پلیس فتای آذربایجان‌ ۶۷۰ پایگاه اینترنتی را فیلتر کرد

۰۹ام بهمن ،

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در ۹ماه سال جاری ۶۷۰ پایگاه اینترنتی غیراخلاقی توسط پلیس فتای آذربایجان‌غربی فیلتر شده است.
یحیی شرفی امروز در گفت‌وگو با فارس در ارومیه اظهار داشت: دشمن با نشانه گرفتن ارزش‌های اخلاقی و با توطئه‌چینی برای اشخاص جامعه به ویژه جوانان در صدد ضربه زدن به کشور اسلامی ایران است.
وی با اشاره به هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: امروز مردم ما بیش از قبل پایبند اخلاق اسلامی می باشند و با حفظ وحدت و دشمن‌شناسی تمام بحران‌ها را پشت سر گذاشته‌اند.
شرفی با بیان اینکه دشمن با ورود و تبلیغات گسترده در فضای مجازی و اینترنت به دنبال اهداف شوم خود است، یادآور شد: خرید و فروش فیلم‌های غیراخلاقی و تبلیغ و عرضه داروهای غیر مجاز از جمله جرایم اینترنتی شایع می باشند.
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی افزود: در ۹ ماه سال جاری ۶۷۰ پایگاه اینترنتی غیر اخلاقی توسط پلیس فتای آذربایجان‌غربی فیلتر شده است.
وی فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از وسایل ارتباطی از جمله اینترنت و ماهواره را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: دشمن با تمام قدرت جنگ نرم را آغاز کرده است تا ارزش‌های دینی و اسلامی را از ما بگیرد ولی هرگز به مقصود خود نخواهد رسید.
شرفی ادامه داد: مبارزه با معضلات اجتماعی از جمله بدحجابی و وجود اراذل و اوباش توسط کارکنان فرماندهی نیروی انتظامی با جدیت تمام پیگیری می‌شود.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.