پس رد شدن هفت نمایش مجوز «آخرین حکایت فرهاد» را گرفتم

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از سینما پرس در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

شهره لرستانی:

سینما پرس- گروه هفت هنر/ شهره سلطانی از اجرای نمایش «آخرین حکایت فرهاد» از ۲۹ آبان ماه در تالار حافظ خبر داد و گفت: پس از تلاش های بسیار بالاخره موفق شدم مجوز این نمایش را بگیرم.

شهره سلطانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس، گفت: خوشبختانه بعد از تلاش های پی در پی در این سال ها بالاخره موفق شدم بعد از دادن هفت نمایش که رد می شد مجوز هشتمین متن نمایشم را بگیرم.

وی افزود: این نمایش «آخرین حکایت فرهاد» نام دارد که در سی امین جشنواره تئاتر فجر جایزه متون را گرفت و در ششمین جشنواره ادبیات نمایشی جایزه متون را گرفت و اول شد.

این بازیگر تئاتر تصریح نمود: این نمایش که نوشته مهدی میرباقری است از ۲۹ آبان ماه در سالن حافظ به روی صحنه می رود. زمان اجرای نمایش ممکن است زمان نامناسبی باشد چون به ایام محرم خورده است و زمان آن با فضای این نمایش ارتباطی پیدا نمی کند.

وی ادامه داد: حافظ سالن تازه تاسیسی است که هنوز بسیار با آن آشنا نمی باشدند، این محبت دوستان بوده است که بعد از اینهمه سال تلاش و دو سال دوندگی این سالن را به من دادند. اما برا یمن همان کسانی که این نمایش را برای دیدن انتخاب می نمایند ارزشمند است و به باقی مسائل کاری ندارم.

سلطانی یادآور شد: در «آخرین حکایت فرهاد» آناهیتا اقبالی نژاد، مونا فرجاد، رامین ناصر نصیر، بهروز پناهنده و … ایفای نقش می نمایند. گروه در حال حاضر مشغول تمرین می باشند و دو هفته است که تمرینات ما آغاز شده است.

وی در پایان خاطر نشان نمود: اگر سالن بهتری در اختیار من می گذاشتند و امکانات اجرایی بهتری به من می دادند این نمایش می توانست تبدیل به یک اتفاق تئاتری شود. سقف این سالن آکوستیک نیت و دید تماشاگر نسبت به صحنه درست نمی باشد. سالن چهارسو است که ما آن را سه سو نموده ایم، این سه سو بودن هم باز دید خوبی به تماشاگر نمی دهد و همه نمی توانند به طور خوب این نمایش را ببینند که من همین جا از همه آن ها عذرخواهی می نمایم.

انتهای پیام/ص/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۲۷۲


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.