احساس ینی هرچی ک اون گفت گوش نکنید دلم برا دختر ها میسوزه ک انقدر ساده اند ی باره دیگه میگم به هیچ پسری اعتماد نکنین نکنین نکنین

      • عسل خانم:

        به نظر من رابطهی دختر و پسر اون هم تا حد جنسی میتونه خیلی مخرب و اثرات منفی داشته باشه..هم برای پسر و هم برای دختر.چون نگاه دخترا به چنین رابطه ای خیلی احساسی و عاشقانه میشه طوری که شاید کاخ آرزوهاشونو روی همین توهمات و رویاها بسازن و قطعا بعد از بهم خوردن چنین رابطه ای ضربه ی روحی و جسمیه شدیدی میخورن که هیچ وقت اون غم و ناراحتی که ناشی از چنین رابطه ای بوده از ذهنشون پاک نمیه.البته شاید کمرنگ بشه اما همیشه وجود داره.در مقابل پسر در چینین رابطه ای به بی بند وبار بودن و هرزگیه خودش دامن میزنه.اینکه خیلی راحت بدون هییچ احساسی با یک دختر هم خوابی داشته باشه شخصیتش رو تبدیل به یک آدم متزلزل میکنه که دیگه نمیتونه پایبند باشه و هر چه بیشتر به هوس خودش دامن میزنه بیشتر هم در این باتلاق گلالود فرو میره..پس چنین رابطه ای قبل از ازدواج میتونه اثرات مخربی داشته باشه…

    • neda:

      ساراجان من نظرمو نوشتم اون پایین، اما این سوال یعنی اینکه شک داری! گریه ی یک پسر یا دختر دلیل عشق نیست.آدما خیلی وقتا احساساتی میشن وگریه میکنن امّا همیشه دلیلش عشق نیست،تا طرفت بهت عشقش رو ثابت نکرد تا مطمئن نشدی و تا جفتتون شرایط و قصد ازدواج با هم رو نداشتین به هیچ وجه رابطه رو شروع نکن،چون حتی اگه طرفت هم عاشقت باشه ولی شرایط ازدواج نداشته باشین مجبورین جدا شین و این واقعا عذاب آوره،واسه حفظ هیچ رابطه ای هم از بدنت استفاده نکن،چن دختری که سخت به دست بیاد ارزشش بیشتره

    • sara:

      سارا جون چرا ازش نمیخای بیاد خواستگاری ؟؟

  109. شیرین:

    رابطه نباید باشه
    وقتی بود چهار چوبی نمیشه براش پیدا کرد کافیه وابسته اش بشی وبعد خدامی دونه آروم آروم تا کجا که نمیری
    این وسط گروه همسالان هستن که باعث پیشروی بیشتر در یک رابطه میشن

  110. مهسا:

    سلام هیچ کدومتون نگفتین رابطه در چ حدش

    • .....:

      وای چقدر * بعضی از* دخترای این دوره بی حیا شدن که در باره حد وحدود رابطه میپرسن…
      ماکه ته خلافمون اینه که استادوو مسخره کنیم..
      یه سوال…
      بچه های نسل بعدی چی میخوان بشن با بعضی مادرا…کی میخواد تربیتشون کنه؟؟

  111. ali:

    حالا نه که دخترها همه ساده هستن.از بعضیاشون مارمولک تر ندیدم

  112. mona:

    پسرا ی سوال .ی دختر از لحاظ شما باید چجوری باشه

    • ali:

      برا من باید قبل ازدواجم پاک باشه چون خودمم همینطور بودم

    • محمد:

      ی دختر باید پاک و نجیب باشه ساده نباشه ک با ۴تا حرف عاشونه گول بخوره ب نظر من یه دختر باید عاقل باشه هاقل عاقلل ینی فکر داشته باشه فکر فکر فکر فکر

  113. mona:

    سلام اکثر پسرا خیلی از جیزا رو تو هوس میبینن

  114. شادی:

    بعضی از پسرها فوف العاده پررو و موزی هسن/قابل توجه دخترها

  115. sara:

    سلام به همگی: من فقط باآدمی ازدواج میکنم که بهم اعتماد کامل داشته باشه واز ازدواج به بعدم راو ببینه.بتونه باهام دوست باشه و هر کاری میخاد بکنه توی خونه خودم باشه نه بیرون.وقتی هم احساس کرد براش کم گذاشتم و میخدا بره بهم بگه.سعی میکنم درکش کنم والبته رهاش کنم…به نظر شما پیدا میکنم همچین کسی رو؟؟؟ جواب بدین ممنون میشم

    • majeed:

      اکه خودت به چیزایی که گفتی کاملا پایبند باشی پیداش میکنی.

  116. بهروز:

    متاسفانه دخترای امروزی با الگویی که از طریق ماهواره ازغرب می گیرند خودشونو درمنجلاب فرو می برندنحوه ی لباس پوشیدن وارایش کردنشون افتضاحه وسوار هر ماشینی هم غیر تاکسی میشن البته توهین به همه نشه وقتی بنیان خانواده سست باشه چنین مواردی پیش میاد

    • حانيا:

      اینوواقعا هستم….
      اون روز تو مترو دختره داش ماتیک میزد..بد بخت یه پسره که با فرم مدرسه بود چنان نگاه میکردکه انگار یه موجود فضایی دیده..
      اکثرا آتیشا از گور بعضی دخترا بلند میشه…البته بعضی ها..
      خیلی از خانواده ها هم به هوای خوشی های دوره جونی فوق العاده آزاد گاشتن

  117. maryam:

    na baba mozakhraaaaf

  118. باران:

    کجاش عالیه توهم حالت خوب نیستا

  119. حاکد:

    خیلی عالیه ادامه بدین

  120. مریم:

    پسرایی که فکر میکنن با دوست دخترشون ازدواج نکنن وبهتره خانواده واسشن زن پیدا کنن سخت در اشتباهن چون باید با دوست دختر یکی دیگه ازدواج کنن.هههههه

    • sara:

      افرین مریم جون بانظرت موافقم

    • محمد پور افشار:

      اگر یه پسر چشم پاک داشته باشه از طریق ازدواج سنتی زن مطمئن گیرش می آید. شاعر می گه: “هرکه افتد نظرش در پی ناموس کسان پی ناموس وی افتد نظر بولهوسان ” هر کی در طول عمرش دوست دختر داشته باشه هرچی سعی کنه دختر پاک به همسری بگیره حتما دوست دختر شخص دیگری گیرش میاد.

  121. i.h.o:

    عذر میخام اقا بهمن اما شما از نظر خدتون کار عاقلانه ای می کنید اما بنظر من شعورتون در حد ی الاغم نیس…نچ نچ نچ
    خیلی واستون متاسفم

  122. بهمن:

    من ۲۶ متارکه کردم اهل قم هستم اگه خانم خوبی پیدا بشه صیغه میکنم اگه تفاهم داشتیم صیغه دائمش میکنم

    • i.h.o:

      اقا بهمن برای ادمی مث شما خیلی تاسف میخورم…
      البته اگ لبشه اسمتونو ادم گذاشت !

      شما بنظر خدتون کار عاقلانه ای میکنید اما بنظر من شعورتون از ی الاغ هم کمتره….

    • یاسر:

      ادرس و اشتبا دادن.داداش سایت همسریابی دوتا کوچه اونورتره ..توام اسم شهر نبر نادان با کی دشمنی میخ آبرو قمی هارو ببری

  123. maryam:

    به نظرمن همه پسرهاهمین فکرومبکنندوحتی بعضی هابراامتحانه مادخترانبایدبازیچه دستشون باشیم راحت دردسترس باشیم.ممنون که همه رواگاه میکنید

  124. نیلوفر:

    خانم محترم چرا انقد تو صحبتات تناقض هست؟؟از یه طرف اولش اومدی میگی متاهلی وچون شوهرت بی عاطفست عاشق شدی!!بعد آخرش میگی همه جوره شرایطشو داری ولی چشماتو بستی که عاشق نشی وتوکل باعث شده از گناه دورباشی!!بالاخره کدوم حرفت؟عزیزم تو وقتی هنوز شوهرداری و به یه مرد تعهد داری باید جلوی احساست رو بگیری اگه واقعا انقد بی عاطفست که تو رفتی عاشق شدی چرا باهاش ادامه میدی؟؟بنظرم حتی زنای یه دختر مجرد گناهش کمتر از حتی اس ام اس بازی یه زن شوهرداره!چون به یه مرد تعهد داره.زنای یه زن شوهردار سنگساره ولی یه دختر هشتاد ضربه شلاق..کلا گناه گناهه توجیه نمیکنم ولی خواستم بدونید وقتی متاهل میشید چه مسئولیت سنگینی رو دوشتونه..

  125. زهره.ف:

    اهای گوش کنید من واقعا عاشقم چه کار کنم. شوهرم اذیتم می کنه محبت سرش نمی شه عاطفه نداره و البته نادان است. نمی دونه خواسته ی زن چیست. برای همین من هم عاشق شدم عاشق کسی که واقعا دوستش دارم و بخاطر اون از خیلی چیزها دست کشیدم. البته دو بچه هم دارم که بخاطرشون صبر کردم و عاشق اونام هستم. البته من عاشق خدام و به خاطر اون چشامو به روی نامحرم بستم با اینکه کارمندم و همه جوره شرایطتشو دارم ولی بستم چشامو تا نبینم و عاشق دیگری نشم. فقط خدا و توکل بر او منو از گناه دور کرده.

  126. ناصر:

    واقعا برای ایرانی ها متاسفم

    • محمد:

      ببخشید شما اونوقت اهل کدوم جهنم دره ای هستی؟

  127. نیلوفر:

    کاش میفهمیدی اونی که برای به دست آوردن محبت تو حاضره تنش رو دراختیارت بذاره فاحشه نیست..واونی که بخاطربه دنبال خودش کشوندن تو تنش رو ازت میدزده باکره نیست..من به فاحشه بودن ذهن زنان باکره وباکره بودن ذهن زنان فاحشه ایمان دارم..(دکتر علی شریعتی)

    • فرزانه:

      عزیزم جمله قشنگه اما گمون نکنم از دکتر شریعتی باشه.

  128. وحید:

    جمش کنین بابا این مسخره بازی هارو
    اینجا معلوم نیست جای نظر دادنه یا چت رومه
    در ضمن شماها انگاری نمیدونین اینجا یه فضای مجازیه پس هر کسی میتونه خودوشو هر طور دلش میخواد معرفی کنه
    خیلی تابلو بود بعضی ازینا که اسمشونو دختر ثبت کرده بودن پسرن
    پس انقده بیخود کل کل نکنین
    فکر نون باشین که خربزه آبه
    در ضمن نظر منم اینه که رابطه قبل ازدواج بشدت اشتباهه
    هیچ کاریم به دین و آیینمون ندارم
    از نظر انسانی این رابطه بجز به لجن کشیدن شرافتمون چیز دیگه ای نمیتونه داشته باشه
    پس هر کسی ازین غلطا میکنه مطمئن باشه چوبشو میخوره و یه کثافته
    همین

    • sara:

      خدایا شکرت بالاخره یه آدم باشعور توی این جمع پیداشد
      آفرین آقا وحید

    • لیلی:

      احسنت ب طرز فکرت ….

  129. mohammad:

    دخترک فقط هنگام نماز چادر بر سر داشت،گویی که فقط خدا با او نامحرم است.
    تمتم این مسائل از این منشع میگیرهکه دوستی با جنس مخالف شده یه چیز ساده و کاملا معمولی،ولی این طور نیست همه ی ما میدونیم نقطه ضعفمون کجاست،دوست عزیز تو رو به مقدساتت قسم ضعف داری و نمیتونی رابطه پاک داشته باشی رابطه با جنس مخاف برقرار نکن چه دختر باشی چه پسر که پاکی و حیثیت از دست رفته هیچ وقت برنمی گرده هیچ وقت.

  130. mahdi45006:

    منم با مسعود موافقم ولی مسعود جان داداش تو هنوز نوجوانی و سنی نداری امیدوارم همین طرز فکر رو آینده هم داشته باشی!

  131. مسعود:

    بعدشم من خودم الان ۱۸ سالمه ن دوست دختر دارم ن رابطه جنسی من وقتم خیلی با ارزش تره درضمن از خودمم سیر نشدم ک بخوام دوست دختر داشته باشم اونم اگ با طرز فکر مینا باشه هم پولدارم هو خوشتیپ هیچی کم ندارم فقط عشقمو صرف ادمای کوچه و خیابون نمیکنم

    • محمد:

      افرین ب تو مسعود درس مث منی
      منم همسن توام هیچوقت ب دوستی با دخترای خیابون فک نمیکنم چون ارزششو ندارن

      • حانيا:

        بیگ لایک ..
        اصلشم همینه….
        شما پسرای واقعی ایرانی هستین …کسایی که این کارارو میکنن از غربی ها الگو میگیرن..
        به نظر منم هیچی ارزش اینو نداره که فطرت پاکت رو آلوده کنی..که مثل آقا آرش الان غصه بخوری…
        به نظرم مینا جان آدمای خوبو اطرافت نداری…
        من که اطرافم پره از بچه های خوبی مث آقا محمد وآقا مسعوده…چشماتو باز کن تا آدمای خوبو ببینی
        .
        .
        امید وارم هیچ وقت تغیر عقیده ندین…
        موفق باشید

  132. مسعود:

    مینا خیلی جو گیر شدی تو فقط اطراف خودتو میبینی و اینجوری قضاوت میکنی نکنه میخوای بگی همه ی مردای ایران رو میشناسی

  133. سهيلا:

    دعوا نکنید همتون درست میگید

  134. سهيلا:

    نظرنمیدم

  135. حکیم فرزونه:

    امثال نینا فقط دارن توجیه بی بند وباریشونو میکنن مگه نه خودش بهتر از هرکی میدونه زندگی پوچ وهرزه بودن هر لحظش جهنمه وهیچ چی یه زندگی نرمال وبامعنا نمیشه..ای کاش از اول به اگاهی ودرک مناسبی از زندگی وادما برسیم که ناگهان چه زود دیر میشود…

  136. مینا:

    من خودم باکره ام
    اما از باکرگیم متنفرم
    متنفرم از اینکه باکرگیم نصیب همچین مردایی شه
    مرد هرچی خوش غیرت تر بی بندو بار تر
    انقد کثیفی از مردای زن دار دیدم که نگو
    نکبتا غم زندگیشون برا زنشونه خودشون میرن پی عیاشی
    تو ظاهر ببینیشون می گی امامن
    من کی خیال ازدواج ندارم اونم با مرد ایرونی که افکارش هرز باشه
    از خدا کسیو می خوام که مثل خود خودم باشه

    • محمد:

      خدا ب داد اون بدبخت برسه خدارو شکر این باکرگی وجود داره وگرنه شما در روز چن وعده رابطه داشتی
      ی جایی خوندم اونایی ک باکره اند بعد از ازدواج ک از اون راحت میشن به راحتی در اغوش دیگران خواهند خوابید
      در واقع این باکرگی برا دخترایی مث تو یه زندان ک بعد از ازدواج ازش رها میشین

    • محمد:

      دخترم من ۳۰ سال با همسرم زندگی میکنم. افتخار می کنم غیر از زن خودم به هیچ زن دیگری عشق نورزیدم نه شرعی ونه غیر شرعی . زندگی خوب دارم چهار دختر خوب تربیت کردم عفیف یا به غول شما “امل” و به جامعه تحویل دادم. باسواد و تحصیلات کارشناسی ارشد . شما لطف کنید همه مرد هارا به هم جمع نبندید. اگر با خدا آشتی باشیم هیچ وقت به مشکل نخواهیم خورد.

