پلیس گوش، غلام گوش‌بر را برید

اردیبهشت ۱۴۰۳

شرور و مزاحم سطح یک تهران با شلیک تیر دستگیر شد؛

پسری که به دلیل مزاحمت و ضرب و جرح عمدی هموطنان، عنوان شرور سطح یک پایتخت را به خود اختصاص داده بود، توسط پلیس اطلاعات و امنیت تهران دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در پی شکایت و گزارشات تعدادی از شهروندان تهرانی مبنی بر اینکه از سوی احدی از اراذل اوباش سطح یک تهران به هویت “مرتضی” معروف به “غلام گوش بر” مورد مزاحمت،ضرب و جرح عمدی قرار گرفته اند پرونده ایی از طریق شعبه هشتم دادیاری دادسرای ناحیه۴تهران به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ارجاء شد.

به دنبال این موضوع اکیپ ویژه ای از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ سریعا وارد عمل شده و با استفاده از شبکه‌های اطلاعاتی خود موفق به ردیابی متهم در منطقه شوش شدند.

ماموران که می‌دانستند غلام گوش‌بر از اشخاص سابقه‌دار، خطرناک و  اوباش سطح یک تهران است، برای اینکه به هموطنان آسیبی نرسد کلیه مسائل امنیتی را در نظر گرفته و متهم را در یک بنگاه ملکی به دام انداختند.

غلام که به دلیل اخاذی از مردم به گوش‌بر معروف شده بود، زمانی که خود را در محاصره ماموران دید با شکستن شیشه‌های مغازه قصد جو سازی و فرار از دستان قانون را داشت که با هوشیاری و آماده بودن ماموران دستگیر و تحت‌الحفظ به پایگاه انتقال داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ سرهنگ علیرضا محرابی دربارهٔ این خبر باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مقام ارجاء شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.