پنجعلی: خارجی ها تأثیر مثبتی بر فوتبال نداشتند

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

این روزها تکاپوی پرسپولیسی ها برای جذب بازیکنان خارجی نسبت iبه استقلال بیشتر است، آپیا و کارنی ملی پوشان غنایی و استرالیایی خارجی های مدنظر سرخپوشان می باشند.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ این روزها تکاپوی پرسپولیسی ها برای جذب بازیکنان خارجی نسبت iبه استقلال بیشتر است، آپیا و کارنی ملی پوشان غنایی و استرالیایی خارجی های مدنظر سرخپوشان می باشند ملی پوش غنایی مورد پسند ژوزه سرمربی پرسپولیس قرار نگرفت و وضعیت کارنی هم تا چند روز دیگر مشخص می گردد.

علاوه بر این بازیکنان مدیر برنامه های هلپ و کودیانسن مهاجمان سابق بارسلونا هم iبه مسئولان پرسپولیس پیشنهاد دادند که این دو مهاجم هم حاضرند iبه سرخپوشان بپیوندند.

براساس این موضوع پیشکسوتان پرسپولیسی دیدگاهشان را در مورد حضور بازیکنان خارجی مطرح کردند.

محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس iبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: iبه نظرم مشکل پرسپولیس بازیکن نیست بلکه ساختار و مدیریت ضعیف سبب مشکلات اساسی فوتبالمان از جمله تیم پرسپولیس شده است.

پنجعلی در ادامه اظهار داشت: بازیکنان و مربیان خارجی بسیاری وارد کشورمان شدند اما آنها نتوانستند برای فوتبالمان تاثیر مثبتی داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: مسئولان فوتبال با آوردن بازیکن و مربی خارجی قصد داشتند شرایط و جو فوتبالمان را درست کنند اما هر چه می گذرد تیم های لیگ برتر و تیم های ملی کشورمان ضعیف تر می شوند.

وی درباره راهکارش برای iبهبود وضعیت فوتبال بیان کرد اگرمسئولان فوتبال می خواهند فوتبالمان حرفه ای شود باید مقدمات خصوصی سازی باشگاهها را فراهم کنند آوردن بازیکن خارجی راهکار قطعی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کی روش معروفترین مربی خارجی است که iبه ایران آمده اما همین مربی پرتغالی هم نتوانسته تاثیر مثبتی بر فوتبال ما بگذارد این امر نشان می دهد که مشکل فوتبال ما بازیکن و مربی نیست./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.