  137. مینا:

    پسرای جهان سومی اینجورن بعدشم چ ضمانتیه خودشون خیانت نکن اینجور مردا زنو برا توله پس دادن و کلفتی می خوان که آفتاب ندیده باشه بعدش میرن پی عیاشیشون من کسیو برا ازدواج اتنخاب می کنم که همو باور کنبم من رابطه داشتم اما همین الان که نسبت به دوستیم تعهد دارم هرچند که آزادمو دستمم بازه اما ممتعهدم

  138. الي:

    چقدر راحت در مورد آدمهاو روحشون و جسمشون نظر میدید!کاش یک روز یاد بگیریم در مورد مسائلی که صلاحیت و آگاهی کافی برای اظهارنظر نداریم صحبت نکنیم…اونهم با این قاطعیتی که بعضیا حرف میزنن!!!!

  139. نفس:

    سلام آدم نمیشه که راجع به همه ی نظرداشته باشهشاید کسی باشه که واقعاعاشق باشه ویکی هم خالی ببنده بنظرم اول باید طرفتو بشناسی بعد باهاش باشی

  140. نازنين:

    سلام . نظرهای شما رو خوندم

  141. shayan97:

    راست میگه دختری که الن دوست میشه ۵ سال دیگه هم دوست میشه

    • مینا:

      زنی که از شوهرش توجه و آرامش می گیره هرگز خیانت نمی کنه زن ذاتن پاکه

      • سایه:

        آره… حتما پاکیشم از رابطه قبل از ازدواجش معلومه… جمع کن بابا… کسی که قبل از ازدواج خودشو پاک نگه نداشته چه تضمینی برای بعد از ازدواجش هست؟!!! اینارو فقط برای توجیه بی عفتی خودت می گی و مردم رو خر فرض کردی

    • مریم:

      فکرت اشتباهه اتفاقا کسی که دوستی کرده وطعم سختی هاش وبی ابرویی هاش کشیده دختری که مورد اهانت مردا قرار گرفته اشتباهش تکرار نمیکنه

  142. سایه:

    این مهمه که دراصل مردان جوان از سهل الوصول بودن زنها متنفرن وهمیشه حتی بدترین مردان از زنان با نجابت طرفداری میکنن قابل توجه دختران جوان که دوستی را مجاز میدانن

    • مینا:

      هرگز تنمو شرعا به این مردا نمی فروشم سایه جان!!
      مگه عقده شوهر دارم؟
      چرا ئختر ایرونی انقد پی شوهره؟؟؟؟
      واقعا چرا؟
      من زنایی رو دیدم م۳سگ به شوهرشون وفادارن رابطه هم نداشتن قبلا مذهبین الان شوهراشون با فاحشه ها می خوابن خیلیم زیادن من تو جامعه ام می بینم

    • omid moradi:

      بنظر من اکثر پسرا ب بهانه ی ازدواج بدنبال کار خودشون هستن ک این اشتباهه.بنظرم یه دختر عاقل تا مطمعن نشده از قول و قرای پسر مبنی بر ازدواج حتی نباید کوچیک ترین خطایی بکنه بهترین روش برای ادعای اون پسر برای ازدواج دانستن جفت خانواده هاست

  143. arash:

    nina jan shooma k enghad roshan fekri mikhay shomare khodet ya yeki az dostato bara ma befrest dore ham bashim

  144. سمانه:

    هم خوابی رو باعشق اشتباه نگیر چون هیچ مردی درتختخواب نامهربان نیست… اینو داشته باشین فعلا. آدم اگه یه شخص باوفا وبامعرفت پیداکرد اون موقع اس که روحشم میتونه بهش بده چه برسه به جسمش، البته ” اگه ” پیداکرد!!!!

  145. سعید:

    سلام من مهندس هسم ودستگاه طراحی میکنم مغزم هم مهندسی کار میکنه
    اگه یه مثلا یه جارو برقی هم بسازم کلی دستور اعمل وکلی بگیر ببند و کی روشن کنین کی خاموش کنی این برا چی و…. براش مینویسیم میدیم تو بازار هر وقت هم مشکلی پیش اومد از من سوال میکنن چون من افریننده اش هسم
    ولی ما ادما خیلی بی معرفت هسیم از این اون نظر غلط میگیرم به جایی که بریم سراغ افریننده , ببنیم خدا چی میگه

  146. نینا:

    بابا جمع کنین این مسخره بازی هارو ! من با دوست پسرم رابطه دارم ،اون عاشق منه منم عاشقشم و همه چی عالیه ! ازدواج هم نکردیم به درک ! فوقش می ریم از اینجا ، مملکت تخمی رو با آدمای خایه مغزش تنها می ذاریم. حتی اگرم از هم جدا شدیم من مسلما با آدمی خواهم بود که حال و آینده ام براش مهم باشه نه گذشته ام !این حرفای مفت به درد دخترایی می خوره که له له زنان دنبال شوهر می گردن و پسرایی که جای مغز … دارن !

    • .....:

      بی تربیت
      خجالت نمی کشی از لحن صحبت کردنت؟!!!
      بله شما معلومه دنبال شوهر کردن نیستی!!!!
      مجبورین خودتونو به باد بدین بعد بیایی اینجا نطق کنید؟؟!!!
      و از خودتون و بی حیایی تون دفاع کنید و سفسطه
      جمع کن بابا
      خجالت بکشید
      اینجور پسرا و دخترا به درد ازدواج با هیچ کس نمی خورن…

    • علی:

      متاسفم برات دوس بسرت همینجوری خرت کرده حالا میفهمی کی مسخره است.اول و اخرش هم تو باید دنبال شوهر بکردی بدبخت.

    • مینا:

      اگه مملکت ما درست بود الان مردای زن دار با ناموس رفیقشون نمی خوابیدن همینایی که پی باکره هان خودشون لجن ترینن خاک بر سر دختری که تنشو شرعا بفروشه به این پسرا با اسم ازدواج×!

  147. زهرا 71:

    زهره.ز عزیزم برو تو سایت عرفان دات ای ار
    البته اینگلیسی تایپ کن.تو چندتا کامنت که اینگلیسی تایپ کردم نظرم ثبت نشد به همین خاطر فارسی نوشتم

  148. زهره.ز:

    نه ندیدم زهراجون

  149. زهره.ز:

    باشه زهرا سایتی نمیشناسی که از نظر روحی روانی کمکم کنه . اما باید بگی چطوری میتونی کامنتها رو بخونی اخه من تا حالا فکر میکردم سایت خرابه پس چرا من نمیتونم کامنتهاتون رو ببینم .. یکی اینجا نیست جواب منو بده مسعود میشه بهم کمک کنی ؟؟ چرا من نمیتونم کامنتهای ثبت شده رو ببینم

  150. زهرا 71:

    زهره.ز عزیزم بپرس میخوام برم بیرون اخر شب دوباره میام
    چرا سایت الان تو هنگه مارو درست کرده

  151. زهره.ز:

    نه نه زهرا ببینم مگه سایت خراب نیست من همه رو تو اخرین نظرات میبینم

  152. زهرا 71:

    نمیدونم چطوری حتما ثبت شده که تونستم بخونم گلم حالا بپرس

  153. زهره.ز:

    اول بگو چه طوری کامنتمو دیدی هنوز ثبت نشده که ؟

  154. زهرا 71:

    بپرس زهره.ز جونم

  155. زهره.ز:

    اااه :زهرا۷۱جون یه جا نمیتونی بشینی . بیا اینجا یه سوال دارم ازت

  156. زهرا 71:

    به درک…ماهم باهاشون ازدواج نمیکنیم

    • علی:

      عزیز من شما دقت نکردی
      قرار نیست شما تصمیم گیرنده باشی در مورد ازدواج وقتی حتی انتخاب نشی

  157. زهره.ز:

    من نظر بعضی هاتون رو خوندم . نظر من اینه: ما تو کشوری داریم زندگی میکنیم که تقریبا خیلی چیزها برای دختران محدود و برای پسران ازاد/ اگه یه دختر با یه پسر رابطه داشته باشه دختره از نظر دیگران یه فاحشه محسوب میشه اما برای پسره چیزی جز اشتباهات جوانی بیش نیست. وهمینکه منه دختر وقتی دارم با یه پسر رابطه عشقی پیدا میکنم از کجا بدونم که اون مرد قراره روی قولهاش بایسته و با من ازدواج کنه-یا از کجا معلوم که شوهر اینده من براش مهم نباشه که من باکره باشم یا نه- از کجا معلوم که اون پسری که با من رابطه داشته باهام صادق بوده یانه. پس ما نمیتونیم بگیم که تو زندگی صداقت فقط مهمه شما از کجا میدونید که همسرتون با شما صادق از حرفاش یا از برخوردش با شما هنگامی که دارید بیرون قدم میزنید؟ – تنها کسی که همه ما مجبوریم که باهاش صادق باشیم خداست چون چه ما باهاش صادق باشیم و چه نباشیم اون همه ی کارامون رو میبینه و میدونه . من خودم اصلا ادم مذهبی نیستم ویا ادم با حجابی نیستم کاملا بر عکس این چیزهام اما در کنار بی حجابیم دوست دارم ناموس خودم رو حفظ کنم چون ارزش ما زنها خیییلی بیشتر از اونیه که بخوایم با شهوتهای جوانی از دستش بدیم

    • سمیرا:

      کاملا با حرفت موافقم
      تامیتونی باید در مورد اون ادم تحقیق کنی..ازمایشش کنی تامطمن بشی ما نمیتونیم اینده رو پیشبینی کنیم ولی اینم بدونین شما و همسرتون رو تو ی قبر نمیزارن ما بنده خداییم قبل از تعهدب همسرمون باید خدا رو در نظر بگیریم..فقط ب خدا توکل کنی..خیلی کمکت میکنه…همه این مسایل ک اینجا گفته شده برمیگرده بمیزان اعتقادات و اینکه چقدر عمیقا درک از زندگیو تعهد اون ادم داره..اینایی ک میگین همش از جهله…باورکنین خیلی از مسایل حل میشه..هر کی از حده خودش تجاوز کنه..معلومه ک دچار مشکل میشه..خوبه ادم ی وقتایی ب کارایی ک میکنه خوب فکر کنه..اینقدر فکر لحظه هامون نباشیم..اینا اونقدر ارزش نداره ک خودمونو درگیر مسایل فانی کنیم..بقولی نفهمیم ک ازاین ور افتادیم یا از اون ور…موفق باشین دوستاااان

  158. ناصر:

    چند نظریه در مورد ارتباط دختران و پسران قبل ازدواج وجود داره
    ۱-ارتباط قبل از ازدواج بین دختران و پسران اشتباه است. این نظریه توسط حکومت تبلیغ می شود
    ۲- ارتباط بین پسران و دختران به قصد ازدواج اشکال ندارد. این مبحث توسط به اصطلاع اطلاع طلبان حکومتی تبلیغ می شود.
    ۳-ارتباط و عشق بین دختران و پسران یک قرارداد فردی است و به حکومت و مابقی مردم ارتباطی ندارد. این اصل لیبرالیسم است که من خودم به ان اعتقاد دارم.
    ۴- عشق به همراه رابطه جنسی قبل از ازدواج ی وجود داشته باشد. برای زیر ۱۸ سال اکیدا توصیه نمی شود و برای مابقی از فرد به فرد نظرات متفاوت بوده و دنبال قانع کردن یکدیگر نباشید. اصل اصالت فرد
    ۵- در رابطه جنسی پسران یک چیزی بدست می اورند و دختران از دست می دهند. این اصل از ایسم محافظه کاری است که به نظرم اشتباه اگر خوب است برای هر دو و اگر بد است برای هر دو.
    موفق باشید

  159. سارا:

    سلام من با پسری که عاشق همدیگه هستیم رابطه داشتم و الان هردوتامون خیلی پشیمونیم//بخدا پسر خوبیه و حتی به خانوادش در مورد من گفته و الان نه من شرایط ازدواج رو دارم نه اون//اگه خدا خواست شرایط جور شد و مال هم شدیم بنظرتون خدا مارو میبخشه؟؟اصلا هم بی اعتماد نشده///توروخدا راهنماییم کنیید یکم آروم بشم //اگه شرایطمون جور نشد خدا مارو میبخشه؟؟تو این رابطه هردوتامون مقصریم فقط ازتون راهنمایی میخوام

    • زهرا 71:

      سارا جون انسان جایزالخطاست هزارتا کار خوب انجام بده تا خدا نبینه این کارتو خدا خییییییییییییییییییییییییلی مهربونه…..دلاتون یکی باشه بهم میرسین

      • زهره.ز:

        نه سارا جون زهرا جون اصولا ادم زیاد خوشبینی هستن دارن باهات شوخی میکنن شما به دل نگیر. میگن هر کی خربزه بخوره باید پا لرزشم بشینه . حالا خودمونیما اگه این رابطه عشقیتون گل نمیکرد چی میشد ؟؟؟؟؟؟

        • زهرا 71:

          زهره.ز جونم کامنتی که اسم سایت رو نوشته بودم خوندی گلم؟

          • زينب:

            به نظر من دختر پسرای اینجوری از این نظر خیلی به دردهم میخورن دو تا ناپاک پس توقع داشتنودنبال گشتن یه ادم پاک نداشته باشیدناپاکان باناپاکان پاکان باپاکان فک نکنیدازدواج کردین یه ادم دست نخورده گیرتون اومده بالاخره یه روزی گندش درمیاد چون اونم مثل خودتونه

        • مینا:

          برا طرز فکرت متاسفم

    • مینا:

      سارای عزیز آبجی خوشگلم تو به خاطر احساس و عاطفه ات این کارو کردی نه لذت محض وقتی روحت برا کسیه بش محرمی

      • رومینا:

        چرت نگو ببو گلابی نی نی کوچولو

      • رومینا:

        حقته هر بلایی خواستن سرت بیارن ولت کنن. چرت نگو ببو گلابی نی نی کوچولو

      • sara:

        باهات موافقم میناجون

    • MMMMM:

      chnd salete

    • امیر محمد:

      اون پسر نه به شما علاقه داره و نه عاشق شماست فقط و اگرهم ازدواج کنی باز پشیمون از این ازدواج می شی . مرد به دلیل بالا با بودن سلولهای خاکستری مغز که ۶ برابر سلولهای مغز زنه دارای قدرت عقلانیت و منطق و انتخابه و از کمتر زنی خوشش میاد ولی به دلیل بالا بودن تمایل جنسی به طرف مقابل برای ارضای غرایز به هر دختری از واژه عاشقتم استفاده می کنه ولی قلبا اینجوری نیست واگر دیدید زیاد به شما احساس نشون میده بخاطر دو دلیله ۱- یا از رابطه جنسی با شما لذت میبره ۲-یا با شخصی زیباتر از شما نبوده و فقط به دلیل عادت و وابستگی این رفتارو میکنه در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با من تماس بگیرید ۰۹۳۵۷۸۶۴۴۲۵ کاظمی

  160. سایه:

    به نظر من رابطهی دختر و پسر اون هم تا حد جنسی میتونه خیلی مخرب و اثرات منفی داشته باشه..هم برای پسر و هم برای دختر.چون نگاه دخترا به چنین رابطه ای خیلی احساسی و عاشقانه میشه طوری که شاید کاخ آرزوهاشونو روی همین توهمات و رویاها بسازن و قطعا بعد از بهم خوردن چنین رابطه ای ضربه ی روحی و جسمیه شدیدی میخورن که هیچ وقت اون غم و ناراحتی که ناشی از چنین رابطه ای بوده از ذهنشون پاک نمیه.البته شاید کمرنگ بشه اما همیشه وجود داره.در مقابل پسر در چینین رابطه ای به بی بند وبار بودن و هرزگیه خودش دامن میزنه.اینکه خیلی راحت بدون هییچ احساسی با یک دختر هم خوابی داشته باشهشخصیتش رو تبدیل به یک آدم متزلزل میکنه که دیگه نمیتونه پایبند باشه و هر چه بیشتر به هوس خودش دامن میزنه بیشتر هم در این باتلاق گلالود فرو میره..پس چنین رابطه ای قبل از ازدواج میتونه اثرات مخربی داشته باشه…

    • سارا:

      سایه جان ای ول

      • amin:

        سارا جان شما هم ایول

    • الیاس:

      من ازدواج نمیکنم ولی سایه جان مشکل شما دختراسادگیت ون زود خام میشی اون پسری که این کارو میکنه نامرد….

