پله برای احمدی نژاد روپایی می زند ؟!

برخی با قصد نا مشخص، استقبال از رئیس جمهور در کشور برزیل را زیر سوال بردند. احتمال اینکه منتقدان انتظار چگونه استقبالی داشتند را می توان اینگونه ذکر کرد: شاید توقع داشتند که “پله” در فرودگاه حضور داشته باشد و آنجا برای رئیس جمهور روپایی و هد بزند! اسامی که به طور اختصار در صدا سیما از متهمان فساد بزرگ مالی برده شد را می توانید به طور کامل در …

 

به نظر شما منتقدان انتظار داشتند استقبال از رئیس جمهور در برزیل چطوری باشد، که نبوده؟!

 احتمال اول: شاید توقع داشتند که “پله” در فرودگاه حضور داشته باشد و آنجا برای رئیس جمهور روپایی و هد بزند!

 احتمال دوم: شاید انتظار داشتند بعد از پیاده شدن رئیس جمهور از هواپیما، جلوی پای ایشان گاوی، شتری و یا حداقل گوسفندی سر بریده شود!

احتمال سوم: شاید توقع داشتند مردم برزیل روی پارچه نوشته هایی بنویسند: “بازگشت قدرتمندانه شما را به برزیل تبریک می گوییم!”

احتمال چهارم: شاید انتظار داشتند به جای فرش قرمز، برای دکتر احمدی نژاد، فرش هفت رنگ پهن شود!

احتمال پنجم: خود منتقدها هم نمی دانند چه انتظار داشتن! 


 

***

 منظورش براندازان کشور بورکینافاسو بوده!

 سید محمد خاتمی گفت: «راه ما از براندازان جداست.» و در ادامه صحبت هایش از حصر موسوی و کروبی انتقاد کرد!

 سئوال اساسی: چطور ممکن است خاتمی راهش از براندازان جدا باشد، اما راهش از موسوی و کروبی جدا نباشد؟!

 گزینه الف. شاید موسوی و کروبی توبه کرده اند و ما خبر نداریم!

 گزینه ب. شاید خاتمی اصلاً اخبار مربوط به حوادث پس از انتخابات ۸۸ را دنبال نکرده است و از اظهار نظرها و عملکرد این دو نفر بعد از انتخابات اطلاعی ندارد!

 گزینه ج. شاید منظورش براندازون کشور بورکینافاسو است!

 گزینه د. کهولت سن این چیزها رو هم داره؛ شاید وقتی از حصر موسوی و کروبی انتقاد می کرده، یادش رفته چند دقیقه پیش گفته بوده: “راه ما از براندازان جداست!”

 

***

چی؟! بازم نشناختینش؟!


 

این اسامی مختصار بردنِ صدا و سیما در معرفی متهمان دادگاه ها کلا جالب است! مجری سعی می کند طوری فرد را معرفی کند که شبیه یک معما باشد!

به عنوان مثال مجری می گوید: “متهم ردیف شونصدم، آقای الف.ب؛ چی نشناختین؟!  دو سال قبل هم معاون وزیر بود … ای بابا! شما چقدر از ماجرا پرتین! ببینین آدرس خونش رو هم الان زیر نویس کردیم! … ایشون خودش رو توی دادگاه بیگناه دانست! … راستی عکس متهم هم این شکلیه! یک ذره ماتش کردیم یک وقت شاکی نشه قیافه اش رو نشون دادیم توی تلویزیون؛ اما اگه خوب دقت کنین میشناسینش! … چی؟! بازم نشناختین ایشون رو؟! خب برین توی سایت صدا و سیما اونجا لا به لای کامنت های تایید شده ی مردم اسمش رو فاش کردیم!”

 

رها ابریشمی


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.