پشت پرده کناره گیری سیاوش اکبرپور

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

سیاوش اکبرپور در بازی با الجزیره نمی‌تواند استقلال را همراهی کند. در خبری که پیرامون غیبت این بازیکن در برخی سایت‌ها به چشم می‌خورد آمده که احتمالا اکبرپور به خاطر دردی که در ناحیه عضلات شکم دارد به بازی با الجزیره نمی‌رسد.

این خبر از سوی پزشک استقلال اعلام شده اما به دنبال انتشار این خبر شایعاتی درخصوص حذف تعمدی این بازیکن از لیست بازی با الجزیره نیز شنیده شده است.

ریشه این شایعات به بازی با الشباب برمی گردد. آن روز تعدادی از تماشاگران استقلال به دلیل بازی بسیار ضعیفسیاوش اکبرپور لحظاتی قبل از اینکه سوت پایان بازی به صدا درآید علیه این بازیکن شعار دادند که این حرکت موجب شد برخی درگیری‌ها نیز میان تماشاگران استقلال رخ دهد.

با نزدیک شدن به بازی با الجزیره این احتمال وجود دارد که برخی تماشاگران خود را برای اعتراض به نحوه بازی این بازیکن آماده کرده باشند. سیاوش اکبرپور در فصل جاری نمایش بسیار ضعیفی داشته و بازی‌های خوبی برای استقلال انجام نداده و از لحاظ اخلاقی نیز بار دیگر نمره مردودی گرفته است.

این وضعیت موجب شده هر روز به جمع معترضان عملکرد این بازیکن افزوده شود و حالا صحبت از اعتراض‌های احتمالی در بازی با الجزیره است که روشن نیست این خبرها صحت داشته باشد یا خیر. برخی گمان می‌کنند اکبرپور خود خواسته در لیست این بازی قرار نگیرد و به نوعی از شعارهای احتمالی جلوگیری کرده است. البته ممکن است اگر استقلال ببازد و نتواند در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد آنگاه دامنه شعارها دیگر بازیکنان را هم فرابگیرد.

منبع:شهر خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.