«پشت بوم» در اولین روز از جشنواره تئاتر فجر اجرا می گردد

۲۳ آبان ،

رهام مخدومی عنوان کرد:

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ کارگردان تئاتر از اجرای نمایش پشت بوم در بخش مهمان جشنواره بین المللی تئاتر فجر در اولین روز از برگزاری این جشنواره خبر داد.

رهام مخدومی کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینما پرس اظهار داشت: پیش از این قرار بود که نمایش پشت بوم در آذر ماه در حوزه هنری به روی صحنه برود اما به سبب تغییر سالن اجرا، این نمایش از سوم تا ۲۹ دی ماه در تماشاخانه ماه اجرا می گردد.

مخدومی تصریح کرد: با توجه به اینکه این نمایش جزء برگزیده های بخش میهمان در جشنواره تئاتر فجر است در اولین روز در این جشنواره اجرایی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: نمایش «پشت بوم» درجشنواره سراسری تئاتر ماه برنده پنج جایزه در بخشهای جایزه بازیگردوم زن، تقدیر از بازیگر زن، جایزه دوم بازیگر مرد، جایزه دوم کارگردانی و جایزه دوم نمایشنامه نویسی شد.

این کارگردان در مورد داستان این نمایش عنوان کرد: این نمایش حاوی ساختاری رئال، روان و امروزی است که داستان آن در مورد زندگی آدم هایی است که به یک مسافرخانه در نزدیکی حرم امام رضا (ع) رفته و به نوعی زندگیشان با یکدیگر پیوند می خورد.

مخدومی خاطر نشان کرد: مهدی زمین پرداز، وحید نفر، گیتا بهادری، محمد رضا ترابی، فاطمه سرلک، مجید آهنگران و محسن زرآبادی پور بازیگران این نمایش می باشند همچنین وحید کیارسی نویسنده و محسن آزاد نیز به عنوان دستیار کارگردان با گروه همکاری داشته اند.

انتهای پیام/ ش.ع/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۴۵۰


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.