  161. شيوا:

    این مسئله فقط برای دخترا است یا شامل خود آقا پسرا هم میشه این نشان میدهد که آقایون خیلی خیلی از خود متشکر هستند

    • سمیرا:

      شیواجان من خودم وقتی ب عنوان ی خانوم ارزش وجودیمو تو عرضه کردن حالاب هر شکلی ببینم..دیگه از اون آقا هم نباید انتظار نگاه و فکر درست باشم..این ی اصله

      • محسن:

        سمیرا جان سلام…اولا باید بگم که من اصلاحوصله پست گذاشتن روهیچوقت نداشتم..ولی از این حرفت خیلی خوشم اومد وتو دلم نشست…
        یه دختروقتی ارزش خودشو تو عرضه کردن ببینه…
        دمت گرم
        فقط اومدم بگم مرسی
        خداحافظ

  162. arash:

    avalan man az kasi nazar nakhastam K SHOOMA ZER ZER KARDI FAGHAT AZ TAJROBE TALKHAM GOFTAM K SHAYAD BE DARDE KASI BOKHORE DOVOMAN SHOOMA PLZ ALGHABE KHANEVADEGITO TU MOHITHAYE NET BE KASI NAGOO AMO JOOOON

  163. ARASH:

    نمیدونم چندنفر حرفای منو میخونن اما به همتون التماس میکنم بیخیال اینکارا بشید من یک عمر با دخترای مردم سکس کردم که الان خیلیاشون ازدواج کردن حتی بچم دارن حالا که خودم بالاخره عاشق یکی شدم فهمیدم قبلا بغل یک نفر خوابیده بعداز یک سال عذاب کشیدن اخر افسردگی گرفتمو ولش کردم الان بزرگترین ارزوم اینه برگردم به بچگیواصلا با هیچکس حتی دوستم نشم توروخدا الکی خودتونو بدبخت نکنید سکس جز پشیمونی برا دوطرف هیچی نداره

    • d123:

      martike nafahm khodet ex kardi ba hame hala dokhtare aftab mahtab nadide mikhay heh motmaen bash giret nemaid behtare donbale yeki mesl ekhodet bashi tavagho ziadi nakon bishooor!

    • نینا:

      تو کاملا یه بیماری روانی خطرناک داری …و من توصیه می کم همین الان الان بری خودتو به یه جایی معرفی کنی که بتونن از بقیه جامعه دور نگهت دارن !

    • سعید:

      باز تو وجدان داشتی ,خیلیا که پشیمون هم نمیشن
      متاسفانه اونجوری که من خبر دارم پسرا تقریبا همشون رابطه جنسی قبل از ازدواج دارن
      خدا میگه از این دنیا تا اون دنیا مجازاتتون میکنم زنا میکنی هااااااااااااااااااااااااااا

      • سلا:

        in harfo ke khondam , yak kam fekr kardam va rofaghamo Barresi kardam. vala az hodood 100 nafari ke to zehnam hastan yeki do nafareshoon faghat modae boodan in karan, ke oon ham motmaen nistam.
        shayad asl efat va haya mal dokhtar bashe amma pesarha ham inghadr daghoon nistan.

    • مینا:

      تو اصلا عشقو نفهمیدی اگه عشق بودی بالا می رفتی عشق شفا دهنده اس تو باید روحتو درمان کنی

    • سارا:

      به نظر من شما پسرا هرچی سرتون بیاد حقتون تا ادم بشین

    • خوبی:

      اخه پسر خوب این کار رو کردی حالا دختر مردم چطور به من اعتماد کنه من چطور اعتماد کنمواقا دین نداشتی ازادگیتکجا بود.البته توبه کنی خدا بخشندس

  164. سارا:

    دمت گرم آقا میلاد.ینی هنوزم ی همچین پسرایی پیدا میشن…….یا همش شعاره…..من ک باور نمی کنم…

  165. فاطیما:

    هر کی هندونه میخوره باید پای لرزشم بشینه .خودشون اینجوری میخوان.

    • علیرضا:

      عزیزم اون خربزه است که اگه بخوری باید پای لرزشم بشینی

      • اناهیتا:

        خاک توسراین دختراکنن که عقلشون و احساساتشون رومیریزن به پای پسرا خااااااااااک توسرشون ! الان تواین زمونه هیچ پسری قابل اعتمادنیست ! دخترانبایداینقدرساده ونفهم و کودن باشن چون پسرای لاشی سوء استفاده میکنن !!!!! من که تمام دوست پسرام روخوابوندم تو اب نمک !!!!!!!!!

        • داود:

          همین که دوست پسرات رو خوابوندی تو آب نمک یعنی حداقل عقلت رو به پاشون ریختی پس خاک تو سرت البته طبق گفته خودت

  166. سارینا:

    حالم ازخوندن نظرعلی وارمان بهم میخوره،متاسفم برای جفتشون،واقعا کبوترباکبوتر بازبا باز،اگه جامهپربشه از امثال اینا بایدفاتحه جامعه رو خوند یعنی اینقدر پیغمبر زاده ای که شیطون نیاد تو جلدت؟؟؟!توهم۱روز!

  167. علی:

    این اعتقاد پسرای احمق و عامی جامعه ماست. پسرای فرهیخته ما چنین نیستند.

  168. امیر:

    اینو که همه میدونن حتی بعضی ازدخترا خودشون هم میدونن فقط لحظه ای عمل می کنن پسر میگه اونیکه زیاده دختره دختر هم میگه اونیکه زیاده پسره.
    زیاد وبیشترها مال اونا هستن اما واقعا مثل من وامثال من زیاد هستیم که حتی کم ها هم به ما نمیرسه….

  169. حسین:

    چه کنیم که حریم دلمان نشکند؟جواب:یکم مهربانی عزتی بیش ازاحساس.!
    آیاکسی هست به خودش مهربانی کند و”احترام نفس” خودش رانگه دارد که دچار دلشکستگی نشود؟؟؟
    آیاکسی هست اول بخودش رحم کند تابادیگران” مهربان”باشد؟؟؟
    آیاکسی هست به دلش ظلم نکرده باشد تا:دل” دیگران را نشکند؟؟؟

  170. امیر:

    مهم نیست پسر باشیم یادختر!مهم اینه که نگاه حیوانی به خودمون نکنیم.درسته شهوت هم ازآن انسان هاست امانه بانگاه وسیله شهوتی چراکه شهوت مطلق” مظهرحیوان” است وبس.ماهمه نوع آزمایش خداییم که تا انسانیت نداشته باشیم خودمون روآدم حساب نکنیم!واقعاهرکسی به دلش وفادارباشدیعنی بخودمون رحم کنیم.مهربان باشیم وبس…

  171. تکی جون:

    حرف دهنتو بفهم دلنیا. حتما خودت خرابی که به همه ی دخترا نسبت میدی . دخترای پاک خیلی زیادن اتفاقا دخترای هرزه و ساده و فحشا تو ایران کمن حدود۳۰ درصدن . اقا پسرای هرزه ازتون متنفرم و بدونید که دختری که با شما سکس کرده قبل از شما هم سکس داشته . دختری که پا نده اون دختر قابل اعتماده .

  172. دلنیا:

    قابل توجه بعضی ازپسرا که به احمق بودن خودشون سرپوش میزنن:بالاخره به ی سنی که برسی میفهمی اشتباه کردی وقتی به دختری که اینقدر دوست داشته که حتی از آبرو وشرفش گذشته وتن شو در ختیار تو گذاشته خیانت کنی ولش کنی تو زندگی یکی بهت میرسه که بد میزنه تو پرت!خیانت میبینی ،سنگ شدن کسی که برات شیشه بود رو میبینی!عشق پاکی که واقعا دوستش داشته باشی ارزش درآغوش گر فتن مرگم داره،‏!پس نگین گربه دستش به موش نمیرسه،کسی نیست که نداده باشه ،همه خرابن.چون بادست های خودتون خواهر مادر زن وهرکسی رو که روش غیرت دارین رو از دست دادین.‏!!‏

  173. ندا 67:

    وای خواهش می کنم اینقدر همه راحت نگید همه دخترا …. انشالله همه با پاکی زندگی مشترکشون شروع کنن دوره ی جونی کوتاه می گذره اما اگه خدایی نکرده کاری کرده باشید تو سنین بالا پشیمونی رهاتون نمی کنه …

  174. آرزو:

    متاسفانه تو جامعه ی ما انسانها فقط ادعا میکنند اعتقاد دارند . ما حتی رابطه ی انسانی رو هم نداریم
    از نظر من مردهای ایرانی غیر قابل اعتمادند

  175. arman:

    الان دیگه همه دخترا دادن و میدن
    شما به فکر چیز دیگه باش مثل انسانیت .. مثل صداقت .. مثل عشق .
    زن من باکره نبود و منم قبل ازدواج باهاش سکس داشتم
    الانم زندگیمون عالیه و خوشبختیم و مثل چشامون به هم اطمینان داریم
    بکارت مهم نیست … صداقت مهمه

    • علی:

      به قول یه زن که میگفت:”با دوست دختر خودتان ازدواج کنید وگرنه با دوست دختر دیگران ازدواج میکنید” دمت گرم آقا آرمان تو نمونه یه آدم درست و حسابی هستی. ایول

    • نینا:

      🙂 من باهاتون موافقم ! امیدوارم زندگیتون هرروز بهتر بشه !

  176. پگاه:

    از کی هرزگی شده کلاس؟اینچور پسرا حودشونم خواهر دارن گفتم در جریان باشین منو عشقم دوستله با همیم بهم شدیدا وفاداریم عاشقشم

  177. مهسا:

    شک نکنیدکه بالغ بر ۹۰ درصد یا شاید هم بیشتر این پسرا اصلا ازدواج نمی کنند چرا چون شانس ازدواج ندارن نه اینکه خودشون نخوان اگرم ازدواج کردن بازم شک نکنید که با یه لاشخور عین خودشون ازدواج می کنند چون هیچ زن نجیبی این اشخاص که اغلب هم عین هو گاو پیشونی سفید می مونن رو پذیرا نخواهند بود…بابا قدیمیا حرفشون طلاست که گفتن کبوتر با کبوتر…باز با باز

  178. mehdi:

    ما پسرا با ید چقدر ناز دخترا را بگشیم
    چون خودشون می دونند چه بلایی سرشون میاد
    دخترا موجودات زرنگی هستند. آنها ما بهشون نگاه کنیم می فهمند در دل ما جه هست
    من خودم با پنجاه شصتادختر رفیق بودم….خودشون پاپیش می زاشتن….

  179. امیرحسین:

    امانامردی کرد.ولی هرکی خربوزه میخوره پای لرزشم می شینه

  180. امیرحسین:

    اما پسره نامردی کرد هرکی خربوزه می خوره پای لرزشم میشینه

  181. امیرحسین:

    نامرد دختر رو ب چه روزی نشوند ولی خوب دوستی این چیزا رو هم داره

  182. نام شما...:

    نامرددختر رو ب چه روزی نشوند ولی خوب دوستی این چیزارو داره

  183. اشکان:

    تاتیانا جون میشه ی ذره واضح ترتوضیح بدی مرسی

  184. تاتیانا:

    کلا همیشه روای مسائل و معضلات و ناهنجاری ها مردونه بوده
    اینکه پسری میاد و سکس میکنه و بعد با اون دختر حاضر نیست ازدواج کنه به دلیل سوءظن میشه گفت مشکل جنسی داره
    یه حیوون هم وقتی رابطه جنسی برقرار میکنه نمیذاره بره
    داستان کتیا که صادق هدایت نوشته به خوبی این حرف من رو تایید میکنه دید دنیا کلا جنسیتی هست به زن

  185. elnaz:

    اینجور پسرا یه مشت عقده سکس هستن که ایشالا همشون برن زیر گل چون وقتی سکس میکنی دختر وابسته میشه و……..

    • اشکان:

      النازجون توخودتوناراحت نکن.مطمئنی دختروابسته میشه؟؟؟

    • شایان:

      ای بابا نگو ایم حرفو النااااااااز….گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده..

      • نوشينا:

        برا شایان دست بزنین که اینقققققققققققققد پسر خوبیه باریکلا…..!!!!!!چه با افتخارم توضیح فاضلانه میده..!!دیگه اونا چه احمقایی بودن که بازیچه دست تو شدن…با خوندن کامنت پر از فیضت یاد کرکس افتادم.تیریپ خسته برداشتی کرکس…!!!!!!!

      • زیبا:

        جامعه پر شده از لجنایی مثل تو
        اخه ابله هرزه اون دختری که باتو سکس میکنه بده؟پس توچی هستی که باهاش سکس میکنی؟گولش میزنی بعد میری سراغ یکی دیگه بعدم دنبال دختر پاک میگردی؟
        حیووون از تو بهتره بی سواد بی فرهنگ

  186. میلاد:

    مگه دختره مردم اسباب بازیه دستمون؟؟تو که عرضه نداری واسه عشقه پاکش لطفا با احساسش بازی نکن چون سرت میاد داداش دنیا چرخ و فلکه.

  187. شایان:

    پسره هم میمونه تا ازدواج کنن،…ی حرفایی میزنیاشیرین…قانون دوست شدن دخترو پسر:دختر باید برای ایجاد رابطه جنسی خودرا آماده کند،اگر نخواست پسر اورا مجاب میکند،بعدازچند رابطه ی جنسی دواحتمال وجوددارد:۱-پسراز دختر زده شده وبه دنبال ی دختر بهترمیرود۲-پسر(خیلی احمق باشد) بااو ازدواج کند،که احتمال طلاق فوق العاده اس ودختربیچاره میشود۳-دخترعادت به سکس کرده وبه دنبال دیگری رودکه دراین صورت نام هرزه خواهد گرفت…هرکس فیل میخواد باید جور هندوستان بکشه..هرکس دوست میخواد باید درد بعضی چیزارو بکشه..

  188. sojodi:

    میم شین این مطالب را از روی کتاب گفتی؟
    دقیقا مبحث اصلی مربوط به سکس قبل از ازدواج دختران وپسران است …
    و چرا پسران بعد از سکس با دوست دختر خود عشق و علاقه ازدواج نسبت به دوست دختر را از دست میدهند.
    بنظرم چندلیل داره:
    ۱- ایجاداحساس ذن و شک نسبت به دختر به خاطر اینکه دختر خود را براحتی در اختیار قرار داده و این احتمال را میده در برابر فرد دیگری همینطور عمل کنه(در صورتی که بنظرم بنده اکثر دخترها بخاطر دوست داشتن شدید پسر و از دست ندادن او اینکار را میکنند …که کار اشتباهی است)
    ۲- حس تنوع خواهی در مردان خیلی بیشتر از زنان است و به همین امر مردان دوست دارند دخترانی با چهرها و رفتارهای متفاوت را درک و احساس و بچشند…که مردان با ایمان بیشتر نسبت به بقیه خود را کنترل میکنند تا دچار گرفتاری نشوند.

  189. شيرين:

    بابا منظورش این بود:
    قابل توجه تمام دخترایی که دوست پسر دارن:تا قبل از ازدواج با دوست پسر خود رابطه ی جنسی بر قرار نکنین.!

