پلیس، سارقان خودرو را تسلیم قانون کرد

۲۰اردیبهشت،

سرهنگ مهری، صبح امروز از دستگیری دو سارق خودرو در محدوده شهرک والفجر خبر داد و گفت:” این دو متهم در یک تعقیب و گریز پلیسی با شلیک پلیس بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سرهنگ فرامرز مهری، کلانتر ۱۲۵ یوسف آباد، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس، از دستگیری دو سارق خودرو در محدوده شهرک والفجر خبر داد و به تشریح جزییات پرونده این متهمان پرداخت.
 
این مقام انتظامی در شرح موضوع فوق گفت:” شب قبل ماموران گشت کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد هنگام گشتزنی در محدوده شهرک والفجر به مشخصات یک دستگاه خودروی مشکی با دو سرنشین مشکوک شده و شماره پلاک آن را از مرکز پیام پلیس استعلام کردند.
 
وی افزود:” طی استعلام های انجام شده مشخص شد که این خودرو مدتی پیش از محدوده شرق تهران به سرقت رفته است و در حال حاضر ماموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در جستجوی سارق یا سارقان آن می باشند.
 
سرهنگ مهری بیان داشت:” بلافاصله ماموران در صدد توقیف کردن خودرو برآمدند اما راننده و سرنشین آن به دیدن ماموران بدون توجه به دستور پلیس از محل گریختند.
 
رییس کلانتری ۱۲۵ تصریح کرد:” با فرار متهمان تعقیب و گریز انجام شده و با توجه به این که احتمال می رفت متهمان در حین فرار به کسی صدمه بزنند ماموران با شلیک هوایی آنها را مجبور به توقف کردند.
 
وی اظهار داشت:” با توقف متهمان هر دو بازداشت شده و به کلانتری منتقل شدند که طی بازجویی های انجام شده خود را “سامان” و “جلیل” معرفی کرده و به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو از شرق تهران اعتراف کردند.
 
گفتنی است، در بازرسی از داخل خودرو یک قبضه سلاح سرد، سوییچ، شاه کلید و کارت بیمه خودرو به همراه کارت سوخت و یک عدد کارت سوخت موتورسیکلت مسروقه نیز کشف و ضبط شد که هماهنگی برای بازپس دادن اموال مسروقه به مالکانشان در حال انجام است. /ل
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.