«پلیس بورلی هیلز» راهی تلویزیون می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که رسانه‌های گروهی منتظر خبر تولید چهارمین قسمت نسخه سینمایی این کمدی اکشن بودند.

طی یک سال گذشته خبرهای زیادی در رسانه‌های گروهی منتشر شد که حکایت از احتمال تولید قسمت چهارم این فیلم پس از ۱۸ سال می‌کرد.

اما در کمال تعجب و حیرت رسانه‌های گروهی، این بازیگر رسما اعلام کرد قسمت تازه‌ای از نسخه سینمایی این فیلم در کار نخواهد بود و به جای آن، یک مجموعه تلویزیونی تهیه خواهد شد.

این مجموعه تلویزیونی براساس قصه و کاراکترهای نسخه سینمایی آن تولید می‌شود و با همان نام «پلیس بورلی هیلز» به روی آنتن می‌رود.

این روزها ادی مورفی در کنار شاون رایان تهیه‌کننده اصلی مجموعه فیلم «پلییس بورلی هیلز» و شرکت سونی، در حال کار بر روی این مجموعه تلویزیونی هستند.

با آن که ادی مورفی در مجموعه تلویزیونی «پلیس بورلی هیلز» بازی دارد، ولی شنیده می‌شود خط اصلی قصه بر روی کاراکتر آلکس فولی با بازی او تمرکز نخواهد کرد.

به این ترتیب، نسخه تلویزیونی صاحب یک کاراکتر تازه می‌شود که در راس ماجراها قرار دارد و ادی مورفی هم به عنوان بازیگر مهمان، نقش کوتاهی در برخی اپیزودهای آن بازی خواهد کرد.

شنیده‌ها حکایت از آن می‌کند که پسر جوان آلکس فولی شخصیت اصلی قصه مجموعه تلویزیونی «پلیس بورلی هیلز» خواهد بود.

این کاراکتر در بعضی قسمت‌های مجموعه به دیدار پدر خود (با بازی ادی مورفی) می‌رود و نصیحت‌های او را گوش می‌کند.

هنوز بازیگر نقش کاراکتر اصلی قصه انتخاب نشده است. این مجموعه اکشن پلیسی برای پخش از تلویزیون در پاییز سال آینده میلادی آماده خواهد شد.

نسخه اصلی سینمایی «پلیس بورلی هیلز» دسامبر سال ۱۹۸۴ اکران عمومی شد و در آن ادی مورفی نقش یک پلیس جوان بی‌دست و پا را بازی کرد که با تبهکاران مبارزه می‌کند.

موفقیت فیلم در اکران عمومی نام ادی مورفی را به عنوان یک بازیگر کمدی موفق مطرح کرد و باعث شد تا دو قسمت بعدی آن در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۴ هم تولید شود.

در سال‌‌های پس از آن، چندین بار بحث تولید قسمت تازه‌ای از این مجموعه فیلم مطرح شد که به نتیجه مشخصی نرسید.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.