پنجعلی: کره ای ها زورشان به ما نمی رسد

  محمد پنجعلی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه ما به هر ۳ امتیاز این دیدار حساس نیاز داریم، اضافه کرد: درست است که آنها فوتبالشان از ما پیشرفته تر است و مدیریت قوی تری دارند اما بازیکنان کره ای و یا بهتر بگویم قاره آسیا از نظر خلاقیت و هوشی به بازیکنان ایران نمی رسند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر، فوتبال ما غیر قابل پیش بینی است و همانطور که به لبنان می بازیم، می توانیم کره جنوبی را در تهران و در حالی که اکثر کارشناسان شانسی برای تیم ایران قایل نیستند، با اختلاف شکست دهیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است، اگر بازیکنان ایران قدری با حوصله تر بوده و توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشته باشند، می توانند این تیم را به راحتی شکست دهند.

به گفته وی، ملی پوشان فوتبال ایران باید پیش از این دیدار، خود را از هر نظر آماده کنند و ۹۰ دقیقه مرد و مردانه بجنگند و اسیر حواشی نشوند.

پنجعلی با اشاره به ناکامی های اخیر فوتبال ایران تصریح کرد: نمی خواهم ناکامی های این روزهای فوتبال ایران را باز خوانی کنم اما باید بپذیریم در مدیریت فوتبال مشکل داریم، شکست برابر لبنان و حذف سپاهان از لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا واقعیت های تلخی است که اگر جلوی این سوء مدیریت گرفته نشود، تکرار شدنی هستند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر شما ملی پوشان فوتبال در این مقطع حساس چه انتظاری از رسانه ها و مردم دارند، نیز اظهار داشت: انتظار ملی پوشان از رسانه ها زیاد نیست، معتقدم رسانه ها با تشویق مردم و انتشار اخبار مثبت از آخرین وضعیت تیم های باشگاهی و ملی می توانند نشاط را بار دیگر به ملی پوشان بازگردانند و به عنوان یار دوازدهم تیم های فوتبال باشند.

تیم ملی فوتبال ایران، روز ۲۵ مهر ماه در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برزیل در ورزشگاه آزادی تهران به دیدار تیم کره جنوبی می رود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.