پشتیبانی قلبی از ولایت فقیه مهمترین راه تحقق حماسه سیاسی است

۳۱فروردین۱۳،

daneshjooee_0.jpg

عضو شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: حماسه آفرینی شاخصه اصلی ملت ایران است.

سامان نیازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، گفت: اعتقادات قلبی به ولایت فقیه، سببات آرامش سیاسی و اقتصادی را در جامعه رقم می‌زند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران که با تدبیر هوشمندانه امام خمینی( ره) بنیانگذاری شد، امروز با قدرت و صلابت در مقابل استکبار ایستاده و حرف خود را می زند و انقلاب ما روز به روز در حال صدور است.

عضو شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی کشور افزود: تبعیت و پشتیبانی قلبی از ولایت فقیه مهمترین راه تحقق عملی خلق حماسه سیاسی و اقتصادی است.

نیازی ادامه داد: رسانه‌ها نیز بخشی از جامه را تشکیل می‌دهند و از بدنه جامعه اسلامی می باشند، لذا باید هم پای ملت رسالت خبری خود را ایفا کنند.

وی با اشاره به این‌که امروز رسانه‌های ما از شاداب‌ترین و اخلاق مدارترین رسانه های دنیا می باشند، تصریح کرد: رسانه‌ها باید در انتخابات هوشیارانه عمل کنند و اطلاع‌رسانی به موقع داشته باشند.

عضو شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری امسال، بر حفظ عزت ملت ایران تأکید کردند و نامگذاری سال‌ها توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب با توجه به شرایط خاص جمهوری اسلامی در سطح داخلی و جهانی انتخاب می‌شود‌.

وی ادامه داد: اگر بار معنایی حماسه، درست تبیین و تفهیم شود تأثیر خود را در خنثی کردن ‌تحریم‌ها‌، رشد و شکوفایی اقتصاد کشور در تحقق پیشرفت و عدالت مورد نظر نظام اسلامی و در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهرها در خرداد ۹۲ به وضوح نشان می‌دهد.

عضو شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی کشور، گفت: بدون شک حضور پرشور و توام با آگاهی مردم درپای صندوق های رای درعرصه انتخابات پیش رو محقق کننده حماسه سیاسی است.

نیازی با اشاره به نقش جامعه دانشگاهی در انتخاب اصلح، یادآور شد: دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته نقش شاخصی دارند، لذا میزان تاثیرگذاری آنها در یک انتخاب صحیح امری غیرقابل انکار است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.