پل صدر تهران چه زمانی افتتاح می گردد؟

۳۰م دیماه ،

برخی ازمخاطبین که درحوالی اتوبان صدرزندگی می کنند و یا از این اتوبان تردد می کنند درخواست اعلام زمان اتمام به کار تونل نیایش و پل صدر را کرده بودند.معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران درپاسخ از نصب کامل عرشه پل صدر تا پایان سال خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه توان اجرای پروژه هایی نظیر صدر تنها در ۴ کشور دنیا وجود دارد گفت: عرشه پل صدر تا پایان سال نصب می گردد.
مازیار حسینی اظهار کرد: تحریم ها مشکلاتی را برای پروژه صدر به وجود آورد که با وجود آن مشکلات کار در حال پیشرفت است و توانسته ایم بر آنها فائق آییم.
وی با بیان اینکه هم اکنون عملیات نصب عرشه پل صدر توسط گنتری کرین ها(جرثقیل های غول پیکر دروازه ای) آغاز شده است افزود: به طور حتم بعد از آنکه نتیجه گیری اولیه مشخص شود سرعت اجرای طرح افزایش می یابد.
حسینی ادامه داد: تمام سعی ما این است که از تاخیر چهارماهه ای که در ورود تجهیزات به کشور به وجود آمد در طول اجرای پروژه بکاهیم.
وی اضافه کرد: امیدواریم با لطف خدا و همت دوستان تا پایان سال عرشه پل صدر نصب شود.
معاون شهردار تهران با بیان اینکه پروژه صدر برای اولین بار در کشور اجرایی می گردد تصریح کرد: توان اجرای این پروژه ها را تنها ۴ کشور امریکا ، ژاپن ، آلمان و فرانسه دارد و کشور ما پنجمین کشوری است که این طرح را اجرایی می کند.
به گفته وی، کشور بزرگی مانند چین برای اجرای چنین طرح هایی، یا تیمی از این ۴ کشور می آورد و یا به آن ها محلق می گردد تا طرح را اجرایی کند اما این پروژه در کشور ما با توان مهندسان ایرانی در حال انجام است و اجرای این طرح از لحاظ تکنیکی پیچیدگی های خاص خود را دارد .
به گزارش شهرنوشت، پروژه دو طبقه شدن بزرگراه صدر از ابتدای سال ۹۰ آغاز شده و قرار بود که همزمان با افتتاح تونل نیایش به بهره برداری برسد اما به سبب وجود تحریم ها و تاخیر در ورود تجهیزات با دو ماه تاخیر در فروردین سال آینده تحویل شهروندان می گردد.

۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.