پشت پرده قرارداد بدون پول رحمتی با استقلال

 
                
حق با سید مهدی رحمتی است که بدون پول و چک با استقلال قرارداد بسته است اما این توافق پشت پرده‌ای جالب دارد!

به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، در حالیکه سنگربان استقلال مدعی شده که بدون دریافت مبلغی قرارداد خود را با استقلالی ها تمدید کرده است و این موضوع نیز تایید شده اما گفته می شود که توافق و تمدید قرارداد این دروازه بان ملی پوش پشت پرده ای عجیب داشته است!

رحمتی با وجود رفع کدورت ها با امیر قلعه نویی، با استقلالی ها قرارداد نمی بست و این کش و قوس ها چند هفته ای به طول انجامید که برخلاف شایعات مبنی بر اینکه او نمی خواهد با قلعه نویی کار کند، مشکل وی فقط بی پولی استقلالی ها و نگرانی اش بابت نرسیدن به حق و حقوقش بود.

وی در مذاکرات خود با استقلالی ها گفته بود حاضر است قید پیشنهاد اغواکننده تیم مس کرمان را بزند(پیشنهادی که رحمتی در محفلی مدعی شده بود یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان است) اما به شرطی که برای رسیدن به حق و حقوق خود ضامنی محکم داشته باشد.

این دروازه بان خواستار دریافت مبلغی از قراردادش قبل از حضور در هیات فوتبال شده بود اما از آنجاییکه استقلالی ها آه در بساط نداشتند و حاجی فتح الله هم خیال نداشت از چک های شخصی اش خرج کند موضوع تمدید قرارداد رحمتی با استقلالی ها در هاله ای از ابهام قرار گرفت و حتی این احتمال وجود داشت که مذاکرات به بن بست برسد.

آخرین و تنها راه استقلالی برای جذب این دروازه بان کمک گرفتن از یک فرد متمول بود و این فرد علی انصاری عضو سابق هیات مدیره استقلال و سرمایه دار مطرح بود.

انصاری که در روز تمدید قرارداد رحمتی نیز در کنار استقلالی ها حضور داشت و حتی با وی و فتح الله زاده عکس یادگاری گرفت برخلاف اخبار روزهای اخیر نه به رحمتی چکی داده است و نه پول نقد بلکه این فرد برای راضی کردن رحمتی به تمدید قراردادش نقش دیگری را ایفا کرده است.

به گفته یک منبع آگاه، استقلالی ها از انصاری خواسته اند فقط به رحمتی بصورت لسانی ضمانت بدهد و وی پذیرفته تا این کار را انجام دهد.

علی فتح الله زاده در صحبتی با رحمتی به وی گفته است قراردادش را تمدید کند و تا روز ۲۵ تیر ماه که حساب باشگاه پر پول می شود صبر کند و سپس به قسط اول قراردادش برسد و علی انصاری نیز ضمانت کرده که اگر تا این تاریخ استقلالی ها پول رحمتی را ندادند وی قسط اول قرارداد او را شخصا پرداخت خواهد کرد.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.