پل سوم خرداد در کرج بتن ریزی شد

۰۵ تیرماه ۱۳،

با اعتباری بالغ بر ۹۹ میلیارد ریال؛

معاون فنی عمرانی شهرداری کرج از اجرایی شدن عملیات بتن ریزی پروژه پل سوم خرداد با اعتباری بالغ بر ۹۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی اصغر کمالی زاده با اعلام این خبر افزود: علاوه بر عملیات بتن ریزی، عملیات اجرایی فنداسیون و مجتمع ها نیز اجرایی شد.
وی با بیان اینکه پل سوم خرداد در حال حاضر ۹٫۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اظهار داشت: اتمام عملیات احداث این پل زمینه ساز اتصال بلوار ارم به بلوار گلزار و به تبع آن سبب تسهیل ترافیک در مسیر پل و راههای دسترسی می شود.
کمالی زاده با بیان اینکه با بهره برداری از پروژه بزرگ پل روگذر سوم خرداد واقع در تقاطع راه آهن مهرشهر کرج بسیاری از مشکلات ترافیکی این منطقه برطرف می شود گفت: از دیگر خروجی های مهم تکمیل این پروژه باز شدن گره ترافیکی مناطق جنوبی کرج به ویژه مهرشهر است.
معاون فنی عمرانی شهرداری کرج صرفه جویی حامل های انرژی را مهم ارزیابی و عنوان کرد: با احداث و بهره برداری از این پل، موضوع صرفه جویی حامل های انرژی به نحو مطلوبی محقق می شود.
وی در پایان با بیان اینکه محل اجرایی پل سوم خرداد بین مناطق ۴ و ۵ است، خاطرنشان کرد: اجرای عملیات این پل در حال حاضر با سرعت در حال انجام است و با تمهیدات انجام شده این پل در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.