پشت سرگذاشتن تحریم ها با تجربه دفاع مقدس/ ندای مبارزه در کشور نواخته شده است

اشتباه محاسباتی جز ذات دشمنان نظام است، کارکنان صنعت نفت با اتکا بر تجربه خود در دفاع مقدس می‌توانند این جنگ اقتصادی را که صنعت نفت خط مقدم آن است بخوبی پشت سر بگذارند.

به گزارش خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، کریم سلحشور در چهاردهمین همایش فرماندهان بسیجی صنعت نفت با اشاره به جبهه جهاد اقتصادی گفت: یک بار دیگر ندای مبارزه و حضور در صحنه طنین‌انداز شده است. انقلاب اسلامی ایران که از ابتدای تولد همواره صحنه‌های مبارزه را پشت سر گذاشته است همانندن یک جریان زندگی است که ما را به آزمایش دعوت می‌کند و ما باید در این آزمایش همانند گذشته سربلند و سرافراز باشیم.
وی تصریح کرد: امروز دشمنان بار دیگر ما را به آزمایش دعوت کرده اند چکمه ها را می پوشیم و در میدان شجاعانه با تکیه بر خدا حضور گستره پیدا می کنیم این تکلیفی است که شهدا برگردن ما گذاشته اند.
معاون نیروی انسانی وزارت نفت ادامه داد: بار دیگر دشمنان این نظام علی‌رغم تجربه دفاع مقدس، دچار غفلت شده‌ و وارد یک نبرد اقتصادی شده‌اند و به دنبال این هستند که این نظام را از این طریق به زمین بزنند.  
سلحشور تاکید کرد: خوشبختانه بسیجیان و متخصصین صنعت نفت بدون تجربه نیستند و می‌توانند با استفاده از این تجربه گرانقدر خود بار دیگر موجبات اعتلای صنعت نفت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ایجاد کنند.
معاون نیروی انسانی وزارت نفت اظهار کرد: باید بدانیم که امروز تکلیف ما در صنعت نفت چیست که خلاف جهت جریان انقلاب اسلامی حرکت نکنیم و خوشبختانه تمام مسئولینی که در این صنعت مشغول به خدمت‌رسانی هستند بصیرت کافی دارند. امروز می‌توان گفت زنان و مردانی که در صنعت نفت مشغول به کار هستند با اتکا به تجربه ارزشمند خود به یاری وزیر بسیجی نفت شتابیده‌اند تا بتوانیم از این شرایط اقتصادی نیز به راحتی عبور کنیم. معاونین و تمام خدمتگذاران صنعت نفت به خوبی این موضوع را می‌دانند و با یک تلاش جهادی به دنبال عبور از این شرایط جنگ اقتصادی هستند.
سلحشور تصریح کرد: امروز ماهیت مبارزه ما با جنگ ۸ ساله تحمیلی متفاوت است بطوری که ما وارد یک جنگ نرم و بدون سر و صدا شده‌ایم که شرایط را برای مبارزه تغییر داده است  چرا که آرایش لازم برای میدان های مبارزه را داریم و با سازماندهی و برنامه ریزی در مقابل شرایطی که با مواجه هستیم قدم برمی داریم.
وی خاطر نشان کرد: تشکیلات و سازماندهی لازم برای حضور در میدان مبارزه ایجاد شده مایه افتخار است که طلایه دار پرچم در این میدان باشیم امروز دشمنان انقلاب اسلامی عزمشان را جزم کردند از همه ابزارهای قبلی بهره ببرند به نوعی دیگر آزمایش می کنند بسیجیان نظلام همواره پشت سر مقام معظم رهبری هستند و به فرمان ایشان همیشه لبیک می گویند و تا آخرین نفس از کشور دفاع خواهند کرد./ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.