پلیس در جستجوی سرنوشت مبهم زن سالمند

با گذشت هفت ماه از ناپدید شدن مرموز زن ۷۰ ساله روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد.

۱۲ به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران  : بهمن سال گذشته زن جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۰۳ گاندی به مأموران اعلام کرد که مادرش به نام فریده . ف ۷۰ ساله از منزلش واقع در منطقه سیدخندان ـ خیابان ارسباران خارج شده و تاکنون به خانه باز نگشته است.
 
با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور دادیار شعبه اول دادیاری دادسرای امور جنایی ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
 
با ارجاع پرونده به اداره یازدهم ، دختر فقدانی با حضور در پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: صبح روز یکشنبه نهم بهمن همراه دختر دایی ام برای سرکشی، به خانه مادرم رفتیم . داخل خانه همه چیز مرتب بود و حتی بر خلاف همیشه ، جای استراحت مادرم نیز کاملا مرتب شده بود! اما از خود او خبری در خانه نبود. در آن لحظه احتمال دادم که مادرم برای مدتی کوتاه از خانه خارج شده و به زودی باز خواهد گشت اما پس از گذشت چند ساعت و ادامه غیبت وی ، به در منزل همسایه طبقه بالا مراجعه کردم که همسایه اظهار داشت به تازگی از مسافرت بازگشته و خبری از مادر من ندارد در تحقیقات از سوپر مارکت نزدیک منزل نیز، صاحب مغازه عنوان داشت که مادرم چند روز پیش با مراجعه به در مغازه و در حین خرید به او عنوان کرده که قصد رفتن به مسافرت را داشته و این در حالی بود که هیچ مطلبی در این خصوص از سوی مادرم مطرح نشده بود.  کارآگاهان اداره یازدهم در ادامه رسیدگی به این پرونده ، در اقدامات خود به تحقیق از مراکز اورژانس ، بیمارستان های سطح شهر تهران، پزشکی قانونی و حتی پایانه های مسافرتی سطح شهر تهران پرداخته اما هیچگونه آثار و نشانه ای از زن فقدانی بدست نیامد .در تحقیقات از همسایگان و اعضای خانواده و بستگان فقدانی نیز مشخص شد که وی ارتباط خوبی با همسایگان و اعضای خانواده خود داشته و تحقیقات از صاحب سوپر مارکت محل سکونت زن فقدانی نیز تأیید کننده اظهارات دختر فقدانی بود.
 سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه اعلام این خبر با اشاره به این موضوع که تحقیقات جهت مشخص شدن سرنوشت زن فقدانی ، همچنان در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد گفت : به دستور مقام قضایی و جهت مشخص شدن سرنوشت زن فقدانی دستور انتشار تصویر فقدانی صادر شده لذا از تمامی شهروندان که اطلاعات جدیدی در خصوص سرنوشت فقدانی دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس های ۵۱۰۵۵۵۱۱ و ۵۱۰۵۵۶۱۱ در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.