پشت پرده جلسه قلعه نویی با رویانیان

ظهر دوشنبه امیر قلعه نویی و علی فتح الله زاده به دفتر محمد رویانیان رفتند. با اینکه خبری رسمی از این جلسه به بیرون درز نکرد اما بر اساس حرف های یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس اتفاقات مهمی در این ملاقات افتاده است.

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: ظهر دوشنبه امیر قلعه نویی و علی فتح الله زاده به دفتر محمد رویانیان رفتند. با اینکه خبری رسمی از این جلسه به بیرون درز نکرد اما بر اساس حرف های یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس اتفاقات مهمی در این ملاقات افتاده است. در ابتدای این ملاقات هنوز فتح الله زاده و قلعه نویی روی صندلی هایشان مستقر نشده بودند که استقلال با لحن خاص خودش گله گذاری را شروع کرد.

گویا فتح الله زاده از اینکه ماجرای چک اسپانسر و درخواستش برای زودتر نقد شدن آن چک علنی شده ناراضی بود. رویانیان هم به او اطمینان داد این ماجرا از طرف او و باشگاه پرسپولیس لونرفته است.

حتی رویانیان به طعنه گفت: «بهتر این است که در میان اطرافیان خودتان دنبال جاسوس باشید.» البته مدیرعامل پرسپولیس به فتح الله زاده اطمینان داد منبع مالی برای پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال را به زودی فراهم خواهد کرد.

در بخش دیگری از این دیدار ماجرای معاوضه بازیکن بین دو تیم مطرح شد. شنیده می شود وقتی بحث به اینجا رسید، رویانیان همچنان روی موضع سابق خود باقی ماند و به فتح الله زاده گفت: «با توجه به حساسیت هواداران، ترجیح ما این است که هیچ بازیکنی از پرسپولیس جدا نشود.»

در این لحظه امیر قلعه نویی به رویانیان گفت: «شما روی من را زمین نمی اندازید. همانطورکه به شما گفتم مشکلات تیم شما در پست هافبک دفاعی است و قول همکاری با شما را دادم، انتظار دارم در این زمان به من هم کمک کنید. ما هم در خط حمله با مشکلاتی روبرو هستیم و از شما می خواهم کریم انصاری فرد یا محمد قاضی را به تیم ما بدهید تا نیازهای ما هم برطرف شود.»

اما رویانیان بعد از این درخواست قلعه نویی، با ناراحتی به او گفته: «کریم مثل فرزند من است و با توجه به مشکلاتی که در راه جذبش داشتم، در شرایط فعلی به هیچ وجه او را از دست نمی دهم. انصاری فرد بازیکن محبوبی بین هواداران است و بنابراین این انتقال غیرممکن است.» قلعه نویی هم به رویانیان گفته: «بزرگوار! حداقل محمد قاضی رو به ما بده!»

رویانیان با توجه به برخی مسائل سعی کرد سرمربی استقلالی ها را ناراحت نکند. او به قلعه نویی گفت: «من نمی خواهم بازیکنی از تیمم معاوضه شود. ما تمام بازیکنانمان را با تفکر خریده ایم. در مورد قاضی هم قولی نمی دهم اما با مانوئل مذاکره می کنم و نظرش را می پرسم.»

قلعه نویی درباره پیشنهاد معاوضه ساموئل با رویانیان حرف زد. سرمربی استقلال گفت: «ساموئل در حال حاضر به درد تیم شما می خورد و می تواند ضعف های تان را برطرف کند اما من با توجه به تفکراتم به او نیاز ندارم. حتی اگر به پرسپولیس نیاید، مشخص نیست تا آخر فصل هم جای ثابتی در ترکیب ما داشته باشد.»


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.