پلارک گفت: بازسازی عتبات توسط ایرانی‌ها انجام می‌شود

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت – ۰۶:۳۲:۴۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: هر اقداماتی برای بازسازی عتبات عالیات صورت گرفته توسط ایرانی‌ها بوده است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حسن پلارک ضمن تقدیر از خدمات مردم و مسئولان استان قزوین در راستای بازسازی حرم طفلان مسلم بن عقیل گفت: بازسازی عتبات عالیات یک کار خیر و خداپسندانه است و افرادی که در این مجموعه کار می‌کنند نیز خالصانه و بدون هیچ چشمداشتی فعالیت می‌کنند.
پلارک، مدیریت مجموعه استان قزوین را به منظور بازسازی عتبات عالیات قابل ستایش و ستودنی توصیف کرد و افزود: این استان با مدیریت یکپارچه و وحدت‌آفرین اقدامات مهم و گسترده‌ای را به منظور بازسازی عتبات عالیات انجام داده است.
وی آغاز بازسازی عتبات عالیات را از سال ۸۱ عنوان کرد و گفت: در این سال ستاد بازسازی ستاد عتبات عالیات در سه فاز نظافت و تنظیف حرم‌های امامان معصوم، رفع برخی از خرابی‌ها و مرمت آنها و اجرای طرح‌های توسعه‌ای کار خود را در عراق آغاز کرد.
پلارک گفت: با افتخار می‌توان عنوان کرد برخلاف همه مشکلاتی که تاکنون برای بازسازی قبور مطهر امامان معصوم وجود داشته هر اقدامی برای بازسازی عتبات عالیات صورت گرفته توسط ایرانی‌ها بوده است.
در ادامه این جلسه استاندار قزوین گفت: مردم استان قزوین همزمان با سراسر کشور برای بازسازی قبور مطهر امامان معصوم در عراق گام برداشته و تاکنون خدمات مؤثر و ارزنده‌ای را ارائه کرده‌اند.
احمد عجم بازسازی عتبات عالیات را امری خیر و ماندگار توصیف کرد و ادامه داد: باید برای ادامه این راه مردم را تشویق کرد تا هر چه سریع‌تر این کار خداپسندانه به اتمام برسد.
وی با بیان اینکه مردم و مسئولان با انگیزه معنوی قوی و اعتقادی راسخ در این امر مقدس تلاش می‌کنند، بیان کرد: زحمات زیادی تاکنون کشیده شده که همگی آنها بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی بوده است.
در پایان آیت‌الله باریک‌بین نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین نیز ضمن ستودن کار بازسازی عتبات عالیات گفت: این کار خیر در نزد خداوند متعال و ائمه اطهار از پاداش و مزد خوبی برخوردار است.
وی با اشاره به روایتی در خصوص تعلق زمین به معصومان و ائمه اطهار (ع) اظهار کرد: همه انسان‌ها جیره‌خوار ائمه اطهار هستند و از برکت وجود آنها بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۶۱۸۳۲۴۳۹۴۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.