پله: نیمار می‌تواند مسی را پشت سر بگذارد

۱۶خردادماه،

نیمار ۲۰ ساله با امضای قراردادی پنج ساله و با ۵۷ میلیون یورو از سانتوس برزیل راهی بارسلونا شد.

به گزارش فارس،او اکنون با لیونل مسی آرژانتینی هم‌بازی شده که به باور بسیاری از کارشناسان، اگر بهترین بازیکن تمامی ادوار فوتبال نباشد، در حال حاضر بهترین بازیکن فوتبال جهان است.

پله که ۱۸ سال در باشگاه سانتوس بازی کرده و در دوران حضورش در تیم ملی فوتبال برزیل سه بار قهرمان جام جهانی شده است تاکید کرده که نیمار بدون شک از مسی هم بهتر خواهد شد.

«رفتن به بارسلونا برای نیمار خیلی خوب است. او بهترین بازیکن لیگ برزیل بود و تجربه بسیار خوبی برای او است که در فوتبال اروپا حاضر شود. درست است که بازی کردن در فوتبال اروپا تفاوت بسیاری با حضور در فوتبال برزیل دارد ولی نیمار می‌تواند خودش را با فوتبال اروپا هماهنگ کند. فوتبال آمریکای جنوبی بیشتر روی حفظ توپ تمرکز دارد و با تکنیک بالاتری بازی می‌شود. تجربه سختی برای نیمار خواهد بود.»

وی در ادامه عنوان کرد: مسی ۱۰ سال جلوتر از نیمار است زیرا تجربه ۱۰ ساله‌ای از حضور در اروپا دارد ولی نیمار تنها دو سال تجربه دارد. همواره مسی را ستایش کرده‌ام. او بازیکن فوق العاده‌ای است ولی نیمار هم بازیکنی است که با هر دو پا توانایی شوت کردن دارد. در بازی‌های هوایی نیز عالی است. اگر بخواهم مقایسه کنم، باید بگویم که نیمار می‌تواند با پشت سر گذاشتن مسی به بهترین بازیکن جهان بدل شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.