پلی کلینیک نسیم شهر افتتاح شد

۱۵ام بهمن ،

پلی کلینیک نسیم شهر با حضور فرماندار شهرستان بهارستان، معاونت سازمان تامین اجتماعی کشور، امام جمعه بخش بوستان و جمعیت دیگری از مسئولین افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، فرماندار شهرستان بهارستان در مراسم افتتاحیه پلی کلینیک که ظهر امروز انجام شد ضمن قدردانی از مسئولین در جهت این پروژه اظهار داشت: علی رغم توطئه های استکبار جهانی از بدو انقلاب کشور ما در زمینه های فرهنگی و اجتماعی و رفاهی به خصوص حوزه بهداشت پیشرفت چشمگیری داشته است که این امر سبب کاهش مرگ و میر و افزایش امید به زندگی بوده است.

نوبخت با اشاره به این نیاز این شهرستان پلی کلینیک افزود: شهرستان بهارستان یکی از شهرستان های پر جمعیت استان است که در این چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است و مردم این منطقه با افتتاح این پلی کلینیک دیگر به مراجعه بیمارستان های شهرهای همجوار نیازی ندارند.

نوبخت به نقش تامین اجتماعی اشاره کرد و اذعان داشت: وجود تامین اجتماعی مهمترین تحول عظیم در بحث درمان بوده و آرامش مردم را فراهم کرده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: مراسم کلنگ زنی این پروژه در شهریور سال ۸۸ بوده که با همت مسئولین و هزینه ساختمانی ۵/۴ میلیارد تومان و هزینه تجهیزات ۵/۲ میلیارد تومان در سه طبقه امروز افتتاح شد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.