پشیمانی و عذر خواهی تری به خاطر اخراجش

کاپیتان تیم فوتبال چلسی به خاطر اخراج در دیدار دیشب مقابل بارسلونا از طرفداران و بازیکنان دیگر تیم انگلیسی عذرخواهی کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بارسلون، در حالیکه چلسی موفق شد با گلی دیرهنگام تیم قدرتمند اسپانیایی را حذف کرده و برای دومین بار در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به دیدار پایانی برسد، جان تری پس از خطا روی آلکسیس سانچس شیلیایی، با دریافت کارت قرمز مستقیم در دقیقه ۳۷ نیمه اول این دیدار نه تنها تیمش را در شرایط خطرناکی تنها گذاشت، بلکه دیدار پایانی در ورزشگاه آلیانز آره نا مونیخ را از دست داد.

تری این پیروزی را «تلخ و شیرین» توصیف کرد و گفت :« در صحنه اخراج سانچس از پشت سر روی من خطا کرد و تصاویر آهسته کاملا نشان می داد که حق با من است اما در نگاه اول شرایط چیز دیگری به نظر می رسید. من بازیکن خشنی نیستم ولی محکم بازی می کنم. شاید در این صحنه زانویم کمی بیش از حد بالا آمد.»

تری افزود :« من برای بچه ها خوشحالم و برای خود تاسف می خوردم. تیم به نیوکمپ آمد و اینچنین بازی کرد و ۱۰ نفره نتیجه لازم را گرفت. من احساس می کنم با اخراج خود تیم را تحت فشار مضاعف قرار دادم و از بازیکنان تیم و طرفداران در این مورد عذرخواهی می کنم. در مورد اخراجم شکایتی ندارم.»

تیم چلسی در سال ۲۰۰۸ به دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا رسید اما در ورزشگاه لوژنیکی مسکو در ضربات پنالتی مغلوب منچستریونایتد شد.

تری در افسوس از دست دادن فینال رقابتهای امسال گفت:« من واقعا ناراحتم اما رسیدن به فینال شایسته تیم چلسی بود. بازیکنان عالی کار کردند و امیدوارم این اتفاق باعث نادیده گرفتن سختکوشی بازیکنان نشود.»

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۵۹ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , تری

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.