پنجعلی مدیر تیم پرسپولیس شد

۲۷خردادماه،

در حکم محمد رویانیان آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای محمد پنجعلی

پیشکسوت عزیز و گرانقدر پرسپولیس و فوتبال ایران

با توجه به سوابق ارزنده و پر افتخار جنابعالی در فوتبال ایران و پرسپولیس و نظر به تجربیات گرانبهای شما، بدینوسیله جنابعالی را که طی روزهای اخیر با عشق، دلسوزی و تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کرده‌اید به نمایندگی از پیشکسوتان پرسپولیس به عنوان مدیر تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس منصوب می‌نمایم.

امید است در سایه مدیریت جنابعالی، درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان و حمایت همه جانبه هواداران در فصل پیش رو شاهد سربلندی پرسپولیس و هوادارانش باشید.

محمد رویانیان

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس

محمد رویانیان همچنین در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس در این رابطه گفت: آقای پنجعلی از جمله پیشکسوتانی می باشند که مایه مباهات و افتخارات پرسپولیس بوده و سال‌های متمادی به عنوان کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران تلاش کرده و روزهای شادی را رقم زده‌اند. حضور آقای پنجعلی در تیم بزرگسالان در همین روزهای اخیر سببات افزایش روحیه و همدلی در کادر فنی، سرپرستی و بازیکنان شده است. بسیار خوشحالم که از تجربیات این پیشکسوت عزیز و گرانقدر می‌توانیم در راستای سربلندی و موفقیت پرسپولیس بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: بر این اساس، آقای پنجعلی به عنوان مدیر تیم فوتبال بزرگسالان زیر نظر مدیر عامل فعالیت خواهند کرد و ارتباط مستقیم کلیه عوامل باشگاه با تیم از طریق مدیر تیم فوتبال بزرگسالان برقرار خواهد شد و سرپرست تیم نیز می‌بایست با هماهنگی سرمربی و مدیر تیم بزرگسالان اقدامات لازم را انجام داده و گزارشاتی از فعالیت‌های اجرایی انجام شده را به مدیر تیم بزرگسالان ارائه نماید.

رویانیان گفت: مدیر تیم در ارتباط مستقیم با مدیریت باشگاه خواهد بود و در واقع مدیر تیم بزرگسالان به نوعی نماینده مستقیم مدیریت باشگاه در تیم بزرگسالان محسوب خواهد شد. پنجعلی به واسطه روحیات، اخلاقیات تجربیات و عشق و علاقه‌ای که به پرسپولیس دارد می‌تواند منشاء خدمات بسیاری در تیم باشد. تا آنجا که می‌دانم و بررسی کرده‌ام در تیم‌های حرفه‌ای فوتبال اروپا نیز مدیر تیم نقش بزرگی را در مسائل تیم و باشگاه ایفا می‌کند و بنده امیدوارم که بتوانیم از این طریق به بسیاری از اهداف مد نظر برای موفقیت تیم دست یابیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.