  190. میم شین:

    به نظر می رسد که مبحث اصلی عشق بود که بسیاری از نظرات سکس را مورد بررسی قرار داده. سکس و عشق دو مقوله جدا از یکدیگر هستند اما متاسفانه در هم تلفیق شده اند. روش برقراری سکس یک نوع است اما روش برقراری عشق بستگی به هر فرد دارد- داستان عشق به تناسب روحیه و سلیقه افراد تغییر پذیر است- عشق می تواند آمیخته با سکس شود که در آن صورت کم رنگ می شود و می تواند هم نشود که در آن صورت جاودانه می گردد- عشق لیلی و مجنون خسرو و شیرین- شیرین و فرهاد و اما یوسف و زلیخا- عشق آنها با ازدواج هم به جاودانگی پیوست چون زمانی به وصال هم رسیدند که سختی های بسیاری را پشت سر گذاشتند- متحول شدند و خود را به یکدیگر به اثبات رساندند. پر واضح است که اغلب عشقهای جوانی از نیاز جسمی نشات می گیرد اما اگر عشقی به پیری برسد و همچنان بر قرار باشد- عشق حقیقی است- کتاب سالهای عشق وبا اثر گابریل گارسیا ماکز را پیشنهاد می کنم-
    در عشق باید جان فشانی کرد- در عشق باید از خود گذشت و در عشق باید پایدار ماند-
    و می گویند اگر کسی را دوست داری، آن یک چیز است و اگر کسی تو را دوست دارد، آن همم یک چیز است اما اگر هر دو همدیگر را دوست دارید، آن وقت همه چیز است.
    امید که در عشق دنبال بوالهوسی ها و ساختار شکنی ها نباشیم- عشق مختصات خود را دارد که در هر طبقه بندی نمی گنجد- مستدام باشید

  191. setare:

    پسرایی که بعد سکس با دوست دخترشون ازدواج نمی کنند و بر این اعتقادند که دختر بعد ازدواج به اونا خیانت می کنند حتما خودشونم از این مدل ادمای خیانتکارند و می دونند بعد ازدواج به همسرشون خیانت می کنند چون اونا هم همین عمل انجام دادان و چنینی نتیچه گرفتند باید تاسف خورد به حال مردای جامعمون که چنین نقطه نظری دارند

  192. ابی:

    شرمنده نغمه خانم مثل اینکه شما تو این جامعه زندگی نمیکنید یا اینکه به قول خودتان انسان جایز خطاست وجدانتان را راحت کنید…انسان جایز الخطا یک پدیده من دراوردی برای تسکین وجدان است …انسان ممکن الخطا است یعنی ندانسته اشتباهی را مرتکب شود …
    بعضی اشتباه ها قابل جبران نیستن مثل مردن قطع عضو .ابروی از دست رفته …پس این خطاها جایز نیست…
    بنده با اطمینان کامل طبق شواهد جامه ما اکثر دختر و پسرهایی که با هم روابط جنسی داشتند بعدان مشکل داشتندو این یک واقعیت مگه اینکه هردوتا طرف فقط دنبال رابطه جنسی بودن….
    تازه گیها توی خود اورپا داشتن پرده بکارت بعنوان پاکی و صداقت زن برای تشکیل خانواده مد و فرهنگسازی میشه…هرچند بعضی از دخترهای ایرانی بقول خانم فافا پرده بکارت را حفظ میکنند و از جای دیگه دوست پسر خود راارضا میکنند ولی ابروی از دست رفته را چیکار میکنی مطمئن باش پسریکه از دوست دخترش سواستفاده کرده احتمال داره فیلم بگیره بلوتوث کنه تو سایتبزاره هرجا نشست تعریف کنه…
    کسی هم نمیگه این دخترها فاحشه هستنن انها مورد ظلم و سواستفاده قرار گرفتن …
    نظرمن اینه در تصمیم عشق ورزی از خرد و مشاوره افراد با تجربه استفاده کرد تا مورد سواستفاده قرار نگیری
    التماس دعا

  193. نغمه:

    البته منظورم کلی بود و قصد توهین به هیچ کس رو ندارم. امیدوارم یاد بگیریم که با احترام متقابل نظر خودمون رو بیان کنیم

  194. نغمه:

    احتمالا این تحقیق و گزارش درمورد خروسها بوده.
    اول که پایه و اساس شکل گیری این دنیا عشق و محیته. عاشقای واقعی هیچ وقت نمی تونند از هم دیگه دست بکشند. دوم این مسئله ای که عنوان شده فرعه و بحث در موردش بیهوده. یه رابطه ۱۵ دقیقه ای که نمی تونه اینقدر ترازوی ملاک و سنجش برای آدمها باشه. گاهی یک فاحشه انسانیتش از یک آدم مذهبیه متعصب بیشتره.آدمها مثل اثر انگشتشان متفاوتند و هر کسی شرایط خودشو داره. بنابراین هیچ کس نمی تونه برای همه نسخه تجویز کنه. سوم جامعه ما مشکلات بسیار اساسی و ریشه ای داره که بیشترش فرهنگیه و در همین بحثها خیلی خوب خودشو نشون داده چهارم بهتره که همیشه در قدم اول انسانیت مدنظر قرار بگیره باید همه دست به دست هم بدیکم و عنادو دشمنی رو کنار بگذاریم. کمی همدلی و درک متقابل داشته باشیم تا حتی اگر کسی به خطا رفت کمکش باشیم انسان جائزالخطاست هرکسی هم مسئول حریم خصوصی و تن و بدن خودشه
    واقعا بعضیها افکار خام و پوسیده ای دارن.فاحشه مغزها خیلی بیشتراز فاحشه ها هستن.

  195. فافا:

    متاسفم که هنوزتو مملکت ما ارزش دختر به یه تیکه از جسمشه نه روحش.خداجای حق نشسته.پسری که این کارو با دختری میکنه و از اولم نیتش اینه که ولش کنه شک نکنه که بعدش دختر پاک گیرش نمیاد.یه مردی شب عروسی به زنش گفت ممنونم که پاک بودی و دختر موندی .زنه گفت از من ممنون نباش از…………ببخشیدا…….پشتم ممنون باش.پس فکرنکن بچه زرنگی آقاپسر

    • سعید:

      وقتی تو دین ما و قران دوستی با پنهانی حرام اعلام شده
      پس دختری که این بلا سرش بیاد حقشه و به دلیل حیا بیشتری که دخترا دارن با این کارش غیرقابل اطمینان تر میشه واصلا به درد زندگی نمیخوره. و چون خدا جای حق نشسته اون پسر هم یه دستمالی شده گیرش میاد
      و در کل ما در جامعه ای هستیم که اکثر پدر و مادر های ما این کار رو بد میدونن وقتی کسی دوستی پنهانی میکنه یعنی تونسته به اطمینان پدر و مادرش خیانت کنه پس صد در صد خیانت به شوهرش مثل اب خوردنه
      به طور کلی ارزش وجودی زن خیلی والاتر از مرده ولی دختری که دوست پسر میگیره و بعد… ارزشش از اون پسر هم پایین تره.

  196. ابی:

    در ادامه مطلب قبلی خود اضافه میکنم به عنوان نصیحت به تمامی دختران …
    بدون تماس جنسی هم میتوان عاشق بود و به معشوق خود عشق ورزید وبهتر است اگر نسبت به کسی احساس مثبت پیدا کردید ابتدا فرد مورد را نظر مورد کنکاش و بررسی قرار دهید تا ببنید چقدر از لحاظ شخصیتی و رفتاری و وموقعیت اجتماعی و خانوادگی به خواسته های شما نزدیک است و اگر همه چی خوب بود شرایطی با کمک یک مشاور یا دوست معتمد بوجود اورید که ایشان فکر کند شما به او علاقه دارید و اگر به جواب مثبت رسید سعی کنید خیلی سنگین با وقار و متشخص رفتار کنید تا طرف مقابل نسبت به شما احساس شیقتگی کند در واقع خانمهای مودب و با شخصیت برای مردها خیلی جذاب هستن (مردهای خوب)و انها احساس میکنند این خانم دست نیافتنی است پس تلاش خود را اغاز کرده و سعی و تلاش خود را جهت گرفتن رضایت دختر و خانواده در جهت ازدواج با ایشان صرف میکند…
    حالا برعکس دخترانی که با نماکردن بدن و عشوه چشمک و …. ابراز احساسات میکند بیشتر تمایلات سکس اقایون را بر می انگیزند و پسر ساعتها نقشه میکشد چگونه و کی با ایشان سکس کند و بعد موفق شد به بقیه بچه ها و رفقا تعریف میکند چگونه با فلان دختر سکس کرده و از چه روشهایی استفاده کرده ودر ضمن اگه پسر ه خیلی پست فطرت باشه یک فیلم هم از ش میگره به همه نشون میده یا میزاره تو سایتهای سکسی …. متاسفانه از این دست اخبار به گوش همه خورده …
    دختر ها مثل گل هستن نمیدونم چرا بعضی ها خرد به خرج نمیدن وخودشونو پرپر میکنند

  197. nina:

    برای اینجور مردها همین خوبه که با زن آفتاب‌مهتاب‌ندیده ازدواج کنند و بعد از عقد معلوم بشه زن سردمزاجه و هیچ علاقه‌ای به زناشویی نداره و با هزار منت بهشون محبت می‌کنه. چه جنسی و چه عاطفی. بعد از چندسال زندگی در این جهنم هم عاشق یک زن آزاد بشند و بعد فاجعه خانوادگی بار بیاد. همینه که زنها حتی از دست مردهای متاهل آرامش ندارند

  198. mohammad:

    ببینین عزیزان
    چه آقا و چه خانم کار اشتباهی میکنن که با نامحرم رابطه ی جنسی برقرار میکنن
    بیاین سعی کنیم جزء اینا نباشیم
    عاشق واقعی سختی ها را تحمل میکنه تا موقع عروسی
    همین

  199. محیا:

    در درگاه خداوند گناه مردوزن نداره یکیه متاسفانه تو جامعه ما اینطور جاافتاده که پسرا ازادن هرکاری خواستن بکنن و عیب نداره اما اگر دختری کمی لغزید اونو فاحشه……….لقب میدن اهای پسرایی که فکر میکنید اگر دست به دختری زدید ورفتید خداوند مث باقی ادما شمارو مبرا میکنه خیر ابدا بلکه شده یه روز به اخر عمرتون تقاص دخترو ازتون میگیره درواقع این خود پسرا هستن که عامل فساد هستن
    و ترویج کنندش
    یه دختری که تا به حال باکسی دوست نشده از رابطه جنسی چیز زیادی نمیدونه چون ضمیرش پاکه وقتی اون پسر بهش دست زد اونو الوده میکنه ودختر لطمه بدی میخوره هیچ دختری خودبه خود طرف سکس نمیره
    اگه سمت پسری بره فقط به خاطر علاقس نه سکس اما پسرا متاسفانه تا با دختری اشنا میشن دنبال فرصتی هستن تا باهاش رابطه جنسی برقرار کنن وبعد با بی وجدانی تمام ولش کنن و بگن اگه خوب بود نمیزاشت من دستش بزنم یکی نیست بگه بیشرف اون دختر فقط به خاطر علاقه به توئه حیوون راضی شد بهش دست بزنی چون دوستت داشت و بهت اعتماد کرده بود نمیدونست تو چه ابلیسی هستی
    خدا لعنت کنه پسرایی رو که دست به طرف ناموس مردم دراز میکنن وفریبشون میدن درصد خیانت فساد رذالت و اشاعه فحشا متعلق به پسرهاست آمار نشون میده بیشتر پسرا هستن که دنبال سکس و فحشا هستن

  200. محیا:

    من نمیدونم این علیزاد جونور چه اشغالیه که میاد نظرهم میده لابد یکی ازون وحشیای ناموس دزده که این حرفای مفت از دهن کثیفش میاد بیرون یه همچین ادم مریضی مطمئنا زنی خواهد داشت که میره به مردای دیگه سرویس میده خدا جای حقه همیشه کسی که خودشو مبرا میدونه درست میفته وسط لجن تا به همه ثابت بشه چه وجود فاسدی داشته
    مطمئن باش توهم امتحان خواهی شد تا دیگه اینهمه ادعا نکنی مگه کی هستی خدایی
    حیوون
    ارزش زن خیلی بیشتر از مغز نخودی توست تو به پای ناخن یه زن یادختری نمیرسی
    پس گورتو گم کن
    لاشخور

  201. عسل:

    سلامممممممممم حالا هی میگممممممممممم دوست پسر نگریدبابا پسرا همینن به خدا پسرا همینن

  202. ابی:

    متاسفانه بدلیل شرایط فیزیکی و روحی دختران در رابطه های غیررسمی و جنسی متضرر مبشوندو اکثرا دختران بدللیل علاقه و دوست داشتن پسر …تن به خواسته جنسی پسر میدن و مدتی هم این رابطه ادامه پیدا کرده و بیشتر موارد فقط جنبه لذت داشته و هرگز به ازدواج منهی نمیشود…تنها برخی موارد که انهم در سایه شک و تردید بر روی زندگی زناشویی خود دارند و فقط چند درصد جزئی موفق هستن اونم به خاطر اینه که به فرهنگ و اعتقادات ایرانی پشت و پا زدن …
    اکثر پسرانی این رابطه را ایجاد میکنند به دلیل فرهنگی و اجتماعی دیگر نمی توانند به دختر مورد نظر اعتماد لازم را داشته باشند و همیشه در ذهن خود نسبت به انها شک و سوالهایی دارند و نمیتوانند به عنوان همسر زندگی مشترک به انها اتکا کنند و با تماس جنسی با دختر دیگر ان دختر برایش مثل معمای حل شده است و دیگر جذابیت قبل را ندارد به قولی چشم و دلش باز میشه و سعی میکنه یک دختر دیگه متفاوتر طور کنه تا ببینه این یکی چه مزه ای داره والی اخر…بعدش میره سراغ یک دختر نجیبی تو عمرش یک دوست پسر نداشته و انو به همسری برمیگزینه…
    در واقع در رابطه ها بیشتر سکس مورد نظر است …و عشق و علاقه های دیگه در درجه های بعدی قرار دارند…
    خیلیها در اطراف خود از این موارد دیده اند بی خودی خودتان را فریب ندهید چیزی که من دیدم دخترانی با بی خیالی تو این مسیر ها حرکت کردند جز سکس منجر به گناه و مشکلات روحی و روانی عاطفی نصیبشان نشده
    من خودم شرایطش را داشتم و لی هرگز با هیچ دختری گناه نکردم و با اینده کسی بازی نکردم و در عوض از خداوند ممنون هستم که مرا از مصیبتهای زندگی دور نگه داشت…
    من پسرانی را دیدم که به دخترانی در دام هوس انها گرفتار شدند و به زندگی انها لطمه وارد شد بعد از سالهای نزدیک دچار گرفتاریهای شومی در زندگی شدن و تقاص بدی دادن ….خدا خیلی صبور است ولی داد مظلوم را میگره حالا دوست داری تجربه کنی با خودته

  203. هانیه:

    مرسی زهره جان حرفات وبه گوش شنیدم وبه دل خریدم ممنون

  204. نینا:

    اقا مجید شما دوست دختر داری؟

    • magid:

      نه

      • nina:

        mishe begid chera?

        • magid:

          وگه مهمه واستون؟

          • nina:

            na mohem nist vali kheili jalebe kam pish miad pesari gf nadashte bashe.man ke tahala hamchin moredi nadidam.pas unja ke goftid man az tarafam motmaenam manzuretoon ki bood??????

