پنجعلی: زاید حرفه ای بودن خود را با گلزنی مقابل الشباب اثبات کرد

محمد پنجعلی سه شنبه شب در گفت و گو با ایرنا، افزود: بازی پرسپولیس و الشباب امارات بسیار زیبا بود و تیم کشورمان موفق شد عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این دیدار برخلاف بازی های لیگ بسیار زیبا و عاقلانه بازی کرد و نشان داد تحول بزرگی در تیم رخ داده است.

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: الشباب برای برد پا به این میدان گذاشته بود اما پرسپولیس با بازی عاقلانه خود آرزو های حریفش را از بین برد.

وی در خصوص عملکرد ایمون زاید تصریح کرد: این بازیکن در طول حضورش در پرسپولیس گل های بسیار زیبا و سختی را به ثمر رساند و نشان می دهد کاملا حرفه ای است.

وی با اشاره به صحبت های سایر مهاجمان این تیم علیه ایمون زاید، اظهار داشت: این برخورد ها اصلا زیبا نیست و نباید مهاجمان دیگر تیم در مورد او این چنین اظهار نظر کنند و این از تفکرات حرفه ای کاملا به دور است.

پنجعلی ابراز امیدواری کرد با نتیجه ای که در دیدار الهلال عربستان و الغرافه قطر بدست می آید پرسپولیس به عنوان تیم نخست از گروه خود صعود کند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در خصوص عملکرد بهتر این تیم در بازی های خارج از خانه، خاطرنشان کرد: این یک امتیاز منفی برای پرسپولیس است و باید در خصوص این مساله کار کارشناسی انجام دهیم.

وی ادامه داد: فکر می کنم اصلی ترین دلیل این مساله استرس بالای بازیکنان تیم در مقابل هوادارانشان است که این مساله نیز به آسانی قابل حل می باشد.

۹۱۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۴۷۵۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.