پنجعلی: اگر روحیه تیم درست شود، پرسپولیس مدعی قهرمانی می‌شود

۰۱م آذر ،

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی های پرسپولیس باید پر گل باشد تا تیم از نظر روحی تقویت شود.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برد پرسپولیس مقابل ذوب آهن بسیار خوب بود چون پرسپولیس در این شرایط به برد احتیاج دارد، البته پیروزی های پرسپولیس نباید خفیف باشد بلکه باید قوی و پر گل باشد تا تیم از نظر روحی تقویت شده و بتواند در بازی های بعد نتیجه بگیرد.

وی افزود: پرسپولیس هنوز به طور کامل از بحران خارج نشده و فکر می‌کنم باز هم به برد احتیاج دارد و اگر ۲_۳ نتیجه خوب دیگر هم بگیرند از بحران خارج خواهد شد شرایط پرسپولیسی الان بهتر شده اما هنوز به نقطه ایده آل نرسیده اند.

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: مانوئل ژوزه چند ماه است که در پرسپولیس کار می‌کند و باید از تیم و بازیکنانش شناخت داشته باشد اما تأثیر او روی تیم را نمی توان بسیار حس کرد چون توقع داریم کار گروهی و تاکتیکی ژوزه را ببینیم اما هنوز تأثیر خودش را نشان نداده است.

پنجعلی اظهار داشت: معتقدم که پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد چون تمام بازیکنان بزرگ کشور در این تیم می باشند و اعتقاد دارم اگر شرایط روحی تیم درست شود، این پرسپولیس می‌تواند در لیگ مدعی باشد، اگر ژوزه توانش را داشته و کار بلد باشد، می تواند به راحتی نتیجه بگیرد اما هنوز به او اعتماد نداریم چون هنوز هیچ چیزی از خودش نشان نداده است. اگر ژوزه توانایی داشته باشد، این تیم با چنین بازیکنانی باید قهرمان شود، من به این تیم بسیار امیدوار هستم چون معتقدم پتانسیل بالایی دارد.

وی تصریح کرد: مشکل اصلی پرسپولیس عدم شناخت ژوزه از فوتبال ایران است ضمن اینکه تیم را بسته بودند و او تیم بسته شده را تحویل گرفت، ژوزه از فوتبال ما شناخت ندارد و اگر ذوب آهن ۹ نفره نمی شد ممکن بود پرسپولیس در این بازی خانگی ببازد و این مسائل نشان می دهد که ژوزه هنوز مشکلات تیم را حل نکرده است به نظر من ژوزه باید در این مدت تلاش بیشتری می کرد تا شناخت کاملی از فوتبال ما به دست می آورد و می توانست با اتخاذ به تاکتیک های مناسب در بازی های مختلف نتایج خوبی کسب کند.

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه از اول فصل همه چیز برای ژوزه مهیا بوده و تیم مثل سالها ی قبل مشکل مالی هم نداشته است و هر وقت هم بازی را برده اند پاداش گرفته اند پرسپولیس در بخش مالی و امکانات مشکلی نداشته و با این شرایط پرسپولیس با مانوئل باید بهتر نتیجه می گرفت اما نتایج تیم ضعیف بوده چون ژوزه از فوتبال ما شناخت ندارد.

پنجعلی در پایان گفت: پرسپولیس به لحاظ فنی هنوز آنطور که دوست دارم بازی نمی کند بازیکنانش که به پرسپولیس آمده اند فصل قبل از بهترین های لیگ بودند و مردم هم از نمایش این تیم راضی نیستند که همه این مشکلات مربوط به کادر فنی است کریم انصاری فرد یک مقدار بهتر شده و شبیه قبل بازی می کند اما هنوز با اوج فاصله دارد بقیه بازیکنان هم که امسال به تیم آمده اند با شرایط فصل قبل خود فاصله دارند و هنوز به روزهای اوج خود نرسیده اند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.