          • nina:

            مهم نه.ولی دوست دارم بدونم.شما اولین پسری هستی که شنیدم جی اف نداره

            • magid:

              منظورم همسرم بود که یه چند ماهی قبل ازدوج باهم دوست بودیم البته باید خدمتتون عرض کنم خانواده من ومادر همسرم کاملا در جریان بودن
              ضمنا همسرم اولین وآخرین بقول شماجی اف من بوده که ۴ساله ازدواج کردم والان۲۷ سالمه

  205. زهره:

    با سلام وعرض ارادت خدمت همه دخترپسرای گلم . نمیدونم شما خانومهاوآقایون عزیزچندسالتونه؟اما من دخترپسرای گلم صداتون میکنم انشالا قابل باشم
    نظرات وگاهی بحث ودعوا و…همه شماروخوندم ، دلم نیومدچیزی نگم وسرسری بگذرم.
    بنظرمن عشق نورخداست.آسمانی است وظالمانه است که با لذتهای زودگذر زمینی آلوده اش کنیم.سکس بایدعاشقانه باشه اما عشق لزوماً نباید با سکس باشه. این دومقوله کاملاً جداست وبسیاربجاست که آگاهی وبینش خودمون روبالا ببریم وبا کلمات بازی نکنیم وفریب بازی با کلمات رونخوریم که «اگه منو دوس داری باید باهام سکس داشته باشی » ویا « با اینکارت عشقتو بم ثابت میکنی » و…
    میشه یه نفروعاشقانه دوست داشته باشی ولی براش خط قرمز و حریم تعیین کنی که « بهتره اول توبا قانونی وشرعی کردن این رابطه عشقتو بمن ثابت کنی وبعد از رسمی شدن رابطه نوبت به ثابت کردن عشق من میرسه » وبا اینکار، دخترعزت نفس ، حرمت خانواده و شأن اجتماعی خودشو حفظ کرده و درعین حال هنوزهم عاشقه. من مطمئنم آقایون هم با این مسئله کاملاً موافقد چون مسلماً همه آنها خواهان یک همچوخانم محکم وبا اراده وپاکدامنی هستند.شایدعده ای ازشما الان ازمن عصبانی بشید وحتی بدوبیراه بگید اما عزیزای دلم بیایید با خودمون رو راست باشیم حرف من بکارت نیست…پاکدامنی است وپاکدامنی دختر ، پسر نداره …پسر پاکدامن عاشق پیشنهاد نمیده ، دختر پاکدامن عاشق پیشنهاد رو قبول نمیکنه ولی هردو هنوزعاشقند.
    شناخت قبل از ازدواج خیلی مهمه اما زیر نظر خانواده ها وبا رعایت حرمت وعزت وشرافت خانواده ها . یکنفرو میشناسم که بمدت ۱۵ سال باهم رابطه عاشقانه داشتن ومنتظرازدواج…تا بالاخره خانواده ها رضایت دادن . چندسال بعدازعروسی میگفت‌ « فکرمیکردم همدیگه رومیشناسیم اما این آدم ، آدم قبل از ازدواج نیس.وقتی با هم زیریه سقف زندگی میکنیم خیلی فرق داره» بنابراین قسمت عمده شناخت بعد از ازدواج صورت میگیره. پس زیاد خودتون رو درگیر این مسائل نکنید… تقدیرو سرنوشت هم دخیله
    ببخشیداگرپرگویی کردم..اینها حرفهای یک زن ، یک عاشق ، یک همسر و یک مادره که آرزوی خوشبختی وسعادت زیرسایه خدارو برای همه شما داره.
    دست بوس شما زهره ۴۲ساله با تجربه ۲۲سال زندگی مشترک پراز فراز ونشیب . دارای یک دختر ویک پسرجوان…وهنوزعاشق .

    • زهره.ز:

      ای جانم . قربون عاشقیت برم زهره خانم. پس همه زهره ها انقد با ادب و مهربون و خانواده دوستن

  206. ناشناس:

    با راحیل وشیوا کاملا موافقم چون دختر وپسری که دردوران فبل از ازدواج باهم رابطه داشته باشن واسه بعد ازدواج مشکلی ندارن چون بیشتر با نیازهای همدیگه آشنان وراحتتر میتونن همدیگه رو ارضاع کنن

  207. raahil:

    در ضمن هرزگی مرد و زن نداره مردی که فساد اخلاقی داره هم از نظر یه دختر یا زن قابل قبول نیست پس بنابراین داشتن رابطه قبل از ازدواج دلیلی بر خیانت کردن بعد از ازدواج یا بد بودن نیست باید در این زمینه فرهنگ سازی بشه چون به نفع طرفین هم هست چون اینطوری ادم به یه دنیا شک و شبهه با طرفش ازدواج نمیکنه صداقت از هر چیزی بهتره با انواع و اقسام رابطه های جنسی که الان مرسومه باکره بودن صرفا دلیل نداشتن رابطه نیست لطفا فرهنگ سازی کنیم و از خودمون شروع کنیم

    • شیوا:

      ممنون.. از اینکه میبینم تو جامعه ما اینجور طرز فکرهم وجود داره.

  208. راحيل:

    هرزه معمولا ادمایی هستن که از هم خوابی با یه بز هم نگذشته باشنداونوقت برای ازدواج دنبال باکره میگردن به قول دوستمون مردای ایرانی عادت دارن که بادوست دخترای مردای دیگه ازدواج کنن البته با پیشرفت تکنولوژی دیگه دخترا نگرانی ندارن و همین طرز تفکر در مردا باعث شده که خیلی دراحت سرشون کلاه بزارن و این قابل تقدیره

  209. ارشین:

    حالادیگه مجبورم بگم من ویه پسرعاشق همیم ولی نمی تونیم باهم ازدواج کنیم چون از۲دین وفرهنگ متفاوتیم

  210. سپیده:

    اوووووف چه بحثیه رته انداختین حالا مگ مجبورین با کسی رابطه داشته باشین مگ ازدواجو دوستی فقط واس رابطه جننسیه یکی از اهدافش رابطست.شما اصل ول کردین چسبیدین ب فرعش .دخترو پسری ک دوس میشن عاشق میشن رابطه برقرار میکنن بعد ازدواج پس بایدم بع هم اعتماد کنن چون عاشن.کسی ک عاشق نباشه تو زندگیش مشکل دار میشهه

    • شیوا:

      مجبور که نه… نیاز جنسیه مثل خیلی نیازهای دیگه ای که وجود داره.

  211. شیوا:

    درسته که زن و شوهر میتونن و باید هم با هم باشن ولی قبل از ازدواج رابطه به خودشون ربط داره..گذشته هرکسی در مورد رابطه جنسی به خودش ربط داره

  212. ارشین:

    ممکنه نتونن باهم ازدواج کنن وعاشق هم باشن.

  213. سونیا:

    علیــــــزاده
    زیاد زر مفت میزنی
    همین!

  214. 7:

    مردای بی غیرت زیادپیدامیشه

  215. ارشين:

    اتفاقامن پسری رومی شناسم که قبل ازدواج بادختری رابطه جنسی نامشروع داشته بعدباهم ازدواج کردن هنوزهم که تودورهمی می بینمشون پسره توبغل یه دختردیگه وزنش هم توبغل یه مرددیگه اصلاهم واسشون مهم نیست.ولی خیلی خوشبختن.*همه ی سکس هاهم ازروی شهوت نیست بعضی سکساواقعاباعشقه.

    • magid:

      آره خب یه همچین آدمایی هم پیدا میشن ولی این از انسانیت به دوره و در دین ما پذیرفته شده نیست مگه زن وشوهر نمیتونن با عشق با هم دیگه سکس داشته باشن؟ اونی که شما میفرمایین بی بند وباری وتنوع طلب بودنشون رو نشون میده واقعا یه چیز زشت ولی جالبیه ولی خیلی دیگه باید آدمهای بی غیرتی باشن من خودم همچین کسایی رو سراغ ندارم ولی درموردشون شنیدم

      • شیوا:

        زن و شوهر میتونن و باید هم با هم باشن ولی قبل ازدواج آزادن. گذشته هرکسی در مورد رابطه جنسی به خودش ربط داره.

    • شیوا:

      جالبه اگه مردی بره دنبال زنهای دیگه میگن اشتباه پیش میاد ولی اگه زنه این کارو کنه میگن….. البته عقاید فرق داره و متفاوته اما اکثر مردها اینجورین

  216. شیوا:

    رابطه جنسی یه چیز خیلی خصوصیه به خود شخص ربط داره ولی فکر مردهای الان مثه عصرجاهلیت میمونه میخان با کسی ازدواج کنن که آفتاب مهتاب ندیدتش…هرکس حق انتخاب داره میتونه با کسی را بطه داشته باشه و ازدواج نکنه.سکس هیچ ربطی به ازدواج نداره اکثراً کسایی که سکس دارن فقط بخاطر شهوته نه عشق نه دوست داشتن پس چرا باید باپسری ازدواج کنیم که بخاطر ارضاشدنش با مابوده..هیچوقت این فکررو نداشته باشین که میشه تحقیق کرد و خوب طرف شناخت..

    • magid:

      فکرنمیکنم کسی پیدا بشه بااینکه میدونه طرفش قبلا رابطه جنسی باکسی داشته حاضر به ازدواج باهاش باشه بخصوص مردا که دراین زمینه خیلی حساسترن
      اگه اینطوری که میگین باشه پس بعد از ازدواج هم زن مرد حتی با اطلاع همدیگه هم میتونن به خیانت کنن و هیچ مشکلی نداشته باشن چون داشتن رابطه واسشون عادی شده
      فکر نمیکنم این نشانه روشنفکری باشه خانم شیوا
      فکر نمیکنم جایی چنین حقی دراسلام برای مرد زن در نظرگرفته شده باشه که میتونن قبل از ازدواج روابط جنسی آزاد داشته باشن
      من کاملا با نظرتون مخالفم قابل توجه خواهر گلم مهسا خانم گل

      • شیوا:

        پس تو دوس داری با دروغ زندگی کنی الان فکر میکنی پسرها با دوس دخترشون رابطه ندارن؟؟؟ با هرکسی ازدواج کنی مطمئن باش رابطه داشته عزیزم مگراینکه آقایون خودشون رو با این افکار گول بزنن.حرف از اسلام نزن نه اینکه خیلی کارهارو که واجبه انجام میدن که…. اینهم که گفتم هیچ ربطی به روشنفکری نداره آقا،این یه چیز خصوصیه.

      • magid:

        خانم شیوا من تجربه خودمو میگم اصلا هم خودمو گول نمیزنم چون واقعا از طرفم مطمن هستم نکنه داری خودتو توجیح میکنی؟
        ضمنا من سجاده آب نمیکشم دارم یه چیز کلی رو واسه کسایی که مثل من وتو مسلمونن نیست که هرکس چقد از فرایض دین رو بجا میاره
        من دارم میگم دین ما یه همچین حقی رو پیروان خودش نداده بهتره بیشتر روی نظرات تامل کنی شرمنده این حرفو میزنم ولی فکر کنم منظور منو نگرفتی

        • شیوا:

          عزیزم برادر من هرکس نظرخودشو داره و من قصد القا کردن عقایدم به کسی رو ندارم.
          فقط میدونم این واقعیت جامعه ماست..حالا خوشبحال شما و طرف مقابلت.

          • magid:

            درسته واقعیت همینه وقابل انکار هم نیست اینم قبول دارم که گذشته هرکس به خودش مربوط میشه ولی چرا باید طوری باشه که همیشه ترس برملا شدن گذشته رو داشته باشیم؟من خیلی ها رو سراغ دارم البته دختر که بعد ازدواج کلا رابطشون رو با دوستای سابقشون قطع کردن که مبادا گذشتشون لو بره
            میدونی که واسه پسر زیاد بد نمیشه این دختره که آسیب میبینه
            امیدوارم موفق باشی خواهر خوبم

  217. مهسا:

    اون دختری که چه با عشقش چه با غیر عشقش رابطه سکس برقرار میکنه باید بره بمیره عشق پاکه کی گفته هر کی عاشق شد باید تن به هر کاری بده؟؟؟عاشقی هم حد و مرز داره کی گفته هرکس عاشفق شد باید همه چیزو زیر پا بذاره چون عاشقه؟؟؟؟واقعا متاسفم برای کسانی که چنین عقایدی دارن اون دختر پسته و اون پسری که رابطه برقرار میکنه و در آخر راضی به ازدواج با اون دختر نمیشه از اون پست تر

    • mahsaa:

      به نظرمن اگه هردختری که میخاد بایه پسری ر فیق شه اول خوب بشناسش و تحقیق کنه ببینه کیه چیکارس بعد با فکری باز رفاقت کنه خیلی بهتره تا اینکه تا گفت سلام بره پیشش اونم یه جای خلوت که ازش سوءاستفاده بشه

      • magid:

        به همین راحتی به همین خوشمزگی
        آره خوب کاملا حق باتویه ولی چجوری تحقیق کنه؟ گیریم یه دختر پسری یه جای باهم آشنا شدن که ازنظر جغرافیای کلی باهم فاصله دارن واسه پسر زیاد سخت نیست تابره به محل سکونت دختر واز نزدیک باهاش اشنا بشه ولی واسه دختر سخته قبول داری یانه؟ نکنه میخوای بزنی تو ذوقم؟

  218. زلال:

    جامعه ی الان ما جامعه ای نیس که دخترا یا پسرا بخوان توش گول بخورن بیشتر اوقات با میل و خواست خودشونه که با هم رابطه دارن پس نمیشه گفت که دخترا این وسط در حقشون اجحاف میشه چون دارن کاریو انجام میدن که میدونن عاقبتش چیه همونطوری که دخترا خیانت میکنن پسرا هم خیانت میکنن این یه چیز دوطرفس به جنسیت ربطی نداره به انسانیت طرف مربوط میشه درضمن به جز بحث تجاوز که کسی که اینکارو انجام میده یه بیمار روانیه ولی در بقیه موارد دختر و پسر بودن هیچ فرقی نداره-با توجه به این موضوع که الان تو جامعه ی ما هم دخترایی هستن که بزور به پسرا تجاوز میکنن!!!

    • magid:

      مگه گول خوردن شاخ ودم داره همینکه یه پسر به دختری بگه دوستش داره بعد بهش خیانت کنه وحاضر نشه باهاش ازدواج کنه یعنی گول خوردن درسته خیانت یه چیز دوطرفه هست ولی ببین چه کسی بیشتر تاوان پس میده مسلما یه پسر خیلی کمتر از دخت آسیب میبینه درسته؟
      درسته دخترایی هم هستن که به زور به پسرا تجاوز میکنن ولی خیلی کم

  219. فریبا:

    تو این زمونه به نظر من دختر و پسر سالم کم پیدا میشه .هر دو طرف نیازشون بدون ازدواجبراورده میشه پس چرا ازدواج؟؟

    • magid:

      درسته ولی همه نیاز ها که نیاز جنسی نیست من به عنوان یه پسر بایدخدمتتون عرض کنم معمولا پسرا بعد از رابطه جنسی با یه دختر یه حس تنفری نسبت به اون دوختر پیدا میکنن شاید به روی خودشون نیارن ولی نسبت به هم همسر همچین چیزی صدق نمیکنه انسان خیلی نیازها داره که دررابطه دوست دختر دوست پسری نمیتونه این نیازهارو برآورده کنه

  220. ننه:

    در برابر شما ها باید خسیس بود

  221. parish:

    ye soal?
    hala on pesari ke zire gholesh mizane khiyanatkare ya oon dokhtari ke gharare badan dar soorate pish oomadane sharayet hatman khiyanat kone?;

    man be khanoom ha pishnahad mikanam dar entekhabe chenin pesarani baraye ezdevaj deghat konan………….

  222. maryam:

    درضمن اقای علیزادهیچ فرقی بین پسری ک این رابطه روداشته
    واون دخترنیس!

  223. maryam:

    من بااقانیماکاملاموافقم وخیلی ازشون تشکرمیکنم که واقعا

    حرف حساب میزنن.

    درجواب اقای علیزادباصطلاح غیرتمند بایدبگم که ایابه نظرشما اینکه بادختری که به شمااعتمادکرده وبخاطردوستداشتن طرف مقابل, رابطه برقرارکرده,خب براساس اینکه بگیداین روابط درست نباشندهم,اگراون پسر
    بااون دخترازدواج نکنه , ایابی غیرتی نیست؟نامردی نیست!شمااقای علیزادکه همش ازغیرت حرف میزنیدپیش خودتون قضاوت کنیدیکم فکرکنیدلطفا!

