پنجعلی: مایلی‌کهن یا درخشان سرمربی پرسپولیس می‌شود

۲۴اردیبهشت،

2-1-201351012546.jpg

محمد پنجعلی می‌گوید سرمربی پرسپولیس از میان محمد مایلی کهن و حمید درخشان انتخاب خواهد شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ انتخاب سرمربی این تیم برای فصل بعد اظهار کرد: ان‌شاءالله تا آخر هفته سرمربی تیم انتخاب می‌شود. به هر حال باید زودتر این کار انجام شود تا مربی تازه تیمش را برای فصل بعد آماده کند. فکر می‌کنم به احتمال بسیار از بین درخشان و مایلی کهن یک نفر سرمربی پرسپولیس می‌شود و نظر کمیته فنی و پیشکسوتان هم همین بود.

وی دربارهٔ این موضوع که چرا سرمربی پرسپولیس باید حتما یکی از قدیمی‌های این تیم باشد گفت: پیشکسوتان پرسپولیس تجربه بسیاری دارند و هر کدام بازیکنان بزرگی بوده‌اند. بسیار از مربیان دیگر می باشند که اسم و رسم دارند اما سابقه خوبی ندارند. پرسپولیس حاشیه‌های بسیاری دارد و یک نفر می‌خواهد که بتواند همه این حاشیه‌ها را کنترل کند.

پنجعلی گفت: مربی خارجی هم که بارها ثابت شده به درد پرسپولیس نمی‌خورد. به طور مثال ژوزه روز اول با پیراهن آبی روی نیمکت پرسپولیس نشسته بود. او نمی‌داند که مردم نسبت به این موضوع حساسیت دارند و کسی هم نباید این موضوع را به او بگوید بلکه خود مربی باید از این مسائل اطلاع داشته باشد.

کاپیتان سابق پرسپولیس با بیان اینکه نمی‌داند چرا آشتیانی و وطن‌خواه گفته‌اند دیگر در نشست‌های کمیته فنی شرکت نمی‌کنند به ایسنا گفت: انتخاب سرمربی از خانواده پرسپولیس مستلزم این است که از طرف پیشکسوتان هم حمایت شود چرا که اگر این اتفاق نیفتد به خودمان لطمه زده‌ایم. نباید این طور باشد که هر کسی فقط منافع خودش را در نظر بگیرد.

پنجعلی با اشاره به اینکه رویانیان هم مثل کمیته فنی روی مربی از خانواده پرسپولیس تاکید دارد دربارهٔ احتمال انتخاب خود به عنوان سرپرست این تیم گفت: رویانیان صحبتی با من انجام داده و یکی از گزینه‌ها هستم اما این به مدیریت باشگاه برمی‌گردد. پیشکسوتان باشگاه به من محبت داشتند و من را به عنوان یکی از گزینه‌ها معرفی کردند.

وی دربارهٔ عملکرد شیرینی و انتقادهایی که به او در زمان برگزاری مراسم خداحافظی مهدوی کیا مطرح می‌شود، گفت: طبیعی است که وقتی امثال من که خودمان این مراحل را طی کرده‌ایم در چنین شرایطی قرار بگیریم، بهتر عمل می‌کنیم چرا که جنس ما از فوتبال است. ممکن است به خاطر شلوغی بعد از بازی با سپاهان شیرینی حواسش نبوده باشد. قرار بود من و فرشاد پیوس و کریم باقری برای همراهی مهدوی‌کیا به زمین برویم اما بعد از بازی به ما خبر دادند که مراسم خداحافظی منتفی شده و قرار است مهدوی کیا در یک بازی دیگر خداحافظی کند. هرچند امیدوارم یک مراسم خوب که در شان مهدوی‌کیا باشد برای او برگزار شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.