پل سواره رو آزاد راه تهران – پردیسان نورپردازی شد

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از نورپردازی زیرگذر پل سواره رو آزادراه تهران پردیسان در محدوده این خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ حمید ناصحی معاون امور شهری و محیط زیست منطقه با بیان این خبر گفت:اداره زیباسازی منطقه در جهت زیبایی بصری شهر و ایجادآرامش وامنیت شهروندان در شب ، اقدام به نورپردازی زیرگذر پل سواره رو آزادراه تهران – پردیسان  واقع در امتداد بزرگراه شهید بابایی در شرقی ترین نقطه تهران کرد.
 
وی افزود: در این اقدام  ۷۲عددپروژکتور”Power LED”  در دو رنگ سفید آفتابی وسفید مهتابی وهمچنین ۸۵ چراغ حبابی باتومی نصب شده که علاوه برزیبایی و ارتقائ امنیت تردد خودروها، به روشنایی  پل ها در شب افزوده است.
 
ناصحی با اشاره به انجام یکی از زیباترین نورپردازی های بزرگراهی در بزرگراه شهید زین الدین گفت: در آستانه بهره برداری کامل از بزرگراه شهید زین الدین به عنوان یکی از شریانی ترین بزرگراه های کلانشهر تهران، نورپردازی مسیر ۵ کیلومتری این بزرگراه با استفاده از رنگ های متنوع در دستور این معاونت قرار دارد.
 
وی افزود: تا کنون در منطقه چهار ۳۸ زیر گذر پل های سواره رو نورپردازی شده است.
 
قابل ذکر است، استفاده از سیستم فتوسل واتومات، لامپ های LED کم مصرف و نوردهی بسیار زیاد از ویژگی های بارز نورپردازی ها در پل های سواره رو و معابر است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.