پل نیمه همه سدی برای مردم

یکشنبه ۱۴ آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

محله سبلان یکی از محله های قدیمی تهران که مردمانی خون گرم و صمیمی در آن زندگی می نمایند. اما به تازگی بر اساس احداث پل امام علی (ع) مشکلات عدیده ای برای اهالی آن ایجاد شده است.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،اهالی منطقه سبلان شمالی و حوالی چهار راه نظام آثار اظهار داشتند: احداث پل امام علی (ع) جزء یکی از موارد استرس زا در محدوده ی زندگی شان است.
عباسی میوه فروش واقع درمحله سبلان شمالی با توجه به عالی بودن احداث پل امام علی(ع) که جان دوباره به محله سبلان بخشیده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مشکلات ناشی از احداث را نمی توان نادیده گرفت.
وی در ادامه گفت: همهی باربرانی که برای مغازه من و مغازه های مجاور بار می آورند به سبب بسته بودن این خیابان و کوچه های مجاور باید یا خلاف به خیابان مطلب زاده که مغازه ام در آن واقع شده بیایند یا دور بزنند و از میدان امام حسین(ع) و گرگان به این خیابان بیایند.
عباسی در ادامه خاطر نشان نمود: این امر ترافیک بسیاری را در حوالی سبلان چهارراه نظام آباد در خیابان مجاورمنجر شده و  سبب ناراحتی راننده ها و اهالی شده است و علاوه بر این اشخاص عابر و دیگر راننده ها که دراین محله ساکن می باشند نیز باید مسیر خود را بارها تغییر دهند تا به خانه های خود برسند.
خانمی که به همراه فرزندش از زیر داربست های مربوط به پل امام علی(ع) عبور می نماید در ادامه گفت: قبل از خاک و گلی که در فصل بارندگی بیشتر می گردد از قتل و ضرب و جرح اخیر که توسط فرد شیشه ای در محله سبلان رخ داده بود ابراز نگرانی نمود و وجود اراذل و اوباش را در ساعت پایانی روز دغدغه خاطر خانواده ها دانست.
و در آخر یکی از اهالی به گودال های حفر شده جهت فاضلاب در کوچه های حد فاصل چهار راه نظام آباد و خیابان مطلب  زاده اشاره نمود که زاه ها را بسته و منظره خوشی ندارد و درمجموع تردد برای اهالی را بسیار مشکل نموده است.
روزانه ساخت و سازهای بسیاری در کلان شهرها صورت می گیرد، خانه ای ویران و برجی به جای آن ساخته می گردد، بوستانی که مایه نشاط محله ای است گاه برداشته می گردد و درختان شهر کم می گردد تا برجی به جای آن بنا شود و در این بین برای سهولت و آسایش اشخاص گاه پلی از یک سوی شهر به سوی دیگر زده و یا اتوبانی تاسیس می گردد که مردم سریع و راحت به مقصد برسند اما همواره با مشکلاتی برای شهروندان رو به رو می شویم که خوب است توجه نماییم و بدانیم مشکلات نیز به غیر از پروژه های شهری رسیدگی نماییم. /ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.