    • magid:

      معمولا همین رابطه برقرار کردن بخاطر علاقه باعث میشه که پسر از دختر بدش بیاد,درضمن خیلی فرقه بین پسر با دختر درجواب نظر پایینتون

  224. zahra:

    man khodam ye bar sale 86 ashegh shodam dige ashegh nashodam beyne mano on rabete jensi hata bos kardan ham nabod az in ke azash joda shodam kheyli narahatam. dige ashegh nashodam.pishnehade dosti ziyad dashtam.ba har kasi ke dost mishodam az man s*e*x mihastan man ham ghabol nemikardam.eshgh shirintar az s*e*xe.eshgh aghlo roshd mide ama s*e*x aghlo kahesh mide va zod gozare.man khodam eshgho tarjih midam ta s*e*xo.

    • magid:

      زهرا خانم این س*ک*سی که این داره درموردش بحث میشه درواقع معاشقه وزنا هستش نه س*ک*س تنها چون بین یک زوج هم رابطه س*ک*سی هست از ملزمات ازدواجه س*ک*س بین زن ومرد حلال خیلی مقدسه وخیلی توصیه شده طوری که گفتن وقتی مرد وهمسرش دستای همو فشار میدن گناهاشون از دستاشون میریزه وهمین س*ک*س باعث تحکیم عشق میشه پس لطفا ای مباحث رو با قاطی نکنین
      من واقعا شما رو تحسین میکنم به خاطر این خوداریتون مطمن باشین جواب کار درستتون رو میگیرین
      با آرزوی خوشبختی برای شما

  225. مهتاب:

    vaqean hamechi bastegi b 2taraf dare,aslan nmishe goft 100%injoriye ,age shenakhte 2tarafe bashe koliyam nazdiki miyare baes mishe rabete mohkamtar beshe…

  226. magid:

    البته میشه گفت تاحدودی بستگی به طرز فکر طرفین هم داره واینکه چه برداشتی هرکدوم از طرفین از این رابطه دارن
    اکثر پسرا باخودشون این فکرو میکنن که چون با من دوست شده وباهام رابطه جنسی هم داشته پس قبلا هم باکس دیگه دررابطه بوده هیچوقت نمیگن شاید من اولین نفر باشم
    ولی اگه یه دختر عاقل باشه باید درمقابل خواسته پسری که ازش تقاضای رابطه جنسی داره وادعا میکنه که دوسش داره مقاومت کنه اگه پسره واقعا دوسش داشته باشه هیچوقت همچین خواسته ای از دختر مورد علاقش نمیکنه

    • بهار22:

      راست میگی از پسرایی که دنبال سکسن بدم میاد اصلا عشق ربطی به سکس نداره اگر عاشق باشی حتی اگر کنار یارت فقط بشینی کافیه آرامشتو میگیری عشق فقط کنارهم بودن میخواد با سکس کاری نداره.

      • magid:

        درسته ولی اگه بخواد یه رابطه دوطرفه به ازدواج ختم بشه نباید طولانی بشه چون وقتی یه رابطه دوستانه وجود داشته باشه مسلما بیرون رفتن باهمدیگه وخونه رفتن در تنهایی روهم به دنبال داره وزمانی که یه دختر وپسر یه جایی تنها باشن مطمنا وسوسه های شیطانی طرفین رو بخصوص پسررو رها نمیکنه واز دختره میخواد تا باهم رابطه جنسی برقرارکنن که اگه دختره جواب مثبت بده عفت خودشو زیر پا گذاشته واگه جواب منفی بده فکر میکنه پسره ناراحت شده البته وقتی پسره از طرف خودش ارضا نشه مسلما به دنبال کسی میگرده که خودشو ارضا کنه واین یعنی خیانت وه عادت به این کار

        • بهار22:

          آقا مجید شما که جای دیگه میگفتی اگه هر آدمی ایمان قوی داشته باشه از پس وسوسه های شیطانی بر میاد و به زورم نمیتونن کسی که ایمان محکمی داره رو مجبور به گناه کننو این حرفا حالا اینجا میگی وسوسه میشنو این حرفا در ضمن پسره هم که از دختره بخواد باهاش رابطه جنسی داشته باشه هم عفت خودشو زیر پا گذاشته و همینطور اگه خیانت کنه عفت گل سر نیست که دخترونه باشه فقط
          ببخشید آقامجید اینو میگم ولی نمیدونم چرا حرفات ۲پهلوه.

          • magid:

            شاید شما متوجه منظورم نشدی اونیکه ایمان قوی داره اصلا دنبال برقراری رابطه نیست وطبق رسم ورسوم عمل میکنه ولی همه ایمانی دراین حد ندارن که ولی اونقد هم ضعیف نیستن
            درمورد عفت درست ولی همیشه یادت باشه بیشترین ضررمتوجه دختر میشه نه پسر.
            البته باید شرایط جامعه امروز روهم در نظر بگیریم زندگی امروزی ایجاب میکنه دختر وپسر ازهمدیگه شناخت داشته باشن ولی با روابط کنترل شده توسط خانواده ها نه یک رابطه پنهانی
            البته من خودم همچین تجربه ای نداشتم

            • بهار22:

              بله درست میگید بیشترین ضرر متوجهه دختره صد در صد چون دختره که یه موجوده آسیب پذیره کار خداست دیگه حالا نمیدونم چرا!
              ولی ۲طرفی که میخوان مال هم باشن هر دو باید پاک باشن یه پسر اگه میخواد یه دختر پاکو بگیره خودشم باید پاک باشه تا لایق یه دختر خوب باشه نه که خودش بره باهر دختری بگرده بعد بیاد بگه حالا من یه دختر خوب بره ازدواج میخوام نه نمیشه زمین گرده
              به نظر شخصی من هم اگه پسری میخواد به خاطر اون رابطه از دختر جدا شه و خیانت کنه همون بهتر که بره.
              صد در صد هم با حرفای شما موافقم که باید باهم دیگه زیر نظر خانواده ها رابطه ای داشته باشن برای شناخت.

            • بهار22.:

              بله درست میگید بیشترین ضرر متوجهه دختره صد در صد چون دختره که یه موجوده آسیب پذیره کار خداست دیگه حالا نمیدونم چرا!
              ولی ۲طرفی که میخوان مال هم باشن هر دو باید پاک باشن یه پسر اگه میخواد یه دختر پاکو بگیره خودشم باید پاک باشه تا لایق یه دختر خوب باشه نه که خودش بره باهر دختری بگرده بعد بیاد بگه حالا من یه دختر خوب بره ازدواج میخوام نه نمیشه زمین گرده
              به نظر شخصی من هم اگه پسری میخواد به خاطر اون رابطه از دختر جدا شه و خیانت کنه همون بهتر که بره.
              صد در صد هم با حرفای شما موافقم که باید باهم دیگه زیر نظر خانواده ها رابطه ای داشته باشن برای شناخت.

              • magid:

                بنظرمن خداوند این آسیب دیدگی روبه زن داده واسه حفظ عفتش وبه انحراف نرفتن, شما دختری بهتر میدونی که اکثر دخترا رابطه برقرار نمیکنن بخاطر حفظ عفتشون حال اگه این مانع وجود نداشت خودت حدس بزن چی میشد دیگه
                یکی از دوستان گفته بود باید قبل از ازدواج رابطه داشت بخاطر شناخت نیازهای جنسی باید بگم دوست عزیزمون داره خودشو توجیح میکنه بنظر من میشه خیلی راحت حتی از روی رفتار وحتی سلایق طرف به نیازاش پی برد بعدشم اون رابطه باید بعد از محرمیت باشه چون باید هر احتمالی رو داد بخوصوص دخترا باید دراین زمینه هوشیار باشن

  227. سیاوش:

    کاملا درسته چون دختری که میتونه بدنشو در اختیار نامحرم بذاره به هر علتی که میخواد باشه، نمیتونه زن زندگی باشه.البته اون آقا هم نمیتونه مرد خوبی باشه.این مساله دو طرفه هست ولی بیشتر دخترا آسیب میبینن.

  228. magid:

    چرا اینقد شعار میدین؟!!!!!!!!!!

  229. نام شما:

    وای برشما ای دختران هرزه که بویی از انسانیت نبرده اید

    • بهار:

      وای برتو که حتی بویی از حیوانیت هم نبردی چه برسه به انسانیت هه

    • محمد:

      طوری صحبت می کنی که الان همه دخترا بد ن و همه پسرا یه پاچه آقا هستن و اصلا در یه رابطه اصلا مقصر نیستن ، نخیر پسرا به مراتب بد تر اند که خیلی هاشون فقط به همین قصد با یه دختر دوست می شن و پس از یه چند بار رابطه بی خیال دختر می شن انگار نه اانگار که دختر انو دوسش داشته

      • بهار22:

        آفرین به تو آقا محمد
        آرزو میکنم همه اینجور پسرا بمیرن

  230. زهره:

    علیزاد بانظرت موافقم مطمئنم همه اونایی که مخالف پاکدامنی قبل از ازدواجن وادادن وحالا دارن ازخودشون و رفتارشون دفاع میکنن.دختری که بخاطردوست داشتن رابطه جنسی برقرارمیکنه ایانمیتونه طرفش رومتقاعد کنه تااون ارتباطشون مشروعیت داشته باشه؟فرض کنیم دوستیشون به ازدواج ختم بشه چراقبلش رابطه ای باشه که اولا حرامه ثانیااون پسرکه شوهرش میشه ازش گله مند نمیشه که قبل ازدواج رابطه نداشته واون رابطه هم که بعد ازدواج ازبین نمیره

  231. نام شما...:

    ناراحت نشد دخترا

    • اذین:

      بیتربیت

    • بهار:

      کافر همه را به کیش خود پندارد

  232. sahel:

    من فقط میگم دخترا آگاه باشید تا در دام پسرای پست فطرت نیفتین

    • sina:

      افرین شما خوب کاری میکنی

  233. asman:

    مزخرفه میتونه دقیقا هم برعکس باشه رایطه جنسی دو طرفه است امادر کل رابطه جنسی با کسی که هیچ علاقه ای یا شناختی نباشه صددر صد اشتباهه آخرش هم فقط پشیمونیه برای هر دو طرف

  234. مادي:

    با توام..اره با تویی که فک میکنی میری با وعده ازدواج به ی دختر به طور موقت یکی از هزارتا نیازی که خدا تو وجودت گزاشته رو تامین میکنی و بعدا خدافظ..زهی خیال خام..فک کردی..ازدواج همش قسمت و فک کردی خدا کسی رو جلوی رات میزاره که تا حالا با کسی نبوده؟همه چی تو این دنیا جواب داره..مطمین باش اگرم فک میکنی با کسی نبوده چون تحقیق نکردی.ژس بهتره سر خودتو گول نزنی چون دختر وقتی با کسی رابطه داره از رو عشق و به امید ازدواج..بهتره با دوس دختر خودت ازدواج کنی تا با دوس دیگری..

  235. بهار:

    این آسیب شناسی نمیدونم چی مال یه قرن پیشه دوره مردسالاری نه الان و پسرایی هم که اینطورین چقد باید پست فطرت و بی ناموس با شن خوب منم به عنوان یه دختر با یه همچین پسری هیچ وقت ازدواج نمیکنم.

  236. فرهاد:

    علیزاده خیلی احمق، عقب افتاده و عقده ای هستی فکر کنم انقد زشت و کریهی که هیچ زنی حاضر نشده باهات ازدواج کنه یا رابطه داشته باشه واسه همین عقده ای و بدزبان شدی من با عشقم رابطه دارم و الانم داریم ازدواج می کنیم و مطمئنم آدم فقط با عشقش می تونه یه س ک س خوب داشته باشه تو هم برو بمیر با این افکار عقب افتاده ات

  237. پونه:

    واقعا برا همتون متاسفم این دورو زمونه اصلا عشقی پیدا نمیشه که بحث اعتمادو خیانت بیاد وسط همش کشکه دروغه مسخرس. چرا خودتونو گول می زنیدپسرا از دخترا بدترن ماشالله با چند نفر همزمان رابطه دارن اونوق دم از خیانتو عشق می زنن واقعا که………………..

  238. mina:

    DOKHTAR KHANOMHAYE AZIZ KHODA YE CHIZI RO BE DOKHTARHA DADE KE BE PESARHA NADADE PAS SAY KONID KE AZ IN HEDYE KHODA KHOUB NEGAHDARI KONID AMANAT DARE KHOUBI BASHID

  239. اشرف مخلوقات:

    نیازمای ما اگر زمان مناسب خودشون را داشته باشن همه چی حله…..خیلی ساده است به خدا……
    **اگر پسری عاشق دختریه خوب بره خواستگاری تمومه دیگه** و اگر دختری از پسری خوشش میاد وعاشقشه بهش بگه بیاد خواستگاریش و بعد رابطه زناشویی داشته باشن بجای اینکه رابطه جنسی داشته باشن قبل ازدواج(به خاطر عشق!!!!) به همین راحتی وسادگی و لااقل خودمون را گول نزنیم و به خودمون ظلم نکنیم(اون دختری که با پسری رابطه جنسی میخواد داشته باشه چرا اون پسر شوهرش نباشه؟؟؟ جواب: مواد لازم :ابتدا خاستگاری بعد رابطه زناشویی نه رابطه جنسی[[[ انشاالله همه دختر وپسر به مراد دلشون در جهت تعالی روح انسانی برسن و عاقبت بخیر شن.]]]

  240. اشرف مخلوقات:

    تفکر-تعقل-اراده-انتخاب(صفات برتر انسان ازدیگرمجودات)
    ۱)ازدواج بهترین گزینه برای:عاشق ومعشوق،کنترل غریزه وارضای اون،تکامل،احساس محبت وداشتن و رقم زدن همه زیبایی ها ولی نیازمند شرایطی هست(پسر و دختر)…
    *خویشتنداری(نباید زودتر از موعد کنترل غریزی را ازدست بدیم در غالب خودارضایی یا ارتباط نامشروع چه پسر چه دختر با هر توجیهی..)
    *هر چه برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسند،یک سوزن به خود بزن سپس یک جوال دوز به دیگران و مثال های فراوانی که با درک آنها مسیر ارتکاب اشتباه را تنگتر میکنیم.
    *جامعه،فرهنگ ومهمتر اعتقاد—در کشور ما خواستگاری ودرخواست توسط پسر صورت میکیرد—در یک رابطه نامشروع باتوجه به ساختار بدنی درظاهر و فیزیکی دختران(مشهود است)متضرع میشند هر چند آن پسر قطعآدر این دنیا وهم آخرت دستش را میگیرد(سزا)
    **دختران(جلوگاه هنر خداوندی) با در نظر گرفتن اینکه ماهیتی گرانبهاتر به لحاظ ساختاری دارند می بایست از گوهر وجودی خویش مراقبت و عیار خویش را ارتقا دهند.

