پشتکار، تلاش و غیرت از نقاط قوت استقلال است

۲۱اردیبهشت،

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: امسال توانستیم جام قهرمانی را بدست بیاوریم، به جام باشگاه های آسیا هم رفتیم که این نشان دهنده عملکرد خوب تیم استقلال است.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه هر تیمی دارای نقاط ضعف و قوتی است در مورد نقاط ضعف و قوت آبی پوشان پایتخت گفت: پشتکار، تلاش، همت و غیرت از نقاط قوت استقلال است. با همه مشکلاتی که داشتیم همه دست به دست دادیم که همین یکدلی سبب شد که استقلال قهرمان بشود.
از دیگر نقاط قوت استقلال حضور و حمایت تماشاچیان و هواداران عزیز استقلال است که در همه شرایط ما را حمایت کرده اند.

مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: درست است که هواداران در بعضی مواقع کم لطفی کردند و از مشکلاتی که وجود داشت غافل بودند و ما سعی کردیم این موضوعات را مدیریت کنیم ولی نمی توان نقش هواداران در قهرمانی استقلال را نادیده گرفت.

وی افزود: از نقاط ضعف استقلال این است که مشکل مالی داشتیم که این مشکل به باشگاه آسیب می زد ولی با مدیریت قلعه نویی و فتح اله زاده مشکلات را حل کردیم.

همدانی در خصوص عدم حضور امیر قلعه نوعی در مراسم اهدای جام قهرمانی به تیم استقلال گفت: قلعه نوعی هیچوقت در این مراسم ها حضور نداشته است. بعضی از مسائل و مشکلات به وجود آمده در تیم استقلال سبب شد قلعه نوعی دلگیر شود.

با توجه به این که قلعه نوعی اعتقاد دارد  که این موفقیت ها هدیه الهی است بعد از بازی با داماش مشغول عبادت شد که این مسئله هم یکی از دلایل عدم حضور وی در این مراسم بود.

وی در مورد کسب سهمیه آسیایی تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: فولاد یکی از بهترین تیم های لیگ دوازدهم بود که از اول فصل تا پایان فصل نتایج خوبی گرفت. فولاد بازیکنان جوان و با انگیزه ی بسیاری دارد که اگر تقویت شوند نتیجه ی خوبی در آسیا می گیرد.
باشگاه فولاد خوزستان به معنای واقعی باشگاه است و می تواند نماینده ی خوبی برای ایران باشد.

همدانی در پایان در خصوص حضور رحمتی در تیم ملی خاطر نشان کرد: رحمتی از ارکان مهم و اصلی استقلال است. تیم ملی هم در شرایطی است که باید از تمام پتانسیل این بازیکن با انگیزه استفاده کند.
امیدوارم با وساطت و پا در میانی به تیم ملی برگردد و به این تیم کمک کند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.