پنجعلی:پرسپولیس و استقلال نباید جنگ داشته باشند/حکم کمیته انضباطی ناپخته و انحرافی است

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – محمد پنجعلی مدیر پرسپولیس معتقد است که استقلال و پرسپولیس دو تیم مطرح فوتبال ایران نباید با یکدیگر جنگ داشته باشند و در رسانه‌ها علیه هم موضع بگیرند.

به گزارش ممتاز؛پنجعلی در خصوص شعار هواداران استقلال علیه علی دایی در بازی با نفت تهران گفت:« من معتقدم نباید با قهرمان‌های ورزش ایران چنین رفتاری داشته باشیم، فرقی هم ندارد که کدام ورزشکار باشد. من خودم زمانی که بازی می‌کردم از هواداران استقلال هم احترام می‌دیدم و هواداران پرسپولیس هم به استقلالی‌ها احترام می‌گذاشتند. در قدیم توهین به بازیکنان و شخصیت‌های فوتبالی اینقدر بسیار نبود ولی الان متاسفانه گاهی اوقات رفتارهایی را می‌بینیم که درست نیست و باید جلوی آنها گرفته شود.»
او در خصوص اختلاف‌های چند روز اخیر پرسپولیس و استقلال و مصاحبه‌های مختلفی که طرفین انجام می‌دهند تاکید کرد:« استقلال و پرسپولیس نباید با هم جنگ داشته باشند. آنها تیم‌های بزرگی در فوتبال ایران می باشند و نباید چنین جویی وجود داشته باشد. من معتقدم رابطه‌ها باید بر اساس احترام باشد و جار و جنجالی چیزی را درست نمی‌کند. ما باید در فوتبال ایران احترام اسطوره‌ها را نگه داریم، چیزی که در اکثر کشورهای دنیا رعایت می‌شود.»
پنجعلی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در خصوص حرف‌های شاهرخ بیانی که گفته دایی سمبل اعتراض در ایران است و حتی در مترو هم بسیار‌ها اسم او را به عنوان نماد اعتراض می‌آورند تاکید کرد:«‌ دایی همیشه حرفش را می‌زند و رک هست. او در این مدت گفته که باید با ناپاکی‌های فوتبال مبارزه کرد و نسبت به این مسائل اعتراض دارد. من بعید می‌دانم بیانی علیه دایی صحبت کرده باشد در ضمن همه دوست دارند که با ناپاکی‌های فوتبال مبارزه شود و هیچ کس تخلف نکند.»
از پنجعلی در خصوص حکم کمیته انضباطی در مورد پرسولیس سوال می کنیم و او می گوید:«با این حکم واقعا سر پرسپولیس را بریدند.در حال حاضر مشکل فوتبال ایران جود فساد و مافیا است و کمیته اضباطی این حکم را داد تا بحث مبارزه با فساد تحت الشعاع قرار بگیرد.به نظر من این حکم ناپخته و انحرافی است و می خواهند افکار عمومی را به سمت دیگری سوق دهند.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.