پشت پرده بزرگترین شرکت نرم‌افزاری کامپیوتری جهان چه کسانی هستند؟

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

مایکروسافت، بزرگترین شرکت نرم‌افزاری کامپیوتری جهان، در پشت پرده کامپیوتری خود رابطه‌هایی مخفیانه با فرقه‌های فراماسونری دارد.

به گزارش سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ مایکروسافت، بزرگ‌ترین شرکت کامپیوتری نرم‌افزار در سراسر دنیا است که در ۱۰ ماه اخیر به بالاترین حد سوددهی خود دست یافته است. این شرکت از طریق سرمایه‌گذاری‌های عظیم در حوزه نرم‌افزار توانسته به کارتلی قدرتمند در دنیای کامپیوتر تبدیل شود، ولی در پس پرده این موفقیت همواره رازهایی نهفته که از چشم مردم دنیا پنهان مانده است.

ماهیت مالکین واقعی این امپراطوری بزرگ همواره مورد سوال بوده و ابهامات زیادی را به دنبال داشته است. ریشه دستاوردهای بزرگ این شرکت را باید در جای دیگری جستجو کرد: 

فراماسونری، فرقه شیطان

فرقه فراماسونری در قرن ۱۵ میلادی توسط شوالیه‌های معبد در قلب اروپا شکل گرفت. هدف اصلی این فرقه ترویج مناسک و آیین‌های شیطان‌پرستی در بین مردم و کنار گذاشتن خدا از تمامی جنبه‌های زندگی است. سرکرده‌های این فرقه از بدو تاسیس به دنبال نفی خدا بوده و همواره درصدد برقراری رابطه با موجودات ماوراءالطبیعه و استفاده از قدرت آن‌ها بوده‌اند. در طول تاریخ فرامانوسری از نمادگرایی استفاده وسیعی نموده و با نفوذ در تمامی دولت‌ها قدرتی باورنکردنی در سراسر جهان به‌دست آورده است.

فراماسون‌ها و تاسیس شرکت مایکروسافت

از دهه ۱۹۳۰ تا ۱۹۸۰ میلادی کتاب‌هایی پیرامون فراماسونری و آیین‌های مختلف این فرقه منتشر شد. انتشار این کتاب‌ها باعث شد تا عوامل اصلی این فرقه ساختار کلی آن را تغییر داده و از نمادهای جدید استفاده کنند. بنابراین یکی از این نمادها به شکل شرکت مایکروسافت پدیدار شد.

هفت در این فرقه نماد بسیار مقدسی بوده و نشانه تکامل وجود است. به باور این فرقه، عدد هفت پلی است از درون انسان به جهان خارج. لژهای فراماسونری از هفت نفر تشکیل شده است. در این فرقه، برای رسیدن به اولین لژ باید از هفت مرحله ابتدایی عبور کرد.

دنباله ۷پر آرم مایکروسافت که نمادی فراماسونری است

 

در محوطه اصلی این شرکت ساختمانی مخفی به نام ساختمان شماره ۷ وجود دارد که پنج ضلعی بوده و نماد ستاره پنج‌پر صهیون است. آرم اولیه این شرکت دارای هفت مربع کوچک در هر ردیف بوده است.

در وب‌سایت مایکروسافت نقشه‌هایی از برنامه توسعه فضای این شرکت از سال ۲۰۰۶ وجود دارد.


فضای خالی میان ساختمان‌ها

در میان ساختمان‌های ۶ و ۵ فضایی خالی مشاهده می‌کنید. نقشه سال ۲۰۰۶ نشان می‌دهد که این فضا به ساختمان ۷ تعلق داشته است. اما در نقشه سال ۲۰۰۷ این ساختمان به شماره ۳۷ تغییر کرده است.



در هیات مدیره مایکروسافت افراد معروفی حضور دارند که عمده آنها در شرکت هایی فعالیت داشته اند که منافع فرقه فراماسونری را تامین می کرده اند. افرادی چون استیو بالمر، ریموند گیلمارتین، هلمت پانک، استیفن لوکزو که در حال حاضر در مایکروسافت فعالیت دارند و در طول فعالیت حرفه ای خود پیوسته به دنبال برآورده نمودن منافع ماسونی خود بوده‌اند.

از بین افرادی که هم اکنون جز هیات مدیره مایکروسافت هستند، افرادی چون استیو بالمر و هلمت پانک جز سرمایه گذاران اولیه مایکروسافت هم بوده‌اند و در شکل‌گیری آن نقش عمده ای داشته‌اند.

حتی نام موسس اولیه این شرکت یعنی بیل‌گیتس هم در فرقه فراماسونری دارای معنای خاصی است: دروازه‌ای به ایلومیناتی.

بیل‌گیتس یعنی: دروازه‌ای به ایلومیناتی

برج های دو قلوی نیویورک در کنار هم نماد عدد ۱۱ است که عددی مقدس در ماسون بوده و در مراحل مختلف عروج در این فرقه نمایانگر است. اولین هواپیمای برخورد کرده به برج ها، پرواز شماره ۱۱ بوده. این پرواز ۹۲ مسافر داشته که به عبارتی ۲+۹ است. تاریخ ۱۱ سپتامبر یعنی ۹/۱۱، به نوبه خود نماد عدد ۱۱ است: ۱۱=۱+۱+۹٫

همان‌طور که در زیر مشاهده می‌شود در برنامه WORD این شرکت، در یکی از خطوط مورد استفاده با تغییراتی خاص حادثه یازده سپتامبر به تصویر کشیده می‌شود، این حمله تروریستی مملو از اعداد و نمادهای مرتبط با فرقه فراماسونری است.

برای اثبات این امر، حروف q33nyc را در نرم‌افزار word تایپ کنید. سپس فرمت نوشتاری را به windings و فونت ۷۲ تغییر دهید.

در پایان نتیجه‌ای عجیب مشابه تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد.

بیل‌گیتس ماسون بزرگ

بیل‌گیتس رییس سابق مایکروسافت، یکی از ماسون‌های معروف است که به طور مخفیانه فعالایت‌هایش را برای اشاعه فرقه فراماسونری انجام می‌دهد. گیتس پس از خروج از مایکروسافت انجمن خیریه‌ای را تاسیس نموده که با استفاده ابزاری از آن از هم‌جنس بازی حمایت می‌نماید.

هم جنس بازی و فروپاشی نظام خانواده از اهداف اصلی فرقه ماسون است. در این فرقه، تمایل به جنس موافق و زندگی جنسی بی بندوبار همیشه امری والا بوده و افراد برای ورود به این فرقه باید تمایل به رابطه جنسی با هم جنس خود را بروز دهند.

فعالیت‌های مرموزانه و مخفیانه شرکت مایکروسافت به اینجا ختم نمی‌شود، بیل‌گیتس حتی در زمان حضور در مایکروسافت هم در پروژه‌های گسترده‌ای شرکت داشته که در اکثر آن‌ها اهداف فرقه فراماسونری تامین می‌شد.

در بخش های بعدی به فعالیت‌های غیرقانونی و پشت پرده دیگری از شرکت مایکروسافت خواهیم پرداخت.

منابع:

http://members.tripod.com/~Diogenes_MacLugh/BGIlluminati.html
http://conspiracytheories.lmc.gatech.edu/index.php/Bill_Gates_Conspiracy_Theories
http://blog.jameslin.name/2007/12/28/microsofts-building-7-now-you-see-it-now-you-dont/
http://www.christianpost.com/news/bill-gates-supports-gay-marriage-with-100k-gift-77655/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.