  241. مختار رسولي:

    باران جون خودت عصبانی نکن

  242. باران:

    علیزاد مثل اینکه خودت یه حروم زاده ای که فکر میکنی همه مثل خودت و خونوادتن و همه رو فاحشه میبینی

  243. رضا:

    من اصلا با اینترنت کار نمیکم امروز به خاطر یه کار واجب سر از اینجا درآوردم ولی واقعا بچه ها دنیای شما چقد کوچیکه که پشت میز میشینید و در مورد این موضوع حرف میزنید واقعا براتون متاسفم

  244. محسن سیزو:

    واقعا بعضیهاتون خجالت بکشید این سایت نظرسنجیه/ چرا مثل خروس جنگی از سر و کله هم بالا میرید/با با یه نظر بدین یه چیز یاد بگیریم/ شماها انگار دعوا دارید

  245. الهه:

    چرا اینجوری قضاوت میکنید.
    وقتی خوب و بد و درست و غلطو تشخیص بدیم دیگه هیچ آدمی نخواهد بود که بتونه با کسی ازین رفتارای بی شرمانه داشته باشه.برای هم ارزش قایل بودن و احترام یکی از راهکارهای این عمل بی شرمانس

  246. بهار:

    درسته که نباید رابطه جنسی قبل از ازدواج نباید باشه ولی اگر هم شد بیشتر از دخترها همون پسرها هستند که غیرقابل اعتمادند. مگه حیا و عفت دختر و پسر داره؟ چرا پسر با فریب دادن لذت ببره و اسم دخترو غیرقابل اعتماد بذاره؟ پس خودش چی؟ وقتی هم میخواد ازدواج کنه حتما میخواد بگه با هیچ کس ارتباطی نداشته. باز هم میخواد دروغ بگه چون در اصل کار خودش هم قبول نداره و میدونه که با گفتن حقیقت کسی بهش اعتماد نمیکنه. کاملا مشخصه علیزاد خودش از این دسته ادمهاست و کاملا با خودش درگیره. شک ندارم خیلی هارو فریب میده. خیلیی خوب میشد که انسان باشیم و همه را هم انسان ببینیم.

  247. sanaz:

    واقعا که اقای علیزاد با این طرز فکرتون حاله ادمو بد میکنی ببخشید بیشتر ادمای عقده ای اینجور حرفارو میزنن گور هرکسی جداست .عشق چیز مقدسیه وبا هوسای زودگذر فرق دار.خانم سوسو پوشش هرکس به خودش مربوطه پوشش ملاک ظاهری نیست که شما نظرمیدیداصل باطن ادمه.

    • محمود:

      خانم ساناز پوشش ملاک ظاهری نیست؟! پس ملاک باطنیه؟!
      دقیقا پوشش ملاک ظاهر هست و اما ملاک اصلی میتوانم بگویم که نیست هرچند که ملاکهای ظاهری هم خیلی در برقراری ارتباط مهم هستند،
      پوشش هرکی به خودش مربوطه؟ استانداردی نباید وجود داشته باشه پس نه؟ مثل حیوانات جنگل مثلا خوبه رفتار کنیم؟ به کسی چه اصلا بذار هرکاری دلم میخواد بکنم؟!

      • sanaz:

        اقای محمود بحث من فقط پوششه همین نه همه چیز که هرکس هرکار بخواد انجام بده ببخشداااااخیلی وقتا هم ظاهر غلط اندازه .حرفه من اول متوجه بشید

  248. سما:

    این علیزاد کیه این وسط برو بابا مثل اینکه تو با خودتم درگیری با اون نظراتت چرا به بقیه توهین میکنی ؟؟؟؟ ببین یه موضوع تحقیق رو تبدیل به میدون جنگ کردی آدمای متحجر مثل تو هستند تو جامعه که همیشه میزنن به جاده خاکی و بقیه رو هم از مسیر اصلی منحرف میکنن

  249. الی:

    علیزادفکر کردی کی هستی که به خودت اجازه میدی به بقیه بگی فاحشه؟

    • اذین:

      اخه میدونین جناب علیزاد در همسایگیشون ادمای خراب هست.

  250. سوسو:

    بخشیدها من نمیخوام از پسرا طرفداری کنم اما خوب که دور و برم و نگاه میکنم می بینم این دختران که یجورایی مقصرن دیگه چیزی به اسم حجاب بینشون به چشم نمیخوره یه تیکه پارچه بستن پشت موهاشون یه کوهان شتر هم زیرش گذاشتن که کله شونو میکنه اندازه یه بشکه مانتو هم که اصلا زانو به پایین گیر نمیاد شلواراشونم اینقدر تنگه که از زیرش میشه رگهای پاشونو شمرد دیگه با این یه من آرایش هم نمیشه چهره واقعیشونو تشخیص داد حالا خودتون قضاوت کنین این قیافه برای پسرا چه معنی داره؟جز اینکه میگه بیا منو …. استغفرالله همین کارا رو میکنید که پسرا نمیتونن برای ازدواج با شما اعتماد کنن و فقط ازتون سوءاستفاده میکنن تو رو خدا یکم شیوه حضرت فاطمه رو پیش بگیرید و برای خودتون ارزش قائل باشید.

    • محمود:

      به خدا از یه طرف میگم حیف اسم مقدس حضرت فاطمه (س) که تو همچین جایی بخواد برده بشه، از طرفی میبینم خیلی از اینهایی که اینجا نظر گذاشتن انقدر از قضیه روزگار پرتن که بلکه شاید اسم حضرت باعث بشه برن بگردن ببینن سیره و سبک زندگی ایشون چی بوده و اینا چی هستند!
      خواهرم خدا صبرت بده با چه کسانی داری صحبت از چه چیزایی میکنی!..
      لا اله الا الله

    • بهار:

      تو بره خودت ارزش قاعل شدی بسته بدبخت ارزش قاعل شدن که به اینا نیست
      پسری که شعور داشته باشه بره این چیزا خودشو وا نمیده و سیخ نمیشه.

  251. محسن:

    با سلام/ به نظر من پسر یا دختری که حتی یه بار به رابطه سکسی(غیر مشروع) تن بده/ دیگه براش راه برگشت براش خیلی سخته/ مگه با یه اراده خیلی خیلی خیلی قوی که این روزا سخت بیدا میشه// پس محسن میگه به خاطر اون عشقی که از اسمون انتظار اومدنش رو میکشید برا یه بار هم خیانت نکنید……….

  252. مهرنوش:

    سلام ، راستش من نه غیرتی ام نه لاابالی اما با نظرات تند علیزادم مخالفم . خدا عقل رو داده آدم فکر کنه امروزه روز نمی شه رو ظاهر قضاوت کرد عشق هم چیزی نیست که یه روزه و یه شبه به دست بیاد . دختر اگه عاقل باشه با پسر حسابی آشنا می شه و به هر ننه قمری پا نمی ده . پسر هم اگه باشعور باشه با هر بی سر و پایی رو هم نمی ریزه که بعد منتظر خیانت باشه . من که خودم همه این پسر رارو که پیشنهادهای الکی داشتن سگ محل کردم تا حالا که یه نامزد حسابی گیرم اومده که خداییش روشنفکر و آدم حسابیه و همه چیزم گذاشته واسه عروسی و ماه عسل … به قول خودش از چشماش بیشتر به من اطمینان داره خدارو شکر

  253. هستی:

    این که قبل از ازدواج دختر وپسر رابطه داشته باشن توی جامعه ی ما دیگه چیز عجیبی نیس!گرچه من خودم بعنوان یه دختر هیچوقت حاضرنیستم حتی باکسیکه دیوونه وار دوسش دارم رابطه داشته باشم تو دوران دوستی یا نامزدی…چون هر احتمالی تو اون رابطه وجود داره!اینکه رابطه به جدایی بکشه یا هرچیزدیگه که اونموقع خودمم که احساس شکست و ویروونی میکنم!البته هستن کسایی که واقعا از روی عشق زیاد تن به این روابط میدن اما خب بهتره همچین روابطی قبل از ازدواج صورت نگیره تا هم حرمت دوطرف حفظ بشه هم اعتمادی بینشون ازبین نره

    • 14:

      اگر هرزگی زیاده دخترای پاک مثل هستی خانم هم خیلی زیاده

  254. علیزاد:

    متاسفانه با انفعال صداوسیما و دولت ، ماهواره داره فرهنگ ایران رو به استحاله میبره و هرزگی رو هرروز بیشتر میکنه
    هر روز که میگذره حیاء و غیرت کم میشه و به طرفدارهای هرزگی و بی ناموسی افزوده میشه
    یادش بخیر
    فیلمفارسی ها هرزگی‌ها رو با اغراق به تصویر میکشیدند و همین بزرگترین مبلغ عقیدتی-فرهنگی انقلاب شد

    • بهمن:

      از قدیم گفتن از آن نترس که های و هو دارد از آن بترس که سر به زیر دارد.
      آقای علیزاد امیدوارم معنای این ضرب المثل را درک کنی

  255. میثم:

    اگه واقعا عشقی در میون باشه هیچوقت سکس وسط نمیاااااااد
    واقعا ک اسم عشقو بدنام کردن

    • بهار:

      درسته کاملا موافقم
      تو پسری؟؟!!!!!!!!!!

  256. متین:

    با این تحقیق مسخره کاملا مخالفم – مگه عشق چه هیولای عجیب غریبی هست که بعضی ها اینقدر دنیا و زندگی رو واسه خودشون سخت میکنند که فکر میکنند عشق وجود نداره- عشق یعنی دوست داشتن متقابل و وفاداری و به دنبالش رابطه جنسی یک امر بدیهی هست – من خودم با همسرم دوست بودم رابطه هم داشتیم و خیلی هم خوشبختیم- لازمه بدونید الان متاسفانه در ایران اکثر طلاقها به خاطر مسائل جنسی هست چون همین فکر ابلهانه قدیمی عصر حجری تو فرهنگ ماست که قبل از ازدواج اجازه نمیده دو طرف این حسو با هم تجربه کنند و از این نظر در آینده مشکلی تو رابطشون نباشه

    • علیزاد:

      هرچی که راه تو رو سخت کنه ، مسخره ست
      کی گفته که دوستبازی عشقه که در مدح عشق مقاله نوشتی؟
      این که تو با همسرت احساس خوشبختی میکنی دلیل بر واقعیتش نمیشه. یک دیوانه هم احساس خوشحالی میکنه ولی دیگران با دید تاسف نگاهش میکنن
      توی فرهنگ شما شاید افکار ابلهانه ی قدیمی عصر حجری (مثل جنگل)وجود داشته باشه که حیا و غیرت معنی نداشته باشه
      ولی توی فرهنگ ایران ، چه ایران باستان و چه اسلام هردو غیرت و حیاء مقدس بودند و هستند

  257. tabassom13:

    همه اینا از بدبختی ما دختراس که اگه یه پسر با۱۰۰تادختر دوست بود عیبی نداره ولی ما اگه نگاهم به یه پسر کردیم بد میشیم.تازه پسره بدتر از خودش نیس میگرده یه دختر خوب پیدا کنه ای خدا اونوقت مادخترا باید بخاطر یه اشتباه تااخرعمر تاوان پس بدیم

    • علیزاد:

      خب اشتباه نکنید تا تاوان پس ندید.
      خوبه بطور طبیعی یه دختر ۱۰ برابر یه پسر حیا داره وقتی که از طبیعتش خارج شد ، دیگه شده

  258. nazanin:

    harfe mofte!chetor pesar hagh dare dokhtar hagh nadare in harfa male adamayiye ke khodeshon kharaban fek mikonan hame ham mesle khodeshonan..az koja malom bade ezdevaj pesare khiyanat nakone

  259. نازنین:

    به نظر من اگه اون دخترای بیچاره این پسرارو دوست نمیداشتن هیچ وقت تن به رابطه جنسی نمیدادن و واقعا برای کسایی که همچین فکری کنند متاسفم و مطمئنم ادمای عقده ای به تمام معنا هستن

    • علیزاد:

      آره، فاحشه ها هم احتیاج دارند ، دزدها هم ناچارند، قاتل‌ها هم یک لحظه نفهمیدند و ….
      هرکس که خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه
      دختری که به امید ازدواج وامیده پسفردا هم به امیدهای دیگه وا خواهد داد
      اینها عقده‌شون خالی شده و دیگه دو دو تا چارتا برای آیندشون میکنن

      • sanaz:

        خیلی بد حرف میزنی فهمیدی علیزاده مسخره که فک میکنی عقل کلی در صورتی که هیچی نیستی یه ادمی که فقط توهین بلده یه مقدار بفهم چی میگی

      • نازی:

        تو توی آتیش جهنم به خاطر قضاوت های بیجات می سوزی، انقدر گناه بقیه رو نشور و واسه خودت جهنم رو نخر، هر آدمی عقل و شعور داره که از بدن خودش چه طور مراقبت کنه.

    • بهار:

      با این حرفت که دخترا اگه پسر رو دوست نداشته باشن باهاش سکس نمیکنن موافقم چون دختر فقط در صورتی که عاشق باشه از سکس با طرفش لذت میبره وگرنه براش عذابه
      دختر مثل پسر نیس که مث خروس از هر مرغی لذت میبرن پسرایی که نمیدونن بدونن لطفا.

      • 14:

        چرا هرزه بشین شوهر کنین

        • K1:

          هی مردم چرا شما نمیفهمین؟ازدواج یعنی تعهد

  260. goli:

    kolllan in daste az pesara khili pastan .adam nabayad bezare y pesar behesh nazdik she hata hamoon tirip ezd choon shayad hamoon y fkraii darbaramoon k nistim

  261. نازی:

    پسرای نامرد فقط میتونند این کار البته از روی هوس انجام بدند و این طرز فکر رو داشته باشند

  262. کامبیز:

    متاسفانه هنوز تکلیفمون با مساله رابطه جنسی با طرف مقابلمون قبل از ازدواج روشن نیست . هنوز همه چی بر اساس ظاهر سازی و دروغه و تا این صادق نبودن هست اون بدبینی هم خواهد بود .

  263. کامبیز:

    ولی به نظر من ( اونطوری که دارم می بینم بین پسرا ) هنوز هم پسرا ” دختر ” رو واسه ” س ک س ” می بینن و حتی اون پسرهای تریپ ازدواجی هم بعد از رابطه با دوست دخترشون دچار شک و بد بینی می شن نسبت به پاک دامنی اونها … در هر صورت این یه مساله فرهنگیه که می تونه فرد به فرد تفاوت هم داشته باشه اما به نظر من قاعده کلی توی ایران همینه که گفتم.

    • بهار:

      دخترها هم میتونن بعد از رابطه با دوست پسرشون دچار شک و بدبینی نسبت به پاکدامنی اون پسر بشن پاک بودن که فقط مال دخترا نیست.
      متاسفانه این مساله یه طرفه نگاه کردنو مردسالاری مثل اینکه هنوز تو این مملکت ادامه داره اینکه مردا هرکاری بخوان میتونن بکنن ولی زنها حق ندارن.

      • 14:

        شماها دنیا را چسبیدین آخرت ول کردین خاک توسرتون. یه بنده خدایی میگفت خوشحالم که همه میمیرند ما هم میمیریم اونجاست که خوب و بد ازهم جدا میشه
        لذت آخرت کجا لذت دنیا کجا

  264. فاطمه:

    به نظر من ممکنه رابطه جنسی فقط به خاطر ارضا هوس باشه اما همیشه اینطور نیست،خیلی وقتا دو طرف واقعا عاشق هم اند…احتمال خطاو خیانت هم از هر دو طرف ممکنه و پس هر دو طرف باید نگران باشن نه فقط پسرا

  265. لیلی:

    به نظر من هیچ پسری نمیتونه بپذیره با یه ادمی که قبلا باهاش رابطه داشته ازدواج کنه من تایید میکنم همین
    اوناام همش حرفه عشق ووو این حرفا
    عشق وجود ندارههه
    عشق واقعییی

  266. سما:

    کار خوبی می کنن. دخترا باید عاقل باشن و افسارشون رو به این آشغالا ندن.اساسا این ازدواج ها مشکل داره!

    • علیزاد:

      طبیعت کار خودشو میکنه. حالا یه عده ای به هرزگی افتادند و میخواند تنها نباشند دیگران رو هم تشویق میکنند

      • مهدي:

        علیزاد! پسرم! امیدوارم هرچه زودتر ازدواج کنی و از مشکلاتی که داری رها شوی.

