پشت پرده استعفای رئیس کشتی چیست؟/ وقتی رسول مدیریت ورزشی قبول نکرد

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – شمارش معکوس برای پایان همکاری حجت الله خطیب با فدراسیون کشتی آغاز شده و شخص سرپرست هم دنبال شرایطی هست که بی حاشیه بتواند از این فدراسیون جدا شود.

به گزارش ممتاز ؛ کمیته بررسی عملکرد فدراسیون کشتی که زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می کند با بررسی شرایط این فدراسیون تقریبا به نتیجه قطعی رسیده است که باید هرچه سریعتر انتخابات این فدراسیون برگزار شود. بدهی بزرگ این فدراسیون و شلختگی مدیریتی حاصل از چندپارگی فدراسیون سبب شده تا شخص خطیب هم تصمیم به رفتن بگیرد. او در دیدار هفته قبل خود با سرپرست وزارت ورزش برای دومین بار تاکید می کند در صورت صلاحدید وزارت ورزش آماده واگذاری صندلی سرپرستی است و هر تصمیمی که گرفته شود را او می پذیرد. خطیب پیش از سفر به مجارستان هم این آمادگی را اعلام کرده بود .
او و نزدیکانش این خبر که خطیب استعفایش را به وزارت ورزش اعلام کرده را کمی بعد رسانه ای کردند و بعد گفتند توجهی به شایعات ندارند. حتی خطیب در گفت و گو با پایگاه اینترنتی فدراسیون کشتی هم حاضر به تائید و تکذیب این ماجرا نشد و تنها گفت:« توجهی به شایعات ندارم و فعلا کارهایم را ادامه می دهم.»
آخرین خبرها از وزارت ورزش حاکی از این است که اگرچه خطیب استعفای کتبی خود را ارائه نکرده اما در دل این مشکلات بین المللی برای ورزش ، مسئولان دنبال کم ریسک ترین هزینه برای جابجایی در فدراسیون کشتی می باشند. برگزاری مجمع فدراسیون یا انتخاب سرپرست تازه دو گزینه در دست بررسی است که نصرالله سجادی در پی بررسی زوایای مختلف آن است. رسول خادم گزینه ای جدی برای وزارت ورزش بود تا این پست را در دست بگیرد اما او غیر از رد پیشنهاد معاونت ورزشی وزارتخانه ، فدراسیون کشتی را هم نپذیرفت تا نشان دهد تنها علاقه اش حضور در کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد است و می خواهد برای موفقیت در بازی های المپیک ریو برنامه ریزی کند.
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.