پنجعلی: با رحمتی آماتور برخورد کردیم

۱۶ام بهمن ،

محمد پنجعلی در مورد دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان در مقدماتی جام ملت‌های آسیا گفت: فکر نمی‌کنم هیچ وقت فوتبال لبنان به آن حد برسد که برای ما مشکل‌ساز شود. اگر ما یک مسابقه هم به لبنان باختیم روی اتفاق بود. امیدوارم ۳ امتیاز این دیدار را بگیریم و در ادامه نیز نتایج بهتری کسب کنیم. در این مدت تغییر زیادی در تیم ملی ندیدیم. دوست داریم هرچه زودتر نقاط ضعف پوشانده شود و تیم ملی با قدرت به کارش ادامه دهد.

به گزارش فارس ، وی در مورد اینکه در خرداد ماه نیز باید در مقدماتی جام جهانی با لبنان روبرو شویم اظهار داشت: این دیدار می‌تواند به ما کمک زیادی کند تا برای دیدار خرداد ماه آماده شویم. پیروزی مقابل لبنان دور از دسترس نیست و در این دیدار با مرور کارهای تاکتیکی و آنالیز دقیق حریف می‌توانیم به شناخت مناسبی از لبنان دست یابیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد انتقادی که این روزها از تیم ملی می‌شود عنوان کرد: در این مقطع از زمان انتقادات نمی تواند کمکی کند و باید این انتقادات چندی قبل صورت می‌گرفت. در آستانه بازی‌ها بهترین‌ کار حمایت و حداقل این است که سکوت کنیم. فوتبال ما توانایی زیادی دارد خیلی از مواقع این موضوع را نشان دادیم. از نظر خلاقیت فردی بازیکنانمان شرایط خوبی دارند. ما از لحاظ مدیریت دچار مشکل هستیم که نتایج به عنوان دلیل این موضوع موجود است.

پنجعلی در مورد کنار رفتن مهدی رحمتی گفت: اعتقاد دارم در این مورد خیلی زود تصمیم گرفته شد این قبیل اتفاقات در همه جای دنیا رخ می‌دهد در فوتبال حرفه‌ای برای اینکه نتیجه مهم است آنقدر راحت از کنار یک بازیکن نمی‌گذرند. رحمتی یک عمر برای فوتبال ما زحمت کشید. باید می‌دیدند که مشکلات او چیست و آیا نمی‌توان آن را حل کرد و سپس تصمیم می‌گرفتند. با این مسئله خیلی آماتور برخورد کردیم.

وی در مورد عملکرد تیم پرسپولیس با حضور یحیی گل‌محمدی عنوان کرد: واقعیت این است که پرسپولیس کاملا متحول شده و تاثیر کادر فنی ایرانی معلوم شده است. اعتقاد دارم ظرفیت پرسپولیس از این هم بالاتر است اگر به کادر فنی ایرانی اطمینان کنیم نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

پنجعلی تاکید کرد: با مربی خارجی پیشرفت نکردیم هیچ بلکه عقبگرد هم داشتیم. مشکل از مربی و بازیکن خارجی نیست مدیران ما می‌خواهند توپ را به زمین آنها بیندازند. مشکل اصلی فوتبال ما مدیریت است که به صورت دولتی انجام می‌‌شود. همیشه این موضوع را گفتیم اما هیچ کسی توجه نمی‌کند. دنیا با الگوی مشخصی جلو می‌رود اما ما هیچ توجهی به این موضوع نداریم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.