  267. فانی:

    به نظرمن پسری که عاشقه میره خواستگاری نه اینکه به فکر سکس باشه عشق پاکه نباید اینجوری الوده اش کرد

    • علیزاد:

      خدا نگهداره کسانی که مثل شما با عقل صحبت میکنند

  268. صدف:

    نظر من دراین باره این است که پسر ها درست فرمودند چرا که برای پسر ها عیب نیست تنها برای دختران عیب میباشد زمانیکه مجرد است به فامیل خود خیانت میکند ازآن تواقع نداشته باشید اونها حتماً برای شوهر اینده خود هم خیانت مکیند صد فیصد .

    • علیزاد:

      خدا رو شکر اثری از حیاء پیدا شد

  269. شیما:

    من اصلا این تحقیقو قبول ندترم الان جوونا این جور فکر نمیکنن

    • علیزاد:

      پس ما هم در خدمتیم ( حالا که مفته)

      • الی:

        خیلی آدم بی غیرتی هستی.برو وجدان یاد بگیر.مامان و بابای شما چه آدمی تحویل جامعه دادن

      • اذین:

        اخه تورواگه کسی نگا میکرد ک اینجا دنبال دوس دختر نمیومدی که.

      • مانلی:

        ساکت شو وقیح همین تو هستی که مردم به دین بدبین میشن با این ادبیات زننده و مسخرت.من خودم با این متنی که توی این گزارش نوشته شده تا حدود زیادی موافقم ولی حالا یکی هم مخالفه باید اینطوری جواب بدی؟خجالت نمیکشی؟ بعد هم انقدر توی محیط مجازی دم از غیرت نزن غیرت تو رو باید تو زندگیت دید وگرنه که توی سرزمین مجازی همه پادشاهند…

      • فردین:

        علیزاد مثل اینکه خودتم گیر بد نامردی افتادی.من اخر غیرتم  

  270. پارسا:

    پسرها ۲ دسته اند :۱٫ واسه هوسشون مخ می زنند ۲٫واقعا عاشق می شند.در حالت اول معمولا به رابطه جنسی ختم میششه -در حالت دوم هم ممکنه به رابطه جنسی ختم بشه -فرقشون اینه که تنها تو حالت دوم پسرا تیریپازدواج اند هرچند ممکنه رابطه جنسی هم داشته باشند.از من به دخترا نصیحت که بفهمید خوب طرفتون از دسته اوله یا دوم!

    • علیزاد:

      همین نصیحت رو برای ناموست هم میکنی؟

      • بهار:

        آره میکنه چون غیرت داره فک کردی غیرت به اینه که بری با هر دختری دلت خواست سکس کنی بعد ولش کنی بگی چون با من رابطه داشته پس هرزست من غیرت دارم با هرزه ازدواج نمیکنم این آخر بی غیرتیه که با دختر مردم رابطه داشته باشی بعد بگی خرابه نمیخوام بدبخت اگه اینطور باشه که به قول خودت همه دخترارو تو خراب کردی پس کیو میخای بگیری غیرتم فهمیدیم از نظر تو چیه.تو خودت بی غیرت ترین و بی ناموس ترین آدمی چون از همینجاام معلومه که داری به ناموس مردم توهین میکنی همش.الکیم از خودت حرف در نیار بگو قرآن گفته. تو نه غیرت داری نه ناموس داری نه شعور داری نه هیچی تو هیچی نداری بدبخت برو بمیر.

  271. پری ناز:

    به نظر من این تحقیق واسه ۲۰ سال پیشه نه الان.

    • علیزاد:

      من هم قبول دارم که الآن تعداد افراد بی غیرت خیلی بیشتر شده

  272. زهرا:

    خوب به دوست دختر خودشون خیانت میکنن میرن با کسی ازدواج میکنن که شاید با چند نفر رابطه داشته

    • ss:

      خیلی نظر ها میتوان داد یک موضوع دلیل نمیشه

    • علیزاد:

      کسی که به دزد بزنه شاه دزده
      روسیه برای امنیت اینترنتش ، هکرها رو استخدام کرد چون اونها میدونن از کجا ضربه خورده میشه
      کسی که سرش کلاه نره ، هالو نیست

  273. حیدر:

    رابطه جنسی فقط یک رابطه زود گذر وانی

  274. سارا:

    ادم باید با پسری رابطه داشته باشه که ازش مطمئن باشه من با دوس پسرم رابطه داشتم ازدواجم کردم زندگیمم خداروشکر عالیه

    • علیزاد:

      اتفاقا من هم یه همسایه داشتم که مرده برای خودش زنبازی میکرد و زنه هم برای خودش فحشا
      خدا رو شکر زندگیشون بد نبود
      الآن پسر و دخترشون هم ازدواج کردند و ۲ تا خانواده ی هرز ه دیگه به اجتماع تحویل دادند که دارند کار مردم رو راه میندازند

      • اذین:

        با غیرتتتتتتت!!!!تو که دم از غیرت میزنی اجازه میدی ناموست اونجا زندگی کنه؟؟غیرت الکی اینه.پاش بیفته خودت از همه بدتری.

    • مونا:

      ساراشاید تو راست میگی.نمی دونستم خدابه زندگی اونهایی که س قبل از ازدواج داشتند اینقدر برکت میده. بد نیست داستان زندگیت رو به بقیه یاد بدی شاید یه تحولی ایجاد بشه. آخه این مسئله جدیدیه.

  275. siavash:

    vaghean moteasfam baraye in jameye amaritoon , in pesara arzeshi nadare nazareshon ba on tarze fkre ahmghanshon

    • علیزاد:

      باید هم متاسف باشی
      چون آدم غیور که نمیشه ازش سواستفاده کرد.ارزش آدم بی‌غیرت داره که از ناموسش استفاده کنی

      • k1:

        شما مرد شریف و غیور احتمالا اهل آذربایجان نیستی؟…

  276. Jeneci:

    I watend to spend a minute to thank you for this.

  277. 2034:

    مگه با این قیمت سکه و طلا و مسکن و با این بیکاری کسی هم به فکر ازدواج میافته که حالا گزینش هم بکنه.راهی جز رابطه برا جوونا باقی نمونده.در ضمن هر دختری که با دوستش س ک س میکه فاحشه نیس.لطفا فکرهای طالبانی رو بریزین دور.ایرانیها دارن تو جهنم زندگی میکنن.جهنم ما توی این دنیاس.

    • علیزاد:

      خوبه که فکر تو طالبانی نیست . پس میشه با ناموست دوست شد نه؟

      ولی من فکرم طالبانیه چون توی قرآن به صراحت دختری که دوست پسر داره رو در کنار فواحش قرار داده و سفارش کرده با چنین دخترانی ازواج نکنید
      ترجیح میدم غیرت خودم رو حفظ کنم و مثل شما آزاداندیش نباشم

  278. علی:

    البته این واقعیت وجود داره اما باید دیدکه رابطه جنسی در چه مرحله از دوستی اتفاق افتاده ، ازروی عشق و دوستداشتن بوده یا حوس !
    اگه آدم نخاد خودشو گول بزنه خیلی راحت میتونه اینو تشخیس بده

  279. sami:

    ولی الان اکثرا اینجری شده پسرا پسرن هر غلطی دلشون خواست میتونن بکن بعد اینکه خرشون ازرو پل گذشت مثه یه تیکه اشغال دختره رو می اندازن بیرون یه ذره هم اهمیت نمی دن!

    • علیزاد:

      مطمئن باش اگه دختره هم دستش باز بود همین کار رو میکرد
      من خودم خیلی زنها رو دیدم که یک کیس بهتر از شوهرشون رو که پیدا میکنن زود از اون جدا میشند و میرن با بهتره ازدواج میکنند. کافیه یه سر به دادگاه های خانواده بزنی تا دلت میخواد ببینی

      وقتی که پسره میتونه با یه دختر وانداده ازدواج کنه چرا بره با دختری که هر آن ممکنه با دوست و همسایه و فامیل و … روی هم بریزه ازدواج کنه؟
      مگه اینکه پسره بی‌غیرت باشه یا انقدر پرت باشه که حالیش نشه

      • اذین:

        خرم ب تونگا نمیکنه.

      • نیلو:

        اتفاقا اینجور پسرا فکر کردن دختر دست نخورده گیرشون میاد .. یکی عین خودشون هرزه گیرشون میاد اونوقت میفهمی کدوم دختر با دوست و همسایه رو هم میریزه.. خدا جای حق نشسته.. اتفاقا هم پرتی و هم حالیت نیست

      • حسین:

        من احساس میکنم شما این چند وقته خیلی میبینی
        دوستان هرچی گفتن شما گفتی خیلی دیدی یا میشناسی میشه از این خیلی یکیشم بدی ما ببینیم؟

    • بهار:

      آره درسته ولی بعضی پسرا ام من دیدم که اینطوری نیستن واقعا عاشق میشن ولی اینطوریم که تو میگی هست این پسرا خیلی پستو بی وجدانن ولی اون دختراام خودشون باید هواسشون جمع باشه من واقعا میمونم که این دخترا چطور انقد خنگنو نمیفهمن کاملا مشخصه که هر پسری چه نیتی دارن واقعا بره این دخترا ام متاسفم.

  280. کیمیا۸۱:

    اینجور دخترا خیلی خل و چل و گیج تشریف دارن و پسرا نامرد…

    • علیزاد:

      دخترا خل و چل و گیج تشریف دارند که سرویس مفتی میدن به امید ازدواج یا اینکه نمیتونن یه پسر هالو رو تور کنند؟

      پسرها نامردند که به یک دختره هرزه اعتماد نمیکنند یا بخاطر اینکه غیرت دارند؟

      • الی:

        ببخشیداون پسر بره خجالت بکشه که خصوصی ترین لحظات زندگیشو بخاطر هوس با یه دختر بوده نه اون دختر که بخاطر عشقش بوده.واقعا بخاطر طرزفکرتون خجالت بکشین.

      • اذین:

        تو نمیر.کسی با تو دوس نمیشه.

        • ka:

          واه واه واه چه خودنمایی می کنی این وسط ..برو خودتو جمع کن بابا از یه مشت فاحشه و پسر بی غیرت دفاع نکن ..
          دختری که خودشو به باد داد آدم نیست ..
          پسری هم که اینطور دختر رو گول یم زنه لیاقت نداره مرد فاسدی هست و لیاقت ازدواج با هیچ دختری رو نداره ..
          پس این دوتا فقط به درد هم می خورن…

    • بهار:

      درسته کیمیاجون.

  281. عسل:

    مخالفم

    • علیزاد:

      پس بسم الله
      تا دلت بخواد پسر با وعده‌های پر از ازدواج منتظرند

  282. armin:

    اگه با دوست دختر خودتازدواج نکنی مجبوری با دوست دختر یکی دیگه ازدواج کنی ! حالا هرجور راحتی …

    • علیزاد:

      هنوز دنیا انقدر هرزه خانه نشده

    • اذین:

      بله دنیا هرزه خونه نشده.

      • ka:

        تو چی می گی این وسط ..تو چرا می سوزی؟
        مرد رو زن خوب می تونه درست کنه ..
        اما زن و دختری که خودش رو به باد داد دیگه کرم به جونش افتاده و خدا رحم کنه بهش …
        مگر خدا خیلی بهش رحم کنه…

  283. sina:

    ببخشی ببخشی شرو ورترین تحقیقی بود که می تونست انجام بده . مسخره تر از اون نتیجش .

    • علیزاد:

      یعنی این طریق (یعنی دوست پسر داشتن ) رو برای ناموس خودت هم سفارش میکنی؟

      • حسین:

        ینی میخوای بگی زید نداری گلم؟
        آخی چه پسری

  284. nima:

    shoma ke tarze fekreton intorie ghalat mikonin doste dokhtar migirid ke bekhayn bash sex bokonino badam bahash ezdevaj nakonin
    bayad berid bemirid ke bozorgtarin namardio dar haghe on dokhtare binava mikonid chera ke shayad on dokhtar shomaro vaghean dost dashte ke khodesho dar ekhtiareton gozashte va az shoma naro dide
    vasaton motasefam ba on tarze fekreton
    vay be haleton dar ayande

    • kiyana:

      slm mc nima jan harfet doroste me khodam entoram va 7 sal rabete dashtam ama khoda ra shokr mikonam ke be ham rasidim va shoharam ke dost pesaram bod 7 sal az on daste namarda nabod . alan 2 sale ke aghdam,

      • behruoz:

        mobarake be salamati kiyana khanom

      • علیزاد:

        من هم آدم هالو زیاد دیدم
        خیلی ها رو میشناسم که زناشون بهشون خیانت میکنن و اینها حتی میدونن و عین خیالشون نیست!

        • اذین:

          دوس دارم خفت کنم.من میدونم ک زنت یکی ازونا میشه

        • k1:

          ادمای بدبین و شکاک و وسواسی مثل شما در زندگی فقط زجر میکشند عقایدی که بیان کردید کاملا نشان دهنده شکاکیت و درنهایت زجری که درآینده میکشید هست
          بیاین به آدما به چشم آدم نگاه کنیم!

  285. ستاره:

    به نظر من دخترها هم میتونن همین فکرو روی پسر ها داشته باشند که ..اونها هم بعد از ازدواج با هر کسی ممکنه پنهانی رابطه داشته باشند و به همسرشون خیانت کنن ..پس این امر دو طرفه میتونه باشه نه فقط برای دخترها

    • farzam:

      موافقم

    • خمید:

      درسته

    • علیزاد:

      فعلا این پسرها هستند که میرند خواستگاری نه دخترها
      بنابراین کسی که مطالبه میکنه میتونه انتخاب کنه نه کسی که میخواد جواب بده

      • بهار:

        دختره ام که میخواد جواب بده میتونه به یه پسر آشغال جواب منفی بده نمیدونی بدون
        مثلا دختر بدبختی که تو میری خواستگاریش میتونه به توی آشغال جواب منفی بده.

      • مانلی:

        فکرکنم تو(علیزاد) مال دوران دایناسور ها هستی با این حرف زدنت حتی اگه حرف درستی هم بزنی جون درست حرف نمیزنی آدم بدش میاد

  286. ARASH:

    بنظر من این پسرها بسیار خود خواه هستن و زنها رو وسیله میدونن و خودشون رو مبرا از همه بدی ها اینها خودشون غیر قابل اعتماد هستن

    • بهار:

      آفرین واقعا نظر عالی ای دادی

  287. n:

    man in nazariaro ghabol nadaram pesara age ashegh beshan in chiza barashon mohem ni chon in rabete dalesh eshgh bode na havas magar inke vaghean ashaegh nabashan ama dalilesh nemitone in bashe k pesara be in dalili k shoma goftid ezdevaj nemikonan

    • علیزاد:

      شما بهتره از جانب خودت نظر بدی نه پسرها !!
      اولا به قول نویسنده ی قابوسنامه ، بین نگاه و سلیقه ی آدم عادی و آدم شهوتزده خیلی تفاوته

      ثانیا بین آدم غیور و آدم بی‌غیرت هم تفاوت وجود داره

      ثالثا اون آدم عاشق! باید ازدواج کنه و بعد از ازدواج که سرش کلاه رفت اون موقع قضاوت کنیم

  288. m:

    به نظر من تورابطه عاشقانه یکی از ملاکا اینه که حس خودشو داره بابفیه رابطه ها خیلی فرق داره…شما باید از عاشقا بپرسید نه از هرکی

    • Ali:

      به نظر من عاشقا توی دنیا با بقیه دنیا فرق دارند
      من خودم عاشق یه دخترم
      و حس خیلی خوبی هم داریم هر جفته مون
      عاشقا با بقیه فرق دارن

    • علیزاد:

      بله. منظور آدمهایی هست که در حالت روانی نرمال هستند نه آدم جوگرفته که بعد از ازدواج تازه بفهمه چه اشتباهی کرده

    • mobina mh:

      عاشق واقعی دیدی خبر کن برم ازش سوال کنم m

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.