پشت پرده کاهش واردات گوشت / زمان دقیقی که کارمندان دولت سبد ویژه کالای ماه مبارک رمضان شان را دریافت می کنند

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی در رابطه با دلیل کاهش واردات گوشت و سبد کالای کارمندان توضیح می دهد.
طی روزهای گذشته خبری مبنی بر صعود قیمت گوشت در بازار در خروجی رسانه های مختلف قرار گرفت که سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی بخشی از آن را به کاهش واردات دام سنگین از پاکستان ارتباط می دهد.

حسن رادمرد، سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی  درباره افزایش قیمت گوشت و مشکلاتی که در رابطه با توزیع گوشت در بازار به وجود آمده است گفت: « در رابطه با گوشت قرمز باید بگویم که به سرعت بحث محصولات داخلی را با وزارت جهاد کشاورزی مطرح می کنیم. »

او ادامه داد: « بخشی از گوشت قرمز از پاکستان وارد می شود که به دلیل برگزارش اجلاس سران کشور های غیر متعهد گوساله به عنوان دام سنگین وارد نشد. از دو روز گذشته واردات دام سنگین راحت شده است و به گوساله و گاو را می توان در اختیار شبکه توزیع قرار داد. »

گفتنی است رادمرد در بخش دیگری از توضیحات خود و در رابطه با سبد کالای کارمندان ویژه ماه مبارک رمضان که تا کنون توزیع نشده است گفت: « کار توزیع سبد کالای ماه مبارک رمضان از دره روز پیش آغاز شده است و فکر می کنم تا دو هفته آینده کار آن تمام شود. تا کنون ۴۰ درصد از کارکنان دولت سبد کالای خود را دریافت کرده اند و ما بقی هم همانطور که اشاره شد تا دو هفته دیگر دریافت خواهند کرد. »

او همچنین به برگزاری فروش فوق العاده در کنار آغاز به کار نمایشگاه های عرضه کالا اشاره کرد و گفت: « فروش فوق العاده نیز آغاز شده است و اتحادیه پوشاک با حدود ۲۰۰۰ واحد صنفی در این طرح حضور پر رنگی دارد. »

بر اساس گفته های سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی در رابطه با قیمت تخم مرغ و لبنیات آنالیز سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در دست است و طی هفته آینده در رابطه با قیمت آن نظر نهایی اعلام خواهد شد.

۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.