پس از علیزاده و لطفی، قربانی به شهرستان‌ها می‌رود

در ادامه برگزاری کنسرت‌های شهرستان/

برگزاری کنسرت‌های حسین علیزاده و محمدرضا لطفی در شهرستان‌های کشور موجی تازه از کنسرت‌های شهرستان‌ها را پدید آورده و این بار علیرضا قربانی با گروه ˝اشتیاق˝ راهی شهرستان‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، برگزاری تور کنسرت های مختلف در شهرستان های کشور یکی از مهمترین رخدادهای موسیقی در سال جاری بود. حسین علیزاده و پژمان حدادی در بهار امسال به شهرستان هایی بسیار کوچک رفتند و برای نخستین بار در این شهرستان ها کنسرت هایی را برگزار کردند. پس از آن نیز محمد رضا لطفی گاهی با بداهه نوازی و گاهی با گروه شیدا به شهرستان ها رفت.

علیرضا قربانی خواننده جوان موسیقی کشور نیز تور کنسرت های خود در شهرستان را با اجرا در رشت و آمل آغاز کرده است. این خواننده جوان در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین اظهار کرد: تور کنسرت های خود را با نام “دیدار” و با آهنگسازی علی قمصری و با همراهی گروه “اشتیاق” در رشت و آمل برگزار کرده ایم و قصد داریم این کنسرت ها را نیز در شهرستان های دیگر ادامه دهیم.

وی ادامه داد: در کنسرت های شهرستان همیشه استقبالی پر شور از سوی مردم انجام می شود که برای خود من بسیار جذاب بوده است. در کنسرت هایی که در رشت و آمل برگزار کردیم نیز این استقبال به خوبی صورت گرفت و انرژی بسیار مثبتی برای ادامه این اجراها برای ما در پی داشت.

خواننده آلبوم هایی مانند “سمفونی مولانا” و “برسماع تنبور” گفت: قصد داریم تور کنسرت های “دیدار” در شهرهایی مانند تبریز، اهواز، آبادان، همدان و تهران ادامه دهیم که این اجراها را تا جایی که امکان دارد پیش از محرم اجرا می کنیم و در صورت کم بودن فرصت برخی از این اجراها را به پس از محرم موکول می کنیم.

قربانی درباره قطعات کنسرت دیدار می گوید: در این کنسرت قطعاتی در دستگاه راست‌پنجگاه، نوا، دشتی و شوشتری بر روش اشعاری از حافظ، مولانا، سهراب سپهری، گروس عبدالملکیان و حسین منزوی اجرا می شود.

علیرضا قربانی و اعضای گروه “اشتیاق” هم اکنون به تهران بازگشته اند تا خود را برای برگزاری کنسرت های آینده آماده کنند. همچنین این کنسرت ۱۹ و ۲۰ آبان سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

اعضای گروه “اشتیاق در کنسرت “دیدار” را پویا سرایی (سنتور)، سامان صمیمی(کمانچه)، مصباح قمصری(بم‌کمان) و زکریا یوسفی(سازهای کوبه‌ای) قربانی(آواز) و قمصری(آهنگساز و نوازنده تار) تشکیل می دهند.

انتهای پیام / ۴